Kasmetiniame „Toyota Motor Europe“ (TME) organizuotame „Kenshiki“ renginyje bendrovė pristatė savo ateities viziją, technologijų strategiją ir atskleidė naujausius produktus bei paslaugas, taip pat – šiuo metu vykstančią bendrovės transformaciją į mobilumo paslaugas teikiančią kompaniją. Globali „Toyota“ strategija atitinka plačius Europos klientų poreikius, o gamoje yra elektrinių, įkraunamų hibridinių bei vandenilio kuro elementais varomų modelių.
Naujoji „bZ SUV“ koncepcija
Naujasis „Toyota bZ“ koncepcinis modelis suteikia progą pažvelgti į netolimą „bZ“ (angl. beyond zero) strategijos ateitį. Tai – vienas iš šešių „bZ“ elektrinių modelių, vystomų naudojant Europos rinkai skirtą e-TNGA platformą.
Naujasis koncepcinis modelis priklauso C-SUV segmentui, kuris yra didžiausias Europoje. Elektrinis „bZ Compact SUV“ kartu su C-HR pabrėžia „Toyota“ siekį leisti klientams sumažinti jų vairuojamų transporto priemonių anglies dioksido emisiją bei didinti tvarumą.
„Toyota bZ Compact SUV“ buvo sukurtas „Toyota European Design and Development“ padalinyje Prancūzijoje. Šiuo koncepciniu modeliu pristatomas nulinės emisijos automobilis, kuris kurtas naudojant mažai įtakos aplinkai turinčias tvarias medžiagas, o taip pat yra dinamiškas, našus, stilingas bei jame naudojamos novatoriškiausios technologijos.
Aerodinamiška koncepcinio modelio forma bei kėbulo kampuose esantys ratai pabrėžia futuristinę išvaizdą – automobilis atrodo tarsi važiuotų net tada, kai stovi. Jis išsiskiria naujomis technologijomis, o siauresnis keleivių skyrius sumažina oro pasipriešinimą.
„Beyond Zero“ tematika juntama ir automobilio salone – jame panaudota daugybė ekologiškų medžiagų, kaip iš augalinių medžiagų pagamintos sėdynės bei įvairiose apdailos detalėse naudotos perdirbtos medžiagos. Asmeninis asistentas padeda vairuotojui bei keleiviams bendrauti su automobiliu, o įvairius veiksmus patvirtina garso ir vaizdo simboliais.
„Toyota“ per „Beyond Zero“ strategiją perduoda žinutę apie ateitį, kurioje neutralumas aplinkai yra pasiekiamas naudojant įvairias nulinės emisijos technologijas, nuo elektrinių iki vandenilio kuro elementų variklių. Plati elektrifikuotų produktų gama leis „Toyota“ pasiekti pasaulinį neutralumo klimatui tikslą iki 2050 m.