Naujasis miesto krosoveris „Lexus UX“ tapo vienu geriausiai parduodamų šios markės automobilių Europoje. Dabar Japonijos gamintojas pristatė atnaujintą modelį, kuriame apstu įvairių patobulinimų. Vienu svarbiausių akcentų tapo didesnė hibridinės automobilio versijos „UX 300h“ galia bei paspartėjęs įsibėgėjimas, o elektrinė modelio versija „UX 300e“ pasižymi geresniais baterijos parametrais ir didesniu viena įkrova nuvažiuojamu atstumu.
Naujajame hibridiniame UX važiavimo dinamika pagerėjo dėl automobilyje montuojamos visiškai naujos, jau penktosios kartos hibridinės pavaros sistemos. „UX 300h“ dabar varomas 2 litrų keturių eilėje išdėstytų cilindrų varikliu, kuris veikia kartu su dviem elektros motorais. Bendra sistemos galia išaugo 8 proc. ir dabar siekia 146 kW/199 AG.
Iki šiol hibridinės pavaros sistemoje naudotą nikelio-metalo hidridų bateriją pakeitė našesnis 60 celių 222 voltų ličio jonų akumuliatorius. Automobilio pagreitėjimas nuo 0 iki 100 km/val. sutrumpėjo 0,4 sek. (nuo 8,5 iki 8,1 sek.), o vidutinės degalų sąnaudos sumenko iki 5,0–5,2 litro 100 km (pagal kombinuotąjį WLTP ciklą) modelyje su priekiniais varomaisiais ratais.
Gamintojai pagerino naujojo krosoverio salono komfortą ir patogumą. Naujas 12,3 colio įstrižainės visiškai skaitmeninis daugialypės informacijos ekranas dabar montuojamas daugumoje įrangos lygių. Šį skaitmeninį ekraną galima patogiai individualizuoti tiek parenkant norimą matyti informaciją, tiek jos pateikimą. Taigi vartotojas gali lengvai surasti reikiamą informaciją ir intuityviai naudotis ryšio paslaugomis.
Priekiniais ratais varomame elektriniame „UX 300e“ modelyje ir toliau montuojama 72,8 kWh talpos ličio jonų baterija. Naujajame modelyje išaugusi įkrovimo naudojant tiesioginę srovę (DC) sparta dabar leidžia papildyti akumuliatoriaus energijos lygį nuo 0 iki 80 proc. per 60 minučių vietoje anksčiau buvusių 80 min.
Platus elektromobilio atnaujinimų paketas įdiegtas dar 2023 metų pavasarį. Tuomet jo viena įkrova nuvažiuojamas atstumas paaugo daugiau nei 40 proc. ir pasiekė 450 kilometrų, o salone pradėta naudoti naujos kartos funkcionalesnė informacijos ir pramogų sistema su didesniais 8 ir 12,3 colio įstrižainės ekranais.
Naujausios versijos saugumo paketas „Lexus Safety System+“ papildytas dviem naujomis funkcijomis. „Proactive Driving Assist“ sistema naudoja priekinę automobilio kamerą, kad pastebėtų pavojus važiuojant mažesniu greičiu mieste: pavyzdžiui, kirsti gatvę ketinančius arba kelio kraštu einančius pėsčiuosius, stovinčius automobilius ir dviratininkus. Dar viena papildoma funkcija „Safe Exit Assist“ padeda išvengti situacijos, kai durelės atidaromos tiesiai prieš iš galo atvažiuojančią transporto priemonę ir kyla pavojus susidurti.
Vartotojams pristatyta nauja „Sonic Copper“ vario spalva: ja gali būti dažomos visos modelio versijos. UX pirkėjai dabar gali rinktis ir naują prabangų smėlinį salono atspalvį „Ammonite Sand“.
Taip pat siūlomas beodis salono paketas. Jį pasirinkus, odinės sėdynės pakeičiamos medžiaginėmis arba aptraukiamos dirbtine oda. Šildomas vairas ir pavarų perjungimo rankenėlė taip pat dekoruojami dirbtine oda.
F SPORT ir „F SPORT Design“ modelio versijose yra galimybė pasirinkti dviejų spalvų variacijas.
Naujojo UX kaina prasideda nuo 43 700 eurų. Naujojo modelio „F SPORT Design“ versija pristatoma su ypatingų palūkanų pasiūlymu ir nemokamu žieminių padangų komplektu ant lengvojo lydinio ratlankių.
Automobiliai jau atkeliavo į „Lexus“ salonus, tad yra paruošti bandomiesiems važiavimams.