„Volkswagen“ prekės ženklas tęsia savo kompaktinių automobilių sėkmės istoriją elektrinio mobilumo eroje ir siūlo akies krašteliu pažvelgti į „ID.2all“ koncepcinį automobilį – vien elektra varomą „Volkswagen“, kainuosiantį mažiau nei 25 tūkst. eurų. Jau dabar aišku, kad jis bus varomas priekiniais ratais, vienu įkrovimu įveiks iki 450 km, turės pluoštą naujų technologijų, tokių kaip „Travel Assist“, „IQ.LIGHT“ ar „Electric Vehicle Route Planner“, ir pasižymės naujos kartos „Volkswagen“ dizainu. Prekybai skirta versija bus gaminama ant „MEB Entry“ platformos. Tai vienas iš dešimties naujų elektrinių modelių, kuriuos „Volkswagen“ išleis iki 2026 metų.
Thomas Schäferis, „Volkswagen Passenger Cars“ generalinis direktorius: „Vyksta sparti ir fundamentali kompanijos transformacija, turinti aiškų tikslą – paversti „Volkswagen“ mylimu prekės ženklu. „ID.2all“ yra mūsų kelrodė žvaigždė. Norime būti arti klientų ir siūlyti geriausias technologijas bei fantastišką dizainą. Sparčiai įgyvendiname pokyčius tam, kad elektrinis mobilumas taptų prieinamas masėms.“
Serijinės gamybos „ID.2all“ versiją „Volkswagen“ Europos rinkai pristatys 2025 metais. Kompanija išsikėlė tikslą, kad modelio pradinė kaina nesiektų 25 tūkst. eurų.
Imelda Labbé, „Volkswagen“ valdybos narė pardavimams, rinkodarai ir popardaviminėms paslaugoms: „Į naująjį mobilumo pasaulį perkeliame „Volkswagen“ būdingus privalumus: aukščiausią kokybę ir meistriškumą, išskirtinę programinę įrangą ir realią pridėtinę vertę suteikiančias skaitmenines paslaugas. Didžiausią dėmesį visada skiriame mūsų klientų poreikiams ir reikalavimams.“
„ID.2all“ vystymo pagrindu tapo naujausia modulinės elektrinės pavaros (MEB) platformos versija. Kai Grünitzas, „Volkswagen“ valdybos narys, atsakingas už prekės ženklo technologinį vystymą: „ID.2all“ bus pirmasis MEB automobilis su priekiniais varomaisiais ratais. Išnaudojame didelį mūsų modulinės elektrinės pavaros platformos lankstumą, o su „MEB Entry“ platforma nustatysime naujus technologijų ir kasdienio naudojimo standartus.“
Dėl pažangios „MEB Entry“ platformos „ID.2all“ yra aprūpintas itin efektyviomis pavaros, baterijos ir įkrovimo technologijomis. Jis turi galingą elektrinį variklį, išvystantį 166 kW/226 AG, o jo maksimalus nuvažiuojamas atstumas WLTP ciklu siekia iki 450 kilometrų.
Taip pat „Volkswagen“ didelį dėmesį skiria dizainui. Andreas Mindtas, „Volkswagen Passenger Cars“ dizaino vadovas: „ID.2all“ perteikia naująją „Volkswagen“ dizaino kalbą, pagrįstą trimis ramsčiais – stabilumu, patrauklumu ir ryžtu.“
Išorės dizainas: draugiškas, itin dinamiškas ir su naujo stiliaus galiniu statramsčiu
Vienas iš naujosios dizaino kalbos elementų yra galinio statramsčio dizainas, sukurtas pirmajam „Golf“. „ID.2all“ yra pirmasis „Volkswagen“ su nauja šio elemento interpretacija. Kiti koncepcinio automobilio dizaino bruožai – tai kėbulas su išraiškinga ratų pozicija, draugiškas priekis, gera porcija dinamikos ir laikui nepavaldi elegancija.
Salono dizainas: erdvus, kokybiškas, intuityvus
Interjero dizainas taip pat aiškus, pasižymi aukštos kokybės išvaizda, intuityvia informacijos ir pramogų sistema su klasikiniu garsumo valdymu ir atskiru oro kondicionavimo sistemos bloku. Solidi, 490–1 330 litrų bagažinės talpa yra net didesnė nei kai kuriuose aukštesnės klasės automobiliuose.
Elektrinis šturmas įsibėgėja: iki 2026-ųjų – dešimt naujų elektrinių modelių
Serijinės gamybos „ID.2all“ bus vienas iš dešimties naujų elektrinių modelių, kuriuos „Volkswagen“ pristatys iki 2026 metų. Vien šiais metais bus pristatytas naujasis ID.3, „ID.Buzz“ su ilga ratų baze ir ID.7 sedanas. 2026-aisiais pasirodys kompaktiškas elektrinis SUV, o taip pat, nepaisant visų iššūkių, „Volkswagen“ toliau kuria elektromobilį, kurio kaina bus mažesnė nei 20 tūkst. eurų. Su visais šiais modeliais gamintojas užsitikrins plačiausią elektromobilių asortimentą, palyginti su konkurentais. Bendrovė siekia turėti 80 proc. Europos elektromobilių rinkos, nors anksčiau „Volkswagen Passenger Cars“ skaičiavo, kad ji galėtų siekti 70 procentų.