Elektronika.lt
 2025 m. balandžio 19 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 - Elektronika namams
 - Buitinė technika
 - Elektronika, technika
 - Biuro technika
 - Fotoaparatai, kameros
 - Kompiuteriai, dalys
 - Kompiuterių periferija
 - Programinė įranga
 - Telefonai, priedai
 - Ryšių sprendimai
 - Navigacijos sprendimai
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Balandžio 19 d. 10:50
Paaiškino, kokių pokyčių elektros kainoms gyventojams atneša didėjanti gamyba iš atsinaujinančių energijos išteklių
Balandžio 18 d. 20:20
Kompiuteriniai žaidimai jau tapo kasdienybės dalimi: ar tai naujos kartos pramoga, o gal blogis?
Balandžio 18 d. 17:27
KTU ekspertai: domenų varduose – švepluojama, lietuviška programinė įranga – nepageidaujama
Balandžio 18 d. 14:32
„Yukon Group“ žengia į gamtos stebėjimo rinką
Balandžio 18 d. 11:27
Saulės elektrinių galia dažnai viršija namų ūkių poreikius
Balandžio 18 d. 08:32
Verslo klasė elegancijos viršūnėje: Naujasis „A6 Sedan“
Balandžio 17 d. 20:32
Ruošiatės pietauti prie savo darbinio kompiuterio? Štai priežastys, kodėl to geriau nedaryti
Balandžio 17 d. 17:27
Kaune – svarbus žingsnis link puslaidininkių ateities: atidaryta KTU Lustų akademija
Balandžio 17 d. 14:29
Nauja „Telia“ IoT platforma: visa kontrolė – kliento rankose
Balandžio 17 d. 11:11
Elektromobiliams – 6000 prieigų, savivaldybėms – 36 mln. eurų
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Reklama
 Produktų apžvalgos » Elektronika, technika Dalintis | Spausdinti

Komerciniai automobiliai tampa vis patogesni vairuotojams, o kaip keleiviams?

Publikuota: 2024-06-14 16:52
Tematika: Elektronika, technika
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

„Lietuvos metų komercinio automobilio“ rinkimų komisija jau nebe pirmus metus it pro padidinamąjį stiklą stebi komercinio transporto tobulėjimo tendencijas. Kas dvejus metus rengiamame konkurse vis labiau tampa akivaizdu, kad modernios technologijos ir saugumo sistemos vairuotojams leidžia dirbti neįsitempus, todėl jie nebenuvargsta. Tačiau didesniais automobiliais vežiojami ne vien tik kroviniai, bet ir keleiviai. Ar gerėja jų gyvenimas?

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

„Lietuvos metų komercinio automobilio“ rinkimų komisija jau nebe pirmus metus it pro padidinamąjį stiklą stebi komercinio transporto tobulėjimo tendencijas. Kas dvejus metus rengiamame konkurse vis labiau tampa akivaizdu, kad modernios technologijos ir saugumo sistemos vairuotojams leidžia dirbti neįsitempus, todėl jie nebenuvargsta. Tačiau didesniais automobiliais vežiojami ne vien tik kroviniai, bet ir keleiviai. Ar gerėja jų gyvenimas?

Komerciniai automobiliai tampa vis patogesni vairuotojams, o kaip keleiviams?

Komerciniai prilygsta lengviesiems

Dėl technologinės pažangos, konkurencijos tarp gamintojų ir netgi nuolat griežtėjančių saugumo reikalavimų Europoje parduodamoms transporto priemonėms komerciniai automobiliai tapo rafinuoti, komfortiški ir labai lengvai vairuojami. Jau ne pirmus metus geriausią Lietuvos metų komercinį automobilį renkanti Žurnalistų autoklubo ir transporto profesionalų komisija pastebi, kad vairuotojo darbą jau sunku ir darbu pavadinti.

„Bendra tendencija tokia: komerciniai automobiliai panašėja į lengvuosius. Tiek valdymo paprastumu, lengvumu, tiek saugumo sistemų, multimedijų kokybe. Visas sistemas, kurios prieš 5 metus buvo diegiamos tik į ganėtinai prabangius lengvuosius automobilius, dabar turime ir komerciniame transporte. Galybė sistemų, už kurias anksčiau reikėdavo papildomai sumokėti, dabar montuojamos standartiškai“, – įžvalgomis dalijasi konkurso „Lietuvos komercinis automobilis 2024“ komisijos narys, UAB „Sadomaksa“ direktorius Laimonas Kamienas.

Tačiau ne vien kroviniai komerciniais automobiliais yra gabenami. Miestuose, tarp miestų ir netgi po visą Europą zuja keleivius vežiojantys komerciniai autobusiukai „Ford Tourneo Custom“, „Volkswagen Caravelle“, „Citroën Spacetourer“, „Peugeot Traveller“, kurie galimi tiek kaip furgonai, tiek kaip keleiviniai modeliai, siūlantys nuo 5 iki 9 sėdimų vietų. Jie populiarūs, nes iki 9 vietų turinčius autobusiukus galima vairuoti turint B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.

Komerciniai automobiliai tampa vis patogesni vairuotojams, o kaip keleiviams?

Dabar šių modernių modelių vairuotojams leisti ilgas valandas prie vairo – patogu ir nebesudėtinga. O kaip keleiviams? Šiemet „Lietuvos metų komercinio automobilio“ rinkimuose buvo įsteigta „Metų keliautojo“ nominacija geriausiam kelioniniam mikroautobusui. Ekspertai, vertinę ne tik technologijas, vairavimo subtilybes, bet ir keleivių komfortą, šiemet šį apdovanojimą skyrė „Mercedes-Benz Vito“ modeliui.

„Jei gerai pamenu, šią nominaciją „Vito“ su komisija skyrėme vienbalsiai. Jis yra vienvaldis lyderis šiame segmente – ypač kalbant apie ilgesnes keliones. Savo įmonėje turime du tokius automobilius ir jais vežiojame darbuotojus į Vokietiją: kito varianto nė nesvarstėme, nes norėjome, kad darbuotojai keliautų komfortiškai. Aišku, „Vito“ garso izoliacija nusileidžia V klasei, tačiau ši – jau prabangus automobilis, o „Vito“ vis dar komercinis, bet vis vien „Mercedes-Benz“, – paaiškina L. Kamienas.

Skirtumai ten, kur nematuojama skaičiais

Komercinius automobilius galima gana neblogai palyginti žiūrint vien į skaičius: kokio dydžio krovinys jame telpa, kokia jo keliamoji galia, kokia kaina ir kaip dažnai reikia atlikti techninę priežiūrą, o renkantis geriausią keleivinį transportą reikia jį išbandyti, norint įvertinti važiavimo komfortą, sėdynių patogumą ir kitus privalumus. Šiemet visi pretendentai į geriausio metų komercinio automobilio titulą stebino gausiu įrangos sąrašu, pažangiomis saugumo technologijomis, bet „Mercedes“ išsiskyrė tomis savybėmis, kurių negalima pamatuoti skaičiais.

Komerciniai automobiliai tampa vis patogesni vairuotojams, o kaip keleiviams?

„Modelis išsiskiria iš konkurentų garso izoliacija, jame panaudota daugiau medžiagų, kurios sumažina tiek motoro, tiek vėjo, tiek padangų triukšmą, pats pakabos darbas labai švelnus ir malonus“, – dėsto rinkimų komisijos narys, UAB „Ad Rem Transport“ direktorius Antanas Šimelis.

Specialistų teigimu, komercinio keleivinio transporto naudotojams svarbios ne tik įvairios saugumo technologijos, bet ir komfortas, kad, pavyzdžiui, šiais automobiliais vežiojami darbuotojai po komfortiškos kelionės nejaustų nuovargio ir būtų produktyvesni.

Keleivinių mikroautobusiukų privalumas – plačios konfigūravimo galimybės, tad bazinės „Volkswagen Caravelle“ negalima lyginti su geriausiai sukomplektuota „Caravelle“ – tai bus tarsi skirtingi modeliai. Juose galima įrengti tiek paprastus suolus keleiviams, tiek besisukiojančius patogius odinius krėslus. O štai „Mercedes“ vienintelis siūlo pneumatinę „Airmatic“ važiuoklę.

„Faktas, kad už „Mercedes“ reikia daugiau sumokėti, bet jis – etalonas. Vokiečiai yra ištobulinę savo komforto koncepciją, pradedant sėdynių išdėstymu, baigiant jų transformavimo galimybėmis ir netgi komforto technologijomis, kaip antai kelių zonų klimato kontrolės sistema, garsiakalbių kokybe. Patogesnės sėdynės, važinėjant ilgesnius atstumus, kam tokie modeliai ir naudojami, padeda nepavargti, nes žmonėms ilgą laiką tenka praleisti nedidelėje erdvėje“, – aiškina A. Šimelis.

Aišku, didžiausia tyla ir patogumu kelyje leis mėgautis naujos kartos elektriniai keleiviniai furgonai, tačiau jie tinka trumpoms kelionėms: gali būti naudojami viešbučių svečiams nuvežti į oro uostą, neilgoms išvykoms tarp miestų. Maišant Europą vis dar yra nepakeičiami dyzeliai, o kelionių greitį užtikrina galingi motorai. Dėl to „Mercedes-Benz Vito“ komplektuojami su net 174 kW išvystančiais dyzeliniais agregatais.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama