„Volkswagen“ atskleidė, kaip atrodys naujos kartos „Passat“ ir pateikė pirmuosius duomenis apie šį modelį. Tobulinant automobilį didžiausias dėmesys buvo skiriamas geresnei aerodinamikai, efektyvesnėms jėgainėms, medžiagų ir surikimo kokybei bei pažangiausioms naujoms technologijoms. Naujasis modelis publikai pirmą kartą bus pristatytas Miunchene rugsėjo 5-9 dienomis vyksiančioje „IAA Mobility“ parodoje. Praktiškasis naujos kartos „Passat Variant“ universalas debiutuos pirmajame 2024 metų ketvirtyje. Viso pasaulio rinkose jau parduota daugiau nei 34 mln. „Passat“ automobilių ir populiarumu šis modelis atsilieka tik nuo „Golf“ bei „Beetle“.
Visiškai naujas, bet lengvai atpažįstamas
Tvirtai atrodantis ir neapkrautas nereikalingomis detalėmis – tai tikras „Passat“. Visiškai naujos konstrukcijos modelis, sukurtas išnaudojant „Volkswagen“ inžinierių sukauptą patirtį. Orientuojantis į klientų poreikius bus siūlomos trys įkraunamos hibridinės jėgainės ir švelniojo hibrido sistemos, o taip pat penki benzininiai arba dyzeliniai varikliai su turbinomis. Visi jėgos agregatai buvo tobulinami siekiant užtikrinti maksimalų efektyvumą.
Tyliai važiuojantis ir itin erdvus „Passat Variant“ universalas užtikrins aukšto lygio komfortą kelionių metu. Šiam modeliui papildomai bus siūlomas naujos kartos adaptyvusis važiuoklės valdymas („DCC Pro“) ir naujos „ergoActive“ sėdynės su pneumatinių pagalvėlių masažo funkcija. Skaitmeninio prietaisų skydelio aplinkoje taip pat atsiras visiškai naujos intuityviai valdomos funkcijos. Papildomai dar bus galima rinktis automatinio parkavimo funkciją ir ilgas keliones palengvinančias dalinai autonominio valdymo sistemas.
Dvi naujos įkraunamos hibridinės jėgainės
„Naujos kartos modulinė platforma su skersai montuojamais varikliais („MQB evo“) technologijų atžvilgiu yra itin pažangi. Tai pagrindas, ant kurio ir sukūrėme devintosios kartos „Passat“. „MQB evo“ platforma leido pasiekti naujo lygio masto ekonomiką, todėl „Volkswagen“ dar kartą praplėtė šiuolaikinių technologijų diegimą. Naujausios sistemos nuo šiol taps prieinamos šimtams tūkstančių vairuotojų“, – sako už technologijų plėtrą atsakintas „Volkswagen“ prekių ženklo valdybos narys Kai Grünitz.
Geras to pavyzdys yra dvi visiškai naujos įkraunamos hibridinės jėgainės („eHybrid“), išvystančios 150 kW (204 AG) arba 200 kW (272 AG) galią. Efektyviai išnaudojama nauja 19,7 kWh talpos baterija leidžia elektros režimu įveikti iki 100 km atstumą. Dėl tokio nuvažiuojamo atstumo „Passat Variant“ taps kasdieniam vairavimui tinkančiu elektromobiliu.
Tai įgalins ir spartesnis energijos atsargų papildymas – bateriją bus galima krauti iki 11 kW galios kintamąja srove. Anksčiau šis rodiklis siekė tik 3,6 kW. „Passat Variant eHybrid“ universalo bateriją taip pat galima įkrauti ir 50 kW galios viešojoje stotelėje. Elektros motoras ir ekonomiškesnis benzininis variklis su turbina (1,5 litro „TSI evo2“) leidžia pilnu degalų baku įveikti iki 1000 km atstumą.
48 voltų švelniojo hibrido sistema
„Passat“ modelyje pirmą kartą bus montuojama ir visiškai nauja 48 voltų švelniojo hibrido sistema „eTSI“, išvystanti 110 kW (150 AG) galią. Kinetinę energiją elektra paverčianti jėgainė leidžia atleidus akceleratorių važiuoti nenaudojant vidaus degimo variklio.
Jėgos agregatų gamoje taip pat bus du, 150 kW (204 AG) ir 195 kW (265 AG) galios, benzininiai varikliai su turbinomis ir trys 2 litrų darbinio tūrio dyzeliniai TDI motorai, išvystantys 90 kW (122 AG), 110 kW (150 AG) arba 142 kW (193 AG) galią. Visų versijų standartinėje įrangoje bus dviejų sankabų automatinė DSG pavarų dėžė. Versijos su 142 ir 195 kW galios varikliai bus komplektuojamos su išmaniąja „4Motion“ visų varančiųjų ratų sistema. Kituose modeliuose bus montuojama priekinių varančiųjų ratų pavara.
Naujas prietaisų skydelis
„Volkswagen“ sukūrė visiškai naują interjerą, išsiskiriantį apdailos medžiagų kokybe. Visgi svarbiausias pakeitimas viduje bus itin lengvai įskaitomas didžiulis prietaisų skydelis. Stilingas ir funkcionalus jo ekranas, pasižymės progresyviausiais skaitmeniniais sprendimais. Visa informacija prietaisų skydelyje bus pateikiama maksimaliai išnaudojant MIB4 sistemos technines galimybes. Naujos kartos modulinė multimedijos matrica užtikrina intuityvų valdymą, kurį „Volkswagen“ ilgą laiką tobulino atsižvelgdama į vairuotojų atsiliepimus.
Parkavimo pagalba
Naujajame „Passat Variant“ bus montuojamos dar efektyviau veikiančios pažangiausios pagalbinės sistemos. Tarp jų bus ir papildomai siūlomos parkavimo pagalbos – „Park Asisst Plus“ bei „Park Assist Pro“. Pastarojoje sistemoje taip pat veiks atminties funkcija. Įdiegus „Park Assist Pro“ naujasis „Passat Variant“ galės įvažiuoti į stovėjimo vietą ir iš jos išvažiuoti nuotoliniu būdu. Sistema bus aktyvuojama išmaniuoju telefonu.
„Passat“ modeliai su veikiančia „Park Assist Pro“ sistemos funkcija vairuotojui pageidaujant galės įrašyti informaciją apie paskutinius 50 kelionės metrų. Automobiliui sustojus toje pačioje vietoje – pavyzdžiui, prie įvažiavimo į garažą – sistema pasiūlys perimti automobilio parkavimą. Be vairuotojo įsikišimo „Passat“ taip pat galės ir išvažiuoti iš stovėjimo vietos.
Pasaulinė „DCC Pro“ sistemos premjera
Adaptyvioji važiuoklės valdymo sistema „DCC Pro“ – naujos kartos pakabos kontrolės technologija. Ji užtikrins dinamišką valdymą ir aukščiausio lygio komfortą, o toks universalumas yra naujovė vidutinio dydžio automobilių segmente. Tai tapo įmanoma „Volkswagen“ inžinieriams pirmą kartą pritaikius dviejų vožtuvų technologiją.
„ergoActive“ sėdynės su svarbiausiems atramos taškams skirta pneumatinio 10 sekcijų masažo funkcija užtikrina aukščiausio lygio komfortą. 50 mm ilgesnė ratų bazė leido tiek pat praplėsti ir erdvę kojoms. Be to, iki 1920 litrų padidėjo ir „Passat Variant“ bagažinės talpa. Dėl visų šių pakeitimų „Passat Variant“ taps dar universalesniu modeliu, automobiliu idealiai atitinkančiu tiek verslo, tiek ir privačių vartotojų poreikius.