Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 24 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 - Elektronika namams
 - Buitinė technika
 - Elektronika, technika
 - Biuro technika
 - Fotoaparatai, kameros
 - Kompiuteriai, dalys
 - Kompiuterių periferija
 - Programinė įranga
 - Telefonai, priedai
 - Ryšių sprendimai
 - Navigacijos sprendimai
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 24 d. 15:39
Interneto greitis: kaip suprasti, kokio iš tikrųjų reikia?
Lapkričio 24 d. 11:39
Lietuvos ekranų tendencijos
Lapkričio 23 d. 15:27
„Garmin“ pristato pirmąjį didelio formato nardymo kompiuterį „Descent X50i“
Lapkričio 23 d. 11:37
Išmani vaikystė: ekspertė apžvelgia, kokius įgūdžius ugdo programavimas, robotika ir dirbtinio intelekto naudojimas
Lapkričio 22 d. 17:37
Svečiai gali „pavaišinti“ virusais: kodėl namuose būtinas „Šlepečių Wi-Fi“?
Lapkričio 22 d. 14:36
Didelei daliai vyresnių žmonių skaitmeninės paslaugos – sunkiai prieinamos
Lapkričio 22 d. 11:21
Medžiodami nuolaidas išlikite budrūs: ekspertas pataria, kaip netapti sukčių auka perkant internetu
Lapkričio 22 d. 08:16
Failų bendrinimo technologijos: kaip jos prisitaiko prie augančių šiuolaikinio žmogaus poreikių?
Lapkričio 21 d. 20:39
Asfaltas klojamas, o ryšys stringa: kodėl infrastruktūros spragos stabdo skaitmeninę pažangą Lietuvoje?
Lapkričio 21 d. 18:37
Norite kalbėti vokiškai, itališkai ar kiniškai? „Microsoft Teams“ atnaujinimas pavers jus poliglotu
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Produktų apžvalgos » Elektronika, technika Dalintis | Spausdinti

„Tesla“ vairuotojai atskleidė: kas jiems kelia didžiausią galvos skausmą, įsigijus šį elektromobilį

Publikuota: 2023-08-04 20:22
Tematika: Elektronika, technika
Aut. teisės: ©15min, UAB
Inf. šaltinis: 15min.lt

Kartais nelengva būti ankstyvuoju vartotoju, ypač kai kalbama apie elektromobilius. Nuo brangesnio draudimo ir rankenėlių iki autonominės vairavimo sistemos klaidų: keliolika „Tesla“ vairuotojų su „Business Insider“ pasidalijo, kas jiems nepatinka įsigijus šį elektromobilį.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Kartais nelengva būti ankstyvuoju vartotoju, ypač kai kalbama apie elektromobilius. Nuo brangesnio draudimo ir rankenėlių iki autonominės vairavimo sistemos klaidų: keliolika „Tesla“ vairuotojų su „Business Insider“ pasidalijo, kas jiems nepatinka įsigijus šį elektromobilį.

„Tesla“ vairuotojai atskleidė: kas jiems kelia didžiausią galvos skausmą, įsigijus šį elektromobilį
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.

Daugiau nei tuzinas „Tesla“ automobilių savininkų „Business Insider“ papasakojo, su kokiais didžiausiais galvos skausmais ir netikėtomis išlaidomis susidūrė pereidami nuo degalais varomų automobilių prie elektrinių.

Nuo nerimo dėl galimo nuvažiuoti atstumo ar brangesnio draudimo iki problemų „Tesla“ aptarnavimo centruose – nors daugelis problemų gali būti pritaikomos bet kuriam elektromobiliui, kai kurios iš jų rodo galimus „Tesla“ verslo modelio iššūkius.

Gali pabrangi draudimas

Kai kurie „Tesla“ savininkai teigė nustebę, kai įsigijus elektromobilį padidėjo draudimo įkainiai.

Anksčiau „Insider“ žurnalistė Alexa St. John pranešė, kad elektromobilių savininkai gauna didesnes draudimo sąskaitas iš dalies dėl to, kad daugelis elektromobilių paprastai yra brangesni už degalais varomas transporto priemones.

Draudimo bendrovės taip pat turi įvertinti didesnes galimų ličio jonų baterijų pažeidimų išlaidas, taip pat tai, kad trūksta remonto dirbtuvių, sertifikuotų dirbti su šiais automobiliais.

Tikimasi, kad ilgainiui, kai vis daugiau žmonių ir įmonių pereis prie elektromobilių, jų draudimo kaina sumažės.

Nepakanka techninės priežiūros centrų

Kai kurie „Tesla“ savininkai skundžiasi dėl problemų, susijusių su automobilių gamintojo techninės priežiūros centrais – ilgas laukimo laikas, prastas remontas ir pernelyg didelės kainos.

Praėjusiais metais „Vox“ pranešė, kad „Tesla“ savininkai pateikė tūkstančius skundų dėl bendrovės aptarnavimo centrų. Skundai buvo įvairūs – nuo susirūpinimo dėl turimų dalių ir nereaguojančių aptarnavimo centrų iki priekaištų dėl to, kad „Tesla“ automobiliai buvo grąžinti prastesnės būklės nei tada, kai jie pateko į remonto dirbtuves.

JAV „Tesla“ turi mažiau nei 200 aptarnavimo centrų. Palyginimui, GM ar „Ford“ savininkai gali rinktis iš tūkstančių nepriklausomų remonto ir techninės priežiūros dirbtuvių.

„Tai vienas didžiausių mano nusiskundimų „Tesla“, – sakė Steve'as Almassy, „Model S“ savininkas nuo 2014 m.

„Tesla“ durų rankenėlės

Keli savininkai „Insider“ pasakojo, kad „Tesla“ būdingos aptakios durelių rankenos kartais gali kelti rūpesčių – pasitaiko problemų, norint atidaryti duris esant žemai temperatūrai, ar net durų rankenų nulūžimų.

Robbie Mackas, buvęs „Tesla“ pardavėjas ir „Model S“ savininkas, teigė, kad tai buvo dažna problema ankstesniuose bendrovės aukštesnės klasės „Model S“ transporto priemonės modeliuose, kuri vėliau buvo išspręsta „Model 3“ ir „Model Y“.

Kiti savininkai teigė, kad jiems kilo problemų dėl berakčio durų atidarymo, naudojantis telefonu.

„Kai lyja arba nešiesi pirkinius, o tau tenka vargti su telefonu, kad jis prisijungtų ir atrakintų duris“, – anksčiau „Insider“ sakė technologijų youtuberis Austinas Evansas, kalbėdamas apie tokį durų atrakinimo būdą savo automobilyje „Model Y. – Tai puiki funkcija, kai ji veikia, bet niekada nežinai, kada ji tave nuvils.“

Stevenas Elekas, „Consumer Reports“ vyresnysis automobilių duomenų analitikas, sakė, kad leidinys gavo daugybę savininkų pranešimų apie telefono susiejimo problemas su „Tesla“.

Brangūs įkrovikliai

Greitojo įkrovimo namų įkroviklio įrengimas gali kainuoti nuo 250 dolerių iki tūkstančių, tad tokios išlaidos gali padidinti pradinę elektromobilio įsigijimo kainą.

Pastebi kokybės problemų

„Tesla“ savininkams, matyt, nėra neįprasta, kad pristatytos naujos transporto priemonės grąžinamos į vietinius techninės priežiūros centrus, kad būtų atlikti nedideli remontai.

Johnas Brusniakas teigė, kad kai 2020 m. gavo savo „Model S“, vienos iš durelių tinkamai neužsidarė.

„Tai tik smulkmenos ir jie viską sutvarkė nemokamai, tačiau tai tiesiog rodo dėmesio detalėms trūkumą, kurio nesitikėtum turint omenyje, kiek pinigų išleista už automobilį“, – sakė jis.

„Consumer Reports“ vyresnysis politikos analitikas Chrisas Harto sakė, kad leidinio atliktoje „Tesla“ savininkų apklausoje nustatyta, jog „dažai ir apdaila“, „garsai ir nutekėjimai“ bei „kėbulo įranga“ yra „dažniausios „Tesla“ problemos.

„Tesla“ atstovas spaudai neatsakė į „Business Insider“ prašymą pakomentuoti šį klausimą.

Nuvylė autonominio vairavimo funkcionalumas

„Tesla“ savininkai sako, kad yra nusivylę bendrovės siūloma autonominio vairavimo sistema.

Kai kurie „Tesla“ savininkai, kurie už „Autopiloto“ priedą sumokėjo apie 15 000 JAV dolerių arba 199 JAV dolerius per mėnesį, sako, kad to nebedarytų.

„FSD (angl. Full Self-Driving, liet. autonominio vairavimo sistema) yra tarsi priežastis, dėl kurios nusipirkau automobilį“, – „Insider“ sakė J.Brusniakas.

„Papildomai už jį sumokėjau, bet dabar per daug bijau juo naudotis, nes jis viską daro savaip. Gali sustoti už 50 metrų nuo raudono šviesoforo signalo, o kartais net atrodo, kad sustoja atsitiktinai“, – pasakojo vyras.

Pirmą kartą FSD „Tesla“ leido įsidiegti 2020 m. atrinktiems vairuotojams, o nuo to laiko ši programinė įranga buvo įdiegta į daugiau kaip 100 000 automobilių JAV.

Ši funkcija leidžia „Tesla“ automobiliams automatiškai keisti eismo juostas, įvažiuoti į greitkelius ir išvažiuoti iš jų, atpažinti „Stop“ ženklus ir šviesoforus bei parkuotis. Programinė įranga vis dar yra beta testavimo stadijoje.

Norėtų, kad autonominio važiavimo sistema persikeltų

Kita vertus, kai kurie FSD entuziastai sako, kad norėtų, jog automobilių gamintojas leistų perkelti autonominio vairavimo sistemą įsigijus kitą „Tesla“ automobilį.

E. Muskas neseniai atkreipė dėmesį į šią problemą. Milijardierius sakė, kad per ateinančius tris mėnesius leis FSD naudotojams ribotą laiką perkelti šią programinę įrangą.

„Tai vienkartinė amnestija, todėl turite ja pasinaudoti trečiąjį ketvirtį“, – sakė jis.

Nuvažiavimo atstumas kelia nerimą

Net ir „Tesla“ savininkai kartkartėmis gali patirti šiek tiek nerimo dėl galimo nuvažiuoti atstumo.

„Yra buvę atvejų, kai grįždavau namo turėdamas tik apie 2 ar 3 proc. atsargos“, – apie savo automobilio akumuliatoriaus veikimo trukmę pasakojo „Model 3“ savininkas Nickas Caraciolo.

Pasak jo, 300 mylių (483 kilometrų) galimas nuvažiuoti atstumas greitai gali tapti 100 mylių (161 kilometrų), jei viršijate greitį, lauke karšta arba per šalta.

Visgi daugelis savininkų sako, kad nerimas dėl galimo nuvažiuoti atstumo buvo trumpalaikis rūpestis.

Be to, „Tesla“ turi vidinę navigacijos sistemą, kuri įspėja vairuotojus, kuriose įkrovimo vietose įkrovimas bus efektyviausias, o kurios vietos užimtos – tai yra mėgstamiausia šio gamintojo elektromobilio savininkų funkcija. „Tesla“ vairuotojai taip pat turi didelį pranašumą, kai nori pasinaudoti bendrovės įkrovimo stotelių tinklu, kuris yra didesnis ir laikomas patikimesniu nei kiti įkrovimo tinklai.

Nepaisant visų nesklandumų, daugelis „Tesla“ savininkų „Insider“ pasakojo, kad nors ir žino, jog automobilis gali turėti problemų, jas nusveria privalumai.

„Jei norite būti ankstyvasis naudotojas, turite susitaikyti su kai kuriais dalykais, o žmonės yra išlepę, jei to nesupranta“, – „Insider“ sakė R. Mackas.


15min.lt



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama