Las Vegase prasidėjo kasmetinė technologijų paroda CES 2023. Kaip ir įprasta, šio renginio metu technologijų entuziastams pademonstruojamas ne vienas naujas produktas, o ant didžiosios scenos savo naujienas pristato ir automobilių gamintojai.
„Peugeot“ spaudos konferencijos metu buvo pademonstruotas naujasis „Peugeot Inception“ koncepcinis automobilis. Prancūzijos bendrovės atstovai pademonstravo itin stilingą sedaną, kuris aprūpintais kai kuriais naujosios „STLA Large“ platformos dizaino elementais.
„Stellantis“ kuriame platforma, kaip atskleidžia ir jos pavadinimas, yra skirta didelių transporto priemonių gamybai, įskaitant įspūdingiausius „Peugeot“ modelius. „Inception“ koncepcinis automobilis yra penkių metrų ilgio, tačiau „Peugeot“ teigia, kad atitinkami dizaino sprendimai bus naudojami visuose bendrovės automobiliuose jau nuo 2025 metų. Įdomu tai, kad toks sprendimas palies ir mažesnius kompanijos modelius.
Koncepcinis „Inception“ modelis yra aprūpintas 100 kWh 800 V baterija, o „Peugeot“ atstovų teigimu, tai leis įveikti maždaug 800 kilometrų. Akumuliatorius maitina du elektros variklius - vieną ant priekinės ir kitą ant galinės ašies. Žinoma, šis elektromobilis turės visus keturis varomus ratus. Šių variklių bendra galia siekia beveik 500 kW, o įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/h pavyks per mažiau nei tris sekundes.
„Peugeot Inception“ dizainas pasižymi tuo, ką bendrovė vadina „kačių laikysena“. Vertikalūs, trijų juostų žibintai priekinėje dalyje su uždengtomis grotelėmis, kur turėtų būti sumontuoti specialūs sensoriai, padedantys vairuoti. Grotelės taip pat turi uždengtą apatinę dalį, kurioje yra automobilio jėgos pavara. Automobilio gale yra panašūs galiniai žibintai su lygaus stiklo skydelio.
Sunkiai tikėtina, kad tokie stiklo sprendimai galėtų būti naudojami visuose „Peugeot“ automobiliuose nuo 2025 metų, tačiau naujasis „Inception“ turi ir kitų išskirtinių savybių, kurias yra kur kas realiau pamatyti ir kituose modeliuose. Elektromobilio durys turi horizontalią juostą, kuri gali rodyti pranešimus esantiems už automobilio. Šie pranešimai gali apimti pasisveikinimą ar atsisveikinimą arba informaciją apie likusį nuvažiuojamą atstumą. Transporto priemonės dirbtinio intelekto sistema taip pat gali atpažinti, kada vairuotojas artėja, ir atitinkamai reguliuoti sėdynės padėtį, temperatūrą, važiavimo režimą bei kitas funkcijas.
Naujasis „Inception“ interjeras aprūpintas „Peugeot“ sukurta „i-Cockpit“ sąranka, kuri palaiko ir „Hypersquare“ galimybę. Tai – stačiakampis automobilio vairas su keturiais jutikliniais valdikliais. Esančiais vairo kampuose. Šie valdikliai leidžia vairuotojui pasiekti pagrindines transporto priemonės funkcijas nenuimant rankų nuo vairo. „Peugeot“ planuoja išleisti „Hypersquare“ viename iš savo serijinių modelių iki 2026 metų.
Verta pastebėti ir tai, jog „Hypersquare“ veikia su išmaniuoju „Halo Cluster“ ekranu, kuris sumontuotas už elektromobilio vairo. Automobilis taip pat turi 4 lygio autonominio vairavimo galimybę, kurią užtikrina „Stellantis“ sukurta „STLA AutoDrive“ technologija. Kai tai suaktyvinama, „Hypersquare“ vairas pasislepia prietaisų skydelyje ir nuo grindų pakyla didelis panoraminis ekranas.