Las Vegase vykstančioje technologijų parodoje „CES 2023“ pristatomos karščiausios šių metų naujienos, o taip pat demonstruojami ir ateities sprendimai, kurie jau netrukus bus prieinami daugeliui iš mūsų. Itin aktyvūs šiemet ir automobilių gamintojai.
Koncernui „Stellantis“ priklausantis prekinis ženklas „Chrysler“ pademonstravo kaip jau netrukus turėtų atrodyti bendrovės automobilių vartotojo panelė. Las Vegase vykstančios parodos metu pademonstruota kaip atrodyti priekinė salono dalis – jokių mygtukų ir valdymas pasitelkiant išmaniuosius sprendimus.
Naujasis „Synthesis“ dizainas apjungia keletą kuriamų ir plėtojamų „Stellantis“ technologinių platformų, įskaitant „STLA Smart Cockpit“, „STLA Brain“ ir „STLA AutoDrive“. Automobilių gamintojas trijulę įvardija kaip pažangiausias technologijas, skirtas realiam gyvenimui. Bendrovės atstovų teigimu, pažangūs dirbtinio intelekto sprendimai laikui bėgant galės prisitaikyti ir patobulinti vartotojo sąsają. Pavyzdžiui, jis galės sužinoti savininko pageidavimus.
Sistema taip pat leidžia „Stellantis“ atnaujinti transporto priemones belaidžiu būdu, o tokią galimybę stengiasi pritaikyti vis daugiau automobilių gamintojų. Tokių atnaujinimų naudojimas, pasak „Stellantis“ atstovų, leis „greitai sukurti ir atnaujinti programinės įrangos funkcijas, automatiškai atsisiųsti turinį ir patobulinimus belaidžiu būdu, kad transporto priemonė išliktų kaip įmanoma geresnė kiekvieną dieną“.
„Chrysler Synthesis“ sprendimas sukurtas pagal „Harmony in Motion“ dizaino kalbą, kuri, anot „Stellantis“, yra „šiuolaikiška, tvari ir orientuota į technologijas“. Prietaisų skydelis yra aptakus ir kampuotas, primenantis mokslinės fantastikos ekraną.
„CES 2023“ parodoje pademonstruotas „Chrysler Synthesis“ sprendimas atspindi prekės ženklo dizaino, technologijų ir klientų patirties ateitį, nes pristato į klientą orientuotą dizainą ir intuityvią, sklandžiai sujungtą technologiją realiame gyvenime“, – teigiama „Chrysler“ generalinio direktoriaus Chriso Feuellio pranešime.
„Stellantis“ teigė, kad „Synthesis“ pristatymas Las Vegase vykstančioje parodoje leidžia atskleisti „Chrysler“ įsivaizduojamą aukščiausios klasės vartotojo patirtį.
Tai jau ne pirmas kartas, kuomet „Chrysler“ technologijų parodose pristato savo ateities produktus. Praėjusiais metais buvo pristatyta elektrinio „Airflow“ krosoverio koncepcija, o taip pat paskelbta apie planus pristatyti pirmąjį elektromobilį. Tuomet buvo teigiama, kad tai įvyks iki 2025 metų, o jau 2028 metais bus gaminami tik elektriniais varikliais aprūpinti automobiliai.