Elektronika.lt
 2024 m. gruodžio 29 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 - Elektronika namams
 - Buitinė technika
 - Elektronika, technika
 - Biuro technika
 - Fotoaparatai, kameros
 - Kompiuteriai, dalys
 - Kompiuterių periferija
 - Programinė įranga
 - Telefonai, priedai
 - Ryšių sprendimai
 - Navigacijos sprendimai
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Gruodžio 28 d. 11:14
Kodėl nereikėtų palikti telefono įkrauto elektros lizde (3)
Gruodžio 27 d. 17:47
Lietuvos inovacijos 2024-aisiais: informacinių ir ryšių technologijų proveržis bei sustiprėjusi startuolių ekosistema
Gruodžio 27 d. 11:36
Kaip ištaisyti „Universal Clipboard“ problemą „macOS“
Gruodžio 26 d. 11:22
Prenumeratoms – vidutiniškai 700 eurų per metus: kaip jas pagaliau atšaukti?
Gruodžio 25 d. 11:23
Tyrimas atskleidė, kad dėl DI autoriai gali netekti beveik ketvirtadalio pajamų
Gruodžio 24 d. 11:13
Kaip šventiniu laikotarpiu apsipirkti saugiau?
Gruodžio 23 d. 17:33
Mobilieji ir kompiuteriniai žaidimai: būdas kovoti su šventiniu stresu?
Gruodžio 23 d. 11:31
Dirbtinio intelekto sprendimai kibernetiniam saugumui užtikrinti VU Kauno fakultete
Gruodžio 22 d. 11:24
Energetikos sektoriaus laukia pokyčiai – alternatyvų yra, bet ar užteko laiko pasiruošti?
Gruodžio 21 d. 11:33
Kokį elektronikos įrenginį dovanoti, kad jis vėliau neišaugintų elektros sąskaitos?
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Reklama
 Produktų apžvalgos » Elektronika, technika Dalintis | Spausdinti

Automobilių pasaulio naujokai jaukia netgi patyrusių apžvalgininkų mintis

Publikuota: 2022-12-21 14:40
Tematika: Elektronika, technika
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Debiutavusiam „Peugeot 408“ modeliui dėl unikalaus aukštesnio liftbeko kėbulo sunku rasti tiesioginius varžovus. Artimiausiu konkurentu laikomas šiam modeliui technologiškai giminingas „Citroën C5 X“. O toliau lieka pasirinkimo laisvė: 4,7 m siekiantis kėbulo ilgis leidžia 408 lyginti su C segmento universalais, tačiau dėl 1,48 m aukščio šis modelis panašesnis į krosoverį.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Žmonės naujus dalykus lengviausiai įsisavina, kai juos lygina su tuo, ką jau žino. Būtent todėl visos įdomybės ir moksliniai atradimai nuotraukose pateikiami greta kokio įprasto objekto – monetos, degtukų dėžutės ar paties žmogaus. Dėl tos pačios priežasties nemažą sumaištį automobilių žurnalistų gretose kelia naujokai, kuriuos sunku priskirti įprastoms kategorijoms.

Automobilių pasaulio naujokai jaukia netgi patyrusių apžvalgininkų mintis

Vienas naujausių tokių pavyzdžių atkeliavo iš Prancūzijos, privertęs diskutuoti netgi daug mačiusius apžvalgininkus. Debiutavusiam „Peugeot 408“ modeliui dėl unikalaus aukštesnio liftbeko kėbulo sunku rasti tiesioginius varžovus.

Artimiausiu konkurentu laikomas šiam modeliui technologiškai giminingas „Citroën C5 X“. O toliau lieka pasirinkimo laisvė: 4,7 m siekiantis kėbulo ilgis leidžia 408 lyginti su C segmento universalais, tačiau dėl 1,48 m aukščio šis modelis panašesnis į krosoverį.

Pavadinimas suglumino, bet viskas paaiškinama

Britų leidinio „Autocar“ žurnalistas Jamesas Disdale’as pastebi, kad sumaišties sukėlė ir „Peugeot“ pasirinktas modelio žymėjimas. Anksčiau 400-osios serijos automobiliai buvo vidutinio dydžio sedanai ir jų versijos, tačiau Europoje po paskutinio 407 modelio ėjo „Peugeot 508“. Kadangi 408 gali būti laikomas krosoveriu, iškilo dar viena dilema – ar jo pavadinime neturėtų būti du nuliai?

„Pagal bendrą tvarką 408 turėjo būti pavadintas 4008 ir užimti vietą tarp 3008 bei 5008 miesto visureigių. Taip jis būtų tapęs tiesiogine 4007 modelio, sukurto bendradarbiaujant su „Mitsubishi“, pamaina. Tačiau šis buvo spartietiškas septynių sėdimųjų vietų visureigis, o naujasis modelis yra elegantiškas kupė stiliaus automobilis, kurį „Peugeot“ iš tiesų vadina fastbeku“, – pasakoja apžvalgininkas.

J. Disdale’as naujojo modelio idėją apibūdina paprastai. Anot žurnalisto, tai yra Prancūzijos gamintojo bandymas suderinti kupė išvaizdą ir miesto visureigio praktiškumą.

„Išraiškingi kėbulo paviršiai, o ypač – reljefiškos galinių ratų arkos ir charakteringi LED žibintai leidžia naujajam 408 išsiskirti iš minios. Be to, šis automobilis yra šiek tiek trumpesnis nei C5 X ir iš išvaizdos atrodo veržlesnis bei tvirtesnis“, – pastebi žurnalistas.

Prancūzijos gamintojo inžinieriai – pakabų specialistai

Anot J. Disdale’o, dar įdomesnis sprendimas nei unikalūs ratai yra iškilimai virš galinių statramsčių, pavadinti „katės ausimis“. Jų funkcija dvejopa – nukreipti oro srautą link aptaką atstojančios bagažinės durelių briaunos, taip pat paslėpti stogo nelygumus, kurie atsirado inžinieriams stengiantis suteikti gale sėdinčių keleivių galvoms daugiau erdvės.

„Peugeot 408“ komplektuojamas su dviem skirtingomis iš tinklo įkraunamosiomis hibridinėmis jėgainėmis. Silpnesnėje versijoje montuojamas 110 kW (150 AG), o galingesnėje – 132 kW (180 AG) benzininis 1,6 litro „PureTech“ variklis. Abiejose jėgainėse taip pat įrengiamas ir 81 kW elektros motoras. Per automatinę e-EAT8 transmisiją priekiniams ratams perduodama bendroji galia atitinkamai siekia 180 arba 225 AG.

Automobilių pasaulio naujokai jaukia netgi patyrusių apžvalgininkų mintis

Europoje taip pat siūlomas ir 130 AG galią išvystantis 1,2 litro darbinio tūrio benzininis vidaus degimo variklis be elektros motoro. Šis trijų cilindrų jėgos agregatas išsiskiria savo našumu ir atitinka naujausius emisijos standartus. Dyzeliniai varikliai nebus montuojami, tačiau gamintojas jau ruošia 100 proc. elektra varomą E-408 versiją.

J. Disdale’as pažymi, kad dėl neidealiai veikiančios 8 laipsnių automatinės pavarų dėžės itin vingiuotuose keliuose jo vairuoto hibridinio 408 modelio vidaus degimo variklis pramiegodavo momentus, kai reikėjo maksimalios traukos. Visgi greitesniuose ruožuose vairuojant šį automobilį aiškiai jaučiasi, jog „Peugeot“ inžinieriai yra tikri pakabų specialistai.

„Atviresniuose greituose ruožuose pajunti, kad vairo mechanizmas veikia tiksliai ir suteikia gerą grįžtamąjį ryšį. Taip pat automobilis net ir su 20 colių ratlankiais pakankamai greitai reaguoja į vairo pasukimą. Pati pakaba taip pat gerai suderinta – automobilis gana tiksliai valdomas ir tuo pat metu – komfortiškas“, – įspūdžiais dalijasi apžvalgininkas.

Tinka visos spalvos

Latvijos televizijos laidų vedėjui Normundui Avotiniui ypač patiko erdvus naujoko salonas, kuriame netgi daugiau vietos nei dabartinės kartos 508 sedane. Liftbekas taip pat yra ganėtinai platus (1,86 m neskaičiuojant veidrodėlių), todėl priekinėse sėdynėse net ir augaloti keleiviai nesilies alkūnėmis.

„408 išore primena „Audi“ gamintojų pastaraisiais metais labai pamėgtą „Sportback“ modelių dizainą, bet tuo pat metu yra visiškai kitoks. Kėbulas taip pat labai praktiškas – lengva įlipti į vidų, plačiai atsidaro bagažinės durys, didelės sėdynių reguliavimo galimybės“, – dėsto pašnekovas.

Nors grožis – subjektyvi sąvoka ir nuomonės gali nesutapti, N. Avotinis išskirtinį „Peugeot 408“ dizainą vertina tik teigiamai, nors ir supranta, kad kai kam, pavyzdžiui, gali nepatikti juodi plastiko elementai kėbulo apačioje. Žurnalisto manymu, tai yra praktiškas sumanymas. Jie saugo dažniausiai pažeidžiamas dalis, todėl ties slenksčiais naudojamos minkštesnės detalės netrūkinės nuo mechaninių pažeidimų.

„Nenuginčijamas 408 privalumas – gerai atrodantis bet kokia spalva nudažytas kėbulas. Netgi šviesą maksimaliai atspindinčios baltos spalvos automobilis vis tiek glosto akį, o tai retas atvejis kalbant ne tik apie naujausius modelius, bet ir žvelgiant į visą transporto priemonių dizaino istoriją“, – pastebi pašnekovas.

Įrangos gausa prilygsta brangesniems modeliams

Automobilių pasaulio naujokai jaukia netgi patyrusių apžvalgininkų mintis

Naujoką išbandęs estų žurnalistas Aivaras Pau atkreipė dėmesį į gausią įrangą, įskaitant ir technologijas, kurios įprastai matomos brangesniuose automobiliuose. Šildomas vairas, elektra valdoma ir kojos mostu aktyvuojama bagažinė, prisitaikantysis greičio palaikymas ir masažo funkciją turinčios priekinės sėdynės – tai tik keletas didžiausią komfortą garantuojančios komplektacijos pavyzdžių.

„Jei mėgstate klausytis muzikos, galite užsisakyti „Focal“ sistemą su 10 garsiakalbių, o jei norite visuomet kvėpuoti tik nepriekaištingos kokybės oru, automobilyje gali būti sumontuota pažangi papildoma oro valymo sistema. Jeigu mėgstate natūralų apšvietimą, pasirinkite elektra valdomą panoraminį stogą“, – galimybes vardija A. Pau.

Ilgą laiką masažo funkciją turinčios sėdynės buvo išskirtinė prabangiausių automobilių privilegija, kurią buvo galima rasti tokiuose modeliuose kaip „Bentley Mulsanne“, „Audi A8“, „Lexus LS“ arba „Jaguar XJ“. „Peugeot“ tapo vienu pirmųjų gamintojų, pasiūliusių šią įrangą ir platesniam pirkėjų ratui prieinamame 3008 modelyje. Dabar tokiu pat komfortu gali mėgautis ir 408 bei 308 modelių pirkėjai.

Prie naujo projekto norėjo prisidėti visi

Vieno didžiausių Jungtinės Karalystės automobilių pirkimo gidų „What Car?“ vaizdo apžvalgų redaktorius Dougas Revolta atkreipia dėmesį, kad naujasis „Peugeot 408“ buvo tobulinamas neįprastai ilgai – net septynerius metus. Pradedant naują projektą inžinieriai ir dizaineriai visuomet turi šiek tiek daugiau laisvės, todėl prisidėti norėjo visi.

D. Revolta pastebi, kad vairuotojo vieta labai panaši kaip ir 308 modelyje – priklausomai nuo sėdėsenos, vairo padėtis atrodys priimtina ne visiems, tačiau ekranų išdėstymas ir greitosios sąrankos mygtukai „i-Toggle“ – geri ergonomikos sprendimai.

„Aišku, įsitaisęs naujajame 408 jauti, kad esi šiek tiek aukščiau nei 308 modelyje. Taip yra vien dėl aukštesnės automobilio prošvaisos“, – komentuoja britas.

Liftbeko bagažinės tūris siekia 536 litrus, o norintys dar daugiau praktiškumo galėtų rinktis nebent didesnį universalą. Pavyzdžiui, „Škoda Superb“ bagažinės tūris siekia 660 litrų. Taip pat reikėtų turėti omenyje, kad 408 iš tinklo įkraunamojo hibrido bagažinė yra mažesnė – jos tūris siekia 471 litrą.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama