Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 22 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 - Elektronika namams
 - Buitinė technika
 - Elektronika, technika
 - Biuro technika
 - Fotoaparatai, kameros
 - Kompiuteriai, dalys
 - Kompiuterių periferija
 - Programinė įranga
 - Telefonai, priedai
 - Ryšių sprendimai
 - Navigacijos sprendimai
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 22 d. 11:21
Medžiodami nuolaidas išlikite budrūs: ekspertas pataria, kaip netapti sukčių auka perkant internetu
Lapkričio 22 d. 08:16
Failų bendrinimo technologijos: kaip jos prisitaiko prie augančių šiuolaikinio žmogaus poreikių?
Lapkričio 21 d. 20:39
Asfaltas klojamas, o ryšys stringa: kodėl infrastruktūros spragos stabdo skaitmeninę pažangą Lietuvoje?
Lapkričio 21 d. 18:37
Norite kalbėti vokiškai, itališkai ar kiniškai? „Microsoft Teams“ atnaujinimas pavers jus poliglotu
Lapkričio 21 d. 16:45
5 tendencijos 2025-iesiems: žmonės ieško pusiausvyros tarp technologijų ir realybės, vis labiau vertina autentiškumą
Lapkričio 21 d. 14:24
NKSC įspėja apie dažniausias Juodojo penktadienio apgavystes
Lapkričio 21 d. 12:29
Palygino IT ir automobilių gigantus: į akis krenta sudėtinga problema
Lapkričio 21 d. 10:12
Elektronikos prekių pardavimai per Juodąjį penktadienį: taupysime ne tik dėl akcijų
Lapkričio 21 d. 08:20
Ką turime nuveikti šiandien, kad taptume konkurencingesni ateities inovacijų srityje?
Lapkričio 20 d. 20:21
Su vietos trūkumu susiduria daugelis „Gmail“ naudotojų: pateikiame paprastas gudrybes, kurios leis išspręsti opią problemą
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Produktų apžvalgos » Elektronika, technika Dalintis | Spausdinti

Šventė pojūčiams: atnaujintas „Audi RS 3“

Publikuota: 2024-08-26 09:25
Tematika: Elektronika, technika
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

„Audi Sport“ suteikė naują postūmį RS 3. Atnaujinus šį modelį kompaktiškas, aukščiausios klasės automobilis tapo dar sportiškesnis. Vizualiai išraiškingą jo dinamiką akustiškai pabrėžia gilus penkių cilindrų 2,5 litro TFSI variklio riaumojimas tik su jam būdinga degimo seka.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

„Audi Sport“ suteikė naują postūmį RS 3. Atnaujinus šį modelį kompaktiškas, aukščiausios klasės automobilis tapo dar sportiškesnis. Vizualiai išraiškingą jo dinamiką akustiškai pabrėžia gilus penkių cilindrų 2,5 litro TFSI variklio riaumojimas tik su jam būdinga degimo seka. Šis variklis, kartu su optimizuota važiuoklės sąranka ir naujomis padangomis, varo RS 3 į posūkius dar energingiau – tai patvirtina naujas Niurburgringo trasos rato įveikimo rekordas. Atnaujintą „Audi RS 3“ užsisakyti bus galima šių metų rudenį.

Šventė pojūčiams: atnaujintas „Audi RS 3“

Sportiškas ir ryškus dizainas

Po atnaujinimo „Audi RS 3“ išvaizda tapo gerokai sportiškesnė. Dominuojantis ryžtingo priekinės dalies dizaino bruožas – šešiakampis „Singleframe“ rėmas su ryškiu apvadu. Plokštesnis ir gerokai platenis nei anksčiau, jis išsiskiria rombų rašto grotelėmis ir išryškina kompaktiško sportinio automobilio dinamiką. Tas pats pasakytina ir apie dvi funkcionalias šonines oro įsiurbimo angas, kurias pabrėžia vertikalios juodos mentės, bei tris angas virš priekinio skirstytuvo – jos dabar driekiasi per visą automobilio plotį ir leidžia RS 3 sėdėti dar žemiau. Tai primena 1987 m. „Audi Sport quattro S1 Pikes Peak“ modelį.

RS 3 galinėje dalyje taip pat netrūksta nuorodų į automobilių sportą, kurios dabar dar ryškesnės nei anksčiau. Vertikalūs šoniniai atšvaitai tęsia priekyje esančių oro įsiurbimo angų dizaino temą. Didelio funkcionalaus RS stiliaus difuzoriaus centre yra raudonas atšvaitas, o jo šonuose – du ovalūs RS išmetimo sistemos vamzdžių apvadai, kurie juoduose rėmeliuose atrodo dar didesni.

Interjere, kuriame taip pat dominuoja tamsių spalvų tonai, viskas pritaikyta geriausiam pasirodymui: naujas vairas, RS sportinės sėdynės, anglies elementai ir sportiniai ekranai. Viršuje ir apačioje suplotas vairas atrodo gerokai sportiškiau. Tiek standartinės komplektacijos perforuota oda aptrauktas vairas, tiek pasirenkamas „Dinamica“ pluošto vairas su akcentuotu 12 valandos žymekliu patikimai priglunda prie rankos, kai RS 3 įveikia staigius posūkius.

Standartinis kontūrų ir aplinkos apšvietimas išryškina naujus dizaino elementus: daiktadėžę priešais plokštesnio dizaino pavarų perjungimo svirtį, centrinę konsolę su puodelių laikikliais ir duris. Naktį džiugina vadinamasis plokštuminis apšvietimas, kai šviesos šaltinis durelių skydelyje apšviečia šimtus įvairaus dydžio lazerinių rombų, dinamiškai šviečiančių RS 3 užrakinant ir atrakinant.

Raudonos ir žalios spalvos dizaino paketai suteikia spalvotų akcentų saugos diržams, sėdynių atlošams ir oro kondicionavimo angoms. Be to, atitinkamų spalvų – ir kontrastinės siūlės ant sėdynių, centrinio porankio, durų porankių, vairo bei 12 valandos žymeklio. Tas pats pasakytina ir apie juodo veliūro grindų kilimėlius, kuriuos puošia RS užrašas.

12,3 colių „Audi virtual cockpit plus“ ekranas su „Sport“, „Performance“ ir „Runway“ režimais – taip pat standartinėje įrangoje. „Runway“ režimu greitis vizualizuojamas atvirkštine tvarka: iš pradžių – didžiausios apsukos, o antrame plane – apsukos tuščiąja eiga. Prie šių funkcijų dabar prisideda ir naujasis apsukų skaitiklis, kuris prietaisų skydelio centre ryškiai rodo apsukas per minutę. Be to, rodomi galios, sukimo momento, sunkio jėgos, pagreičio ir rato įveikimo laiko rodikliai. Naudojant mechaninės pavarų dėžės režimą, RS būdingas mirksintis pavarų perjungimo indikatorius, kaip ir automobilių sporte, keičia apsukų rodinį iš žalios į geltoną ir raudoną, taip nurodydamas idealų laiką perjungti pavaras.

Be to, RS 3 dabar turi programėlių parduotuvę su daugybe programų, kuriomis galima naudotis tiesiai automobilio ekrane. Pasirinktas turinys įdiegiamas į RS 3 informacijos ir pramogų sistemą, ir tam nereikia išmaniojo telefono.

Penkių cilindrų variklis su išraiškingesniu garsu

Šventė pojūčiams: atnaujintas „Audi RS 3“

„Audi RS 3“ varomas legendiniu „Audi Sport“ 2,5 TFSI varikliu, kurio galia siekia 294 kW (400 AG), o didžiausias sukimo momentas – 500 Nm. Tai reiškia, kad RS 3 nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,8 sekundės ir gali pasiekti 290 km/val. maksimalų greitį. Daugybę laimėjimų automobilių sporte ir apdovanojimus pelnęs penkių cilindrų variklis yra vienas iš labiausiai įsimenančių „Audi“ variklių, dėl kurio RS 3 vairavimas tampa nepakartojama patirtimi. Ypač tai lemia jo unikalus garsas, kurio pagrindą sudaro firminė 1-2-4-5-3 cilindrų degimo seka.

Kad įsitikintumėte, jog RS 3 yra greitas tiesiojoje, užtenka pažvelgti į jo pagreičio statistiką, kuri ir toliau lenkia pagrindinių konkurentų rodiklius. Kadangi važiavimą posūkiuose išreikšti skaičiais sudėtinga, juose daug daugiau lemia vairavimo pojūtis. Tiesą sakant, jis nulėmė tiek daug, kad padėjo Frankui Stipleriui pagerinti Niurburgringo trasos rato įveikimo rekordą. „Audi Sport“ lenktynių ir plėtros vairuotojas pasiekė 7 min ir 33,123 s laiką ir ankstesnį šios automobilių klasės rekordą pagerino daugiau nei penkiomis sekundėmis.

Įspūdingą važiavimo dinamiką lemia sukimo momento skirstytuvas su visiškai kintamu sukimo momento paskirstymu tarp galinių ratų, elektroninė stabilumo kontrolė, parenkamas sukimo momento valdymas ratams (sukimo momento vektoriavimas naudojant stabdžius) ir adaptyvūs sportinės pakabos RS amortizatoriai. Šie komponentai yra svarbūs šoninei dinamikai ir yra sujungti į bendrą tinklą moduliniame važiavimo dinamikos valdiklyje, kuriame vyksta duomenų sinchronizavimas.

Dabar „Audi RS 3“ įvažiuodamas į posūkius dėl itin tikslaus derinimo išvengia nepaslankumo, o dėl sukimo momento vektoriavimo naudojant stabdžius posūkius įveikia noriau. Kitaip tariant, vairuotojas gali į posūkį įvažiuoti didesniu greičiu ir anksčiau pradėti greitėti iš jo išvažiuodamas.

Naujos standartinės komplektacijos C klasės padangos užtikrina didesnį kasdienį komfortą ir didesnį šoninį sukibimą. Jos yra specialiai pritaikytos RS 3 ir pasižymi puikiu sukibimu tiek ant sausos, tiek ant šlapios dangos bei tiksliu valdymu visame greičio diapazone.

Nepakartojamas meistriškumo kvapas

Šventė pojūčiams: atnaujintas „Audi RS 3“

RS 3 atitinka aukščiausios klasės standartus ne tik savo vizualinėmis ir lytėjimo savybėmis: vienas iš subtiliausių, tačiau ir stipriausių įspūdžių perkant automobilį yra kvapas, kuris pasitinka pirmą kartą atidarius naujojo „Audi“ dureles. Kokybė, kurios nematote, bet kuri yra nuolatinis palydovas.

Kad sportiško kompaktiško modelio vairavimas taptų visapusiška patirtimi, „Audi“ taip pat taiko aukštus standartus interjero kvapams. Aromatą sudaro natūralūs aukštos kokybės medžiagų, tokių kaip oda, ir malonūs atrinktų polimerų kvapai.

„Audi Sport“ suteikė RS 3 daugybę sudedamųjų dalių, leidžiančių visapusiškai mėgautis automobiliu. Modelio populiarumą akivaizdžiai atspindi ir skaičiai. Nuo 2011 m., kai šis kompaktiškas sportinis automobilis pasirodė rinkoje, nuo gamybos linijų nuriedėjo beveik 80 000 šio modelio vienetų, dauguma jų – praėjusiais metais.

Visa tai pelnė RS 3 gausybę įvairių tarptautinių apdovanojimų, įskaitant „Top Gear“ 2022 m. automobilio titulą Italijoje, „Motor1“ geriausio 2022 m. sportinio automobilio titulą Jungtinėse Amerikos Valstijose ir 2022 m. bei 2023 m. pergales „Sport auto“ skaitytojų apdovanojimuose Vokietijoje.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama