„Renault 4“ yra daug daugiau nei automobilis – tai tikra ikona. Daugiau kaip 8 mln. vienetų parduota daugiau kaip 100 šalių, todėl jau 60 metų šis automobilis įveikia kartų ir socialinius skirtumus. Jis patogus tiek mieste, tiek užmiestyje – modelis yra universaliai pritaikytas ne tik važinėti į darbą, bet ir ilgoms kelionėms, krovinių vežimui ir dar daugiau. Tai paprastas, tačiau kartu ir elegantiškas, visiems tinkamas automobilis – jis žavi tiek vyrus, tiek moteris.
Nors gamyba baigta prieš 30 metų, „4L“ niekada neišnyko iš dėmesio centro. Per pastaruosius 25 metus „4L“, vienas iš originalių senovinių automobilių, įrodė savo vertę kaip universalus ir ilgaamžis automobilis. Tai paaiškina, kodėl jis vis dar traukia žmones, ypač jaunąją kartą.
Strateginis planas „Renaulution“ ir toliau sklandžiai vystosi: po „Renault 5“ prototipo parodomasis automobilis „4EVER Trophy“ yra antrasis kultinis elektromobiliu atgimęs „Renault“ modelis. Kitaip tariant, „Renault“ naudojasi savo šlovinga praeitimi, kad geriau elektrifikuotų ateitį.
Modernus ir neįtikėtinai drąsus
„Renault 4EVER Trophy“ parodomasis automobilis sukuria naujus prisiminimus ir kartu sugrąžina senuosius. Po raumeninga automobilio išore akivaizdžiai matyti stilistinės sąsajos su „4L“ pirmtaku. Atgaivinti pagrindiniai originalaus automobilio bruožai:
- Lengvai atpažįstamas siluetas su išskirtiniu variklio dangčiu, buferiu ir kampuota galine dalimi.
- Galiniai trapecijos formos šoniniai langai užapvalintais kampais.
- Sparnai ratų arkų viršuje.
„Retro“ stilius harmoningai dera su kitomis rafinuotomis ir technologiškomis linijomis.
Parodomasis automobilis pasižymi dailiomis kreivėmis ir labai įmantriomis priekinėmis grotelėmis. „Ultratech“ jungtys tarp stipinų ir kėbulo suteikia papildomo tikslumo ir modernumo. Tą patį galima pasakyti ir apie kruopščiai išdirbtą apvadą aplink stogą.
„Renault 4“ yra mitas, o mitai juk niekada nemiršta! „R4“ yra automobilis, kurį gali pamilti kiekvienas, ir šiandien norime iš naujo atrasti šią universalią dimensiją pristatydami modernią, elektra varomą automobilio interpretaciją“,- sako Luca de Meo, „Renault“ generalinis direktorius.
„Siekdami perkelti „4Ever Trophy“ į moderniąją erą, į jo supaprastintą formą įnešėme technologinio pažangumo. Visos šios sudedamosios dalys buvo kruopščiai sukurtos taip, kad dizainas patiktų tiek tiems, kurie jau pažįsta „4L“ ir jo garsiąją istoriją, tiek jaunesnėms kartoms“,- teigia Gilles Vidal, „Renault“ prekių ženklų dizaino viceprezidentas.
Unikalios firminės šviesos
„4EVER Trophy“ naujai perkuria kultines „Renault 4“ plačias horizontalias groteles su apvaliais įmontuotais žibintais, dabar įmontavę „Matrix LED“ žibintus. Naujoviški žibintai suteikia transporto priemonei ryškų identitetą. Nors atpažįstami stulpelio formos galiniai žibintai taip pat buvo visiškai pakeisti, jie išlieka lengvai atpažįstami ir aiškiai primena kultinį „4L“ modelį.
Lengvas, nuotykių ieškantis bekelės automobilis
Iš paprastų maršrutų ištrūkstantis elektromobilis – būtent taip iš pirmo žvilgsnio atrodo tvirtas „4EVER Trophy“ parodomasis automobilis. Elektrinis variklis atspindi būsimą gamybinį modelį.
„4EVER Trophy“ žemoji dalis, nudažyta metalo sidabro spalva, buvo sukurta laukinei aplinkai. Šis parodomasis automobilis, kviečiantis tyrinėti naujus horizontus, spinduliuoja nuotykių dvasia. Jo išvaizdą puošia sidabrinė danga ir purpuriniai stogo juostų, pakabos spyruoklių bei ratų emblemų akcentai. „4EVER Trophy“ atrodo konkurencingai, nes primena kopų bagį. Tuščiaviduriame variklio dangtyje yra didžiulis oro išmetimo vamzdis, kuris gerokai padidina skydo centre esančio radiatoriaus efektyvumą.
Didžiuliai apatinės kėbulo dalies apsauginiai skydai pagaminti su nemažu 20 cm tarpu aplink ratų arkas. Aukštai iškeltas kėbulas išryškina 753 mm pločio ratų, sumontuotų ant 19 colių ratlankių, plotį. Siekiant geriau apsaugoti važiuoklės viduryje esantį akumuliatorių, sustiprinta apatinė dalis.
Kiekvienas „4Ever Trophy“ ratas turi matomą kompresorių, kurį galima lengvai nustatyti iš automobilio vidaus, kad padangų slėgis atitiktų vietovės sąlygas.
Nors „4EVER Trophy“ iš prigimties yra skirtas bekelei, jis taip pat buvo sukurtas taip, kad juo būtų galima važiuoti bet kokiu keliu be jokių problemų. Būsimasis elektrinis „4L“ siekia būti toks pat universalus, koks nuo 1962 m. visada buvo jo pirmtakas.
Ateities B segmento visureigis
„4EVER Trophy“ parodomasis automobilis atveria kelią būsimam visiškai elektriniam B segmento visureigiui, pritaikytam tiek miesto, tiek kaimo keliams.
Kaip ir „Renault 5“, jis bus gaminamas naudojant naują CMF-BEV platformą, skirtą B segmento elektromobiliams. Ši platforma užtikrins geriausią našumą, susijusį su nuvažiuojamu atstumu, akustika ir važiavimu kelyje, tačiau nepablogins dizaino.
Būsimųjų „Renault 5“ ir „Renault 4“ padėtis rinkoje bus panaši į „Clio“ ir „Captur“. „4Ever Trophy“ ir „Renault 5“ prototipai, eksponuojami „Renault“ stende Paryžiaus automobilių parodoje, įkūnija „Renault“ filosofiją „Nouvelle vague“.
Kaip ir jo pirmtakas, būsimasis automobilis, sukurtas pagal „4EVER Trophy“ dizainą, bus gaminamas Prancūzijoje. Visos transporto priemonės, pagamintos naudojant CMF-BEV platformą, bus gaminamos „ElectriCity“ centre Šiaurės Prancūzijoje.