„BYD Group“ pristatė savo labai lauktą elektrinį visureigį „Denza N7“, sudarantį sąlygas intensyvesnei konkurencijai elektromobilių pramonėje.
Šis naujas leidimas, kuris plačiai laikomas tiesioginiu „Tesla Model Y“ konkurentu, jau kelia bangas su daugiau nei 20 000 išankstinių užsakymų. Pats pristatymas buvo toks kupinas ažiotažą keliančios kalbos, kad galėjo supykinti, bet ar „Denza N7“ iš tikrųjų gali mesti iššūkį „Tesla Model Y“?
Elektrinis visureigis „Denza N7“ atspindi BYD įsipareigojimą siekti technologijų pažangos ir naujoviško dizaino. Jis sukurtas naudojant atnaujintą „BYD e-Platform 3.0“ versiją, kurioje yra naujausia CTB (Cell-to-Body) struktūrinė baterijų sistema ir iTAC (Intelligence Torque Adaptation Control System).
Jo išorė atitinka „π-MOTION“ dizainą, teigiantį, kad jis atspindi apskritas formas ir begalines galimybes. Įdomu tai, kad pirkėjai gali rinktis iš dviejų skirtingų priekinių konstrukcijų – vienos, kuri aiškiai rodo, kad N7 yra elektromobilis, ir kitos, kuri apsimeta, kad toks nėra.
Remiantis nauja, grynai elektrine platforma, su važiuoklėje integruotu akumuliatoriumi, kurio matmenys yra 4 860 mm x 1 935 mm x 1 602 mm, o ratų bazė 2 940 mm, „Denza N7“ siūlo erdvias keliones. Jis yra šiek tiek ilgesnis nei „Tesla Model Y“, ir iš tikrųjų užima viduriuką tarp „Model Y“ ir „Model X“.
Pagal galią ir našumą „Denza N7“ lenkia daugelį savo konkurentų. Galimos dvi versijos, vieno variklio ir dviejų variklių keturių ratų pavaros. „Denza N7“ turi 91,4 kWh „blade“ akumuliatorių. Vieno variklio modelio maksimali galia yra 230 kW, o CLTC atstumas siekia 702 km. Dviejų variklių keturiais ratais varomos versijos maksimali galia siekia 390 kW, nuo 0 iki 100 kilometrų per valandą įsibėgėja vos per 3,9 sekundės, o CLTC atstumas siekia 630 km. Tai patenka į „Tesla Model Y Performance“ teritoriją.
„Denza N7“ rankovėje slepia įdomią gudrybę – naudojant vieną įkrovimo pistoletą jis gali išgauti 150 kW, tačiau su dviem įkrovimo pistoletais pasiekia nepaprastą 230 kW galią. Ši galinga įkrovimo sistema gali papildyti iki 350 km atstumą vos per 15 minučių ir užtikrinti papildomą 100 kilometrų atstumą per vos 4 minutes. Palyginimui, „Tesla“ palaiko iki 250 kW galią prijungus prie „Supercharger V3“ – o „Denza N7“ nereikia specialaus nuolatinės srovės įkroviklio, jam tereikia dviejų paprastų.
Viduje yra ne mažiau nei šeši ekranai. Tai yra 17,3 colio centrinis valdymo ekranas, 10,25 colio LCD prietaisų skydelis, 10,25 colio pramogų ekranas keleiviui, AR-HUD (papildytos realybės ekranas) ir du intelektualūs ortakių grotelių ekranai.
„Denza N7“ teikia pirmenybę privatumui su tokiomis funkcijomis kaip galimybė išjungti kameras. Jame taip pat yra papildytos realybės ekranas, kuris naudoja AR technologiją, kad skaitmeniniu būdu projektuotų informaciją ant kelio priešais vairuotoją. Muzikos mėgėjams „Denza N7“ komplektuojamas su „Devialet“ garso sistema. Transporto priemonėje taip pat yra „Nappa“ oda aptrauktos sėdynės ir priekinė bagažo erdvė, kurios užtenka 20 colių lagaminui.
BYD daug dėmesio skyrė saugumui ir kartu su „Denza N7“ pristatė savo pažangią pagalbinę vairavimo sistemą. Ši sistema, žinoma kaip – ir mes nejuokaujame - „Dievo akis“, suteikia visapusišką transporto priemonės palaikymą, asistavimą ir gelbėjimą visais atvejais. Ji remiasi pažangia BYD elektronine architektūra ir visapusiškomis savarankiškai sukurtomis galimybėmis, kad pasiūlytų holistinį sprendimą pažangiam vairavimui transporto priemonės sistemos lygmeniu. Sumanu – žinoma, kelia ažiotažą – taip, bet pavadinimas „Dievo akis“ atrodo kiek per daug.
Pristatymai planuojami liepos viduryje, tačiau „Denza N7“ jau dabar džiaugiasi sveiku susidomėjimu. Tikimasi, kad liepos mėnesį bus pristatyta apie 3 000, o rugpjūtį – dar 6 000 vienetų. Išankstinių užsakymų skaičius jau viršija 20 000 vienetų, todėl galima drąsiai teigti, kad „Denza N7“ elektromobilių rinką užkariaus audringai. Iš viso yra šešios N7 versijos, kurių kainos prasideda nuo 301 800 RMB (38 800 €). Brangiausias modelis prasideda nuo 379 800 RMB (48 800 €), o tai tik 16 000 RMB (2 100 €) daugiau nei „Tesla Model Y Performance“.
„Denza N7“ yra daug žadantis modelis, jo kaina yra konkurencinga, o su BYD ir jų rinkodaros mašina už naujo prekės ženklo, jis gali tapti perkamiausiu. Išankstiniai užsakymai rodo, kad jis jau sėkmingas, o jei įmonė galės pristatyti laiku - N7 šviesos greičiu pakils į pardavimų topus. Ar tai paveiks „Tesla Model Y“? Jei taip, „Tesla“ visada turi kitą įrankį – ji vis tiek gali dar labiau sumažinti kainas, o BYD negalės to atkartoti be pasekmių. Ant popieriaus N7 atrodo kaip kokybiškas pasiūlymas, jame yra viskas – našumas, patogumas, technologijos ir gera kaina. Tik laikas parodys, ar pirkėjai su tuo sutiks.