Praėjusių metų pabaigoje įvyko „Xiaomi“ surengta spaudos konferencija, kurioje dėmesys buvo skirtas automobilių technologijoms. Nors iš pradžių kompanijos vadovai skelbė, jog neketina pristatyti ilgai laukto pirmojo elektromobilio, tačiau tokios kalbos buvo tik dūmu uždanga.
2023 metų gruodžio mėnesio pabaigoje „Xiaomi“ oficialiai pristatė pirmąjį savo elektromobilį, o neseniai įvyko ir spaudos konferencija, kurios metu paskelbta apie prekybos pradžią. Kinijos technologijų bendrovė pradeda trijų „Xiaomi SU7“ modelių prekybą.
Bazinis variantas turės galinius varomuosius ratus bei naudos „Xiaomi“ sukurtą V6 variklį, kurio galia siekia 220 kW, o sukimo momentas – 400 Nm. Nuo 0 iki 100 km/h jis galės įsibėgėti per 5,28 sekundės. „Xiaomi SU7“ naudos 73,6 kWh talpos akumuliatorius, kurie leis įveikti maždaug 668 kilometrų.
Skelbiama, jog vos per 15 minučių bus galima įkrauti tiek baterijos, jog būtų galima įveikti 310 kilometrų. Tiesa, visi skaičiavimai atlikti pagal ganėtinai optimistinį CLTC standartą. Realybėje skaičiai gali būti iki 20 proc. mažesni. Šis pirmojo „Xiaomi“ elektromobilio variantas kainuos nuo 28 tūkst. eurų.
„Xiaomi“ ketina pasiūlyti ir „Xiaomi SU7 Pro“ variantą, kuris turės 94,3 kWh akumuliatorių, o jo nuvažiuojamas atstumas sieks maždaug 830 kilometrų. Šis elektromobilis aprūpintas tokiu pačiu varikliu kaip ir bazinis modelis. Norintiems jį įsigyti teks paploti maždaug 31,7 tūkst. eurų.
„Xiaomi SU7 Max“ elektromobilis bus aprūpintas keturiais varomais ratais ir dviem varikliais, o jų bendra galia sieks 495 kW, o sukimo momentas – 838 Nm. Kaip jau minėjome, šis variantas galės nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti vos per 2,78 sekundės, o maksimalus automobilio greitis sieks 265 km/val. Gamintojo teigimu, nuo 0 iki 200 km/h įsibėgėti pavyks per maždaug 10,67 sekundės.
Galingiausia versija naudos 101 kWh baterijas su CATL elementais bei 875 V įkrovimo įtampa. Pilnu įkrovimu šis elektromobilis turėtų įveikti iki 810 kilometrų, o 15 minučių įkrovimas leis nuvažiuoti iki 510 kilometrų. „Xiaomi SU7 Max“ kaina sieks maždaug 38,7 tūkst. eurų.
Visose modifikacijose standartiškai bus galima įsigyti pažangią „Xiaomi Pilot Pro“ savavaldžio vairavimo sistemą, kurią sudaro „Nvidia Orin“ lustas, LiDAR sistema ir 11 kamerų. Tiesa, ši galimybė bus prieinama tik kiek vėliau. Balandžio mėnesį bus atliekami vartotojų bandymai, o gegužę ji turėtų būti prieinama keliuose Kinijos miestuose.
Automobilio salone – daugybė papildomų galimybių. „Xiaomi SU7“ aprūpintas šaldytuvu, „Nappa“ odinėmis arba „Oeko-Tex“ sėdynėmis, 25 garsiakalbiais su „Dolby Atmos“ palaikymu, du ekranai keleiviams sėdintiems gale.
Tiesa, pirmasis „Xiaomi“ elektromobilis veikiausiai bus prieinamas tik Kinijos rinkoje. Informacijos apie jo pasirodymą Europoje ar kituose regionuose – nėra pateikiama.