Nuo pat pirmojo pristatymo plačiajai publikai „Toyota C-HR“ pelnė pripažinimą dėl naujoviško dizaino ir unikalaus identiteto. Kasmetiniame „Toyota Motor Europe“ (TME) organizuojamame „Kenshiki“ forume bendrovė pristatė naująjį „C-HR Prologue“, kuris modelio gerbėjams suteiks dar daugiau nuostabos ir gerų emocijų.
Pademonstruotas koncepcinis antrosios kartos C-HR patvirtina Japonijos gamintojo įsipareigojimą neutralizuoti anglies junginių poveikį aplinkai, išplečiant elektrifikuotų automobilių gamą pačiame didžiausiame ir konkurencingiausiame Europos rinkoje C-SUV modelių segmente. Greta tradicinio hibridinio taip pat pasirodys naujasis iš tinklo įkraunamas hibridinis „Toyota C-HR“ su Europoje surinktais baterijų moduliais. Taip gamintojas dar labiau išplės skirtingų technologijų asortimentą.
Sukurtas Europoje
Pirmosios laidos „Toyota C-HR“ buvo sukurtas „Toyota European Design and Development“ padalinio būstinėje Pietų Prancūzijoje. Iš čia į gatves išriedės ir pirmasis „Toyota C-HR Prologue“. Šios Europos būstinės specialistams mestas paprastas, bet ambicingas iššūkis – pranokti jau sukurtą produktą.
„Išsikėlėme tikslą kuo labiau įsigilinti ir žengti dar toliau, nei tai buvome darę anksčiau. Tad dabar labai laukiame mūsų naujojo „Toyota C-HR“ pristatymo“, – sako „Toyota European Design and Development“ padalinio dizaino vadovas Lance’as Scottas.
„Toyota C-HR Prologue“ aiškiau nei tradiciniai koncepciniai modeliai demonstruoja, kad jo kūrėjai liko ištikimi toms savybėms, kurios atnešė sėkmę pirmosios kartos automobiliui. Dėmesį traukiantis naujos kartos krosoveris neabejotinai sulauks dar daugiau komentarų ir emocijų.
Gamintojo nuotr.
Pakanka vieno žvilgsnio ir tampa aišku, jog naujasis modelis išsaugojo pradinį DNR. Drąsus, galbūt vienus traukiantis, o kitus stebinantis „Toyota C-HR Prologue“ demonstruoja dar rafinuotesnį įžūlumą. Dėl didesnių ratų ir trumpesnių kėbulo iškyšų jis geriau atrodo žiūrint iš bet kurio taško. Nors automobilis atrodo sportiškesnis, dėl išaugusios salono erdvės jis tapo praktiškesnis.
Bendrovės vadinamasis HAMMERHEAD automobilio priekis sukurtas naudojant 3D grafiką, modeliuojant susipinančias formas ir ryškius žibintų kontūrus. Mažesnės radiatoriaus grotelės ir siauresni priekiniai žibintai atspindi naujųjų technologijų įtaką. „Toyota C-HR“ žvelgia į priekį skvarbiai lyg ryklys ir atitinkamai yra pasirengęs veržtis pirmyn.
„Toyota C-HR Prologue“ turi dar vieną išskirtinį bruožą – nuo pat pradžių modelį buvo numatyta dažyti trimis spalvomis. Metalizuotą sidabrinę ir perdirbto anglies pluošto juodą spalvas papildo trečiasis akcentas – sieros atspalvio stogo ir oro aptako elementas.