Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 24 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 - Elektronika namams
 - Buitinė technika
 - Elektronika, technika
 - Biuro technika
 - Fotoaparatai, kameros
 - Kompiuteriai, dalys
 - Kompiuterių periferija
 - Programinė įranga
 - Telefonai, priedai
 - Ryšių sprendimai
 - Navigacijos sprendimai
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 24 d. 15:39
Interneto greitis: kaip suprasti, kokio iš tikrųjų reikia?
Lapkričio 24 d. 11:39
Lietuvos ekranų tendencijos
Lapkričio 23 d. 15:27
„Garmin“ pristato pirmąjį didelio formato nardymo kompiuterį „Descent X50i“
Lapkričio 23 d. 11:37
Išmani vaikystė: ekspertė apžvelgia, kokius įgūdžius ugdo programavimas, robotika ir dirbtinio intelekto naudojimas
Lapkričio 22 d. 17:37
Svečiai gali „pavaišinti“ virusais: kodėl namuose būtinas „Šlepečių Wi-Fi“?
Lapkričio 22 d. 14:36
Didelei daliai vyresnių žmonių skaitmeninės paslaugos – sunkiai prieinamos
Lapkričio 22 d. 11:21
Medžiodami nuolaidas išlikite budrūs: ekspertas pataria, kaip netapti sukčių auka perkant internetu
Lapkričio 22 d. 08:16
Failų bendrinimo technologijos: kaip jos prisitaiko prie augančių šiuolaikinio žmogaus poreikių?
Lapkričio 21 d. 20:39
Asfaltas klojamas, o ryšys stringa: kodėl infrastruktūros spragos stabdo skaitmeninę pažangą Lietuvoje?
Lapkričio 21 d. 18:37
Norite kalbėti vokiškai, itališkai ar kiniškai? „Microsoft Teams“ atnaujinimas pavers jus poliglotu
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Produktų apžvalgos » Elektronika, technika Dalintis | Spausdinti

Naujos kartos „Iveco Daily“ išplėtė universalumo ribas: gamą papildė unikali versija

Publikuota: 2022-06-14 10:37
Tematika: Elektronika, technika
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

„Lietuvos metų komercinio automobilio 2022“ konkurse pristatytas naujos kartos modelis išsiskiria dar didesniu universalumu – gamą papildė unikali versija su keturių varančiųjų ratų sistema, o naujos kartos varikliai, transmisijos ir sklandžiau valdoma nauja pneumatinė pakaba užtikrina didesnį našumą bei aukštesnį komforto lygį.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

„Iveco Daily“ visuomet buvo žinomas kaip sunkiausiems darbams tinkantis lengvasis komercinis automobilis. Tačiau „Lietuvos metų komercinio automobilio 2022“ konkurse pristatytas naujos kartos modelis išsiskiria dar didesniu universalumu – gamą papildė unikali versija su keturių varančiųjų ratų sistema, o naujos kartos varikliai, transmisijos ir sklandžiau valdoma nauja pneumatinė pakaba užtikrina didesnį našumą bei aukštesnį komforto lygį.

Naujos kartos „Iveco Daily“ išplėtė universalumo ribas: gamą papildė unikali versija

Įdiegtos svarbiausios pagalbinės sistemos ir plačiau naudojamos išmaniosios technologijos skirtos ne tik iš transporto priemonių valdytojams, bet ir kasdien jomis dirbantiems vairuotojams.

Išorės dizaine pastebimi subtilūs pokyčiai – komercinis automobilis atrodo taip pat tvirtai, tačiau jau matomos ir rafinuotumą pabrėžiančios detalės. Svarbiausios jų – chromuotos radiatoriaus grotelių apdailos juostelės, naujas priekinis buferis, atnaujinto dizaino ženkliukai, galiniai žibintai bei pakeistas numerio apšvietimas.

Neatpažįstamai pasikeitęs elgesys kelyje

Svarbiausia naujiena kabinoje – aukšto lygio komfortą net ir ilgiausiomis darbo dienomis užtikrinančios „Hi-Adaptive“ sėdynės. „Iveco Daily“ tapo pirmuoju lengvuoju komerciniu automobiliu, kuriame montuojamos sėdynės su vairuotojo kūno formą išlaikančiu porolonu.

Ši nugarėlę, pagrindą ir netgi galvos atlošą dengianti medžiaga suteikia išskirtinį patogumą. Minkštos sėdynės tolygiai paskirsto kūno svorį ir geriau sugeria smūgius.

Naujoji „Air-Pro“ pneumatinė pakaba iš esmės pakeitė „Daily“ elgesį kelyje. Našesnė sistema kas 10 milisekundžių koreguoja dinaminę pusiausvyrą pagal važiavimo greitį, stabdžių slėgį, vežamo krovinio svorį ir vairo padėtį.

Taip pat 25 proc. mažiau juntamos dėl kelio nelygumų per pakabą į kėbulą perduodamos vibracijos, o visiškai pakrauto automobilio posvyrio kampas posūkiuose sumažėjo iki 30 proc. Tai svarbus patobulinimas, lemiantis tikslesnį transporto priemonės valdymą, aukštesnį komforto lygį ir saugumą.

Automobilio valdymą palengvins ir montuojamos naujos pagalbinės sistemos. „Daily“ nuo šiol diegiama prisitaikančioji greičio palaikymo, elektroninė stabdymo jėgos paskirstymo, avarinio stabdymo, eismo juostos palaikymo ir sukibimo kontrolės važiuojant slidžia danga arba nuokalne sistemos. Nuošalyje neliko ir komerciniam automobiliui labai reikalinga stipraus šoninio vėjo poveikio kompensavimo technologija.

„Daily“ pritaikytos ir kitos pažangiausios komerciniame transporte iki šiol retai aptinkamos sistemos, įskaitant balsu valdomą virtualųjį pagalbininką, nuotolinį automobilio parametrų stebėjimą su diagnostikos priemonėmis, išankstinį techninės priežiūros planavimą, specialią išmaniųjų telefonų programėlę ir netgi šiuolaikiškas transporto parko valdymo priemones.

Sklandžiau veikiančios pavarų dėžės ir našesni varikliai

Naujajame modelyje montuojama tiksliau veikianti mechaninė pavarų dėžė. Šią transmisiją tobulinę „Iveco“ inžinieriai siekė tokio pat patogumo kaip ir asmeninės paskirties lengvuosiuose automobiliuose. Tai pavyko pasiekti 50 proc. sumažinus laisvąją eigą ir optimizavus sinchronizatorių veikimą.

Ne mažiau svarbus naujosios pavarų dėžės privalumas – iki 350 tūkst. kilometrų padidintas alyvos keitimo intervalas. Dėl tikslesnio pavarų perjungimo ir geresnių guolių mechanine pavarų dėže besinaudosiantys vairuotojai galės šiek tiek apkarpyti degalų sąnaudas.

Taip pat siūloma didesnį vairavimo malonumą suteikianti aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė, turinti „Start & Stop“ funkciją ir ekonomiško vairavimo bei didžiausios galios režimus.

Itin plačioje atnaujintų variklių gamoje – šešios 2,3 ir 3 litrų darbinio tūrio dyzelinių motorų versijos. Lengvesniam darbui skirtų 2,3 litro darbinio tūrio variklių galia siekia nuo 116 iki 156 AG, o sunkiausioms užduotims skirtų 3 litrų jėgos agregatų – nuo 156 iki 207 AG.

Populiariausių 2,3 litro variklių sukimo momentas padidėjo 15 proc. ir dabar siekia iki 400 Nm. Taip pat iki 6 proc. susitraukė vidutinės degalų sąnaudos (atlikus bandymus pagal WLTP ciklą).

Galingiausiame 3 litrų variklyje sumontuotos dvi turbinos užtikrina tolygią trauką visame sūkių diapazone. Esant nedideliems sūkiams, veikia tik mažesnioji turbina, o apkrovai didėjant aktyvuojamas ir didesnis turbokompresorius.

Taip pat siūlomas itin žema emisija išsiskiriantis 3 litrų suslėgtomis gamtinėmis biodujomis (CNG) varomas variklis. Juo aprūpintas „Daily Natural Power“ modelis užtikrina tokį patį našumą kaip ir ekvivalentiška dyzelinu varoma versija ir skleidžia net 4 dB mažesnį triukšmą. 3 litrų variklis su 136 AG ir 350 Nm sukimo momentu tinkamas plačiai darbų amplitudei, o kartu su HI-MATIC automatine transmisija sumažina CO2 emisiją net iki 95 %, lyginant su dyzeline versija.

Modelių gamą papildė unikali versija

Pagrindiniu „Iveco Daily“ privalumu išlieka didžiausia rinkoje skirtingų modifikacijų gama. Siūlomi įvairaus važiuoklės bazės arba kėbulo ilgio, krovinių skyriaus aukščio, tūrio ir keliamosios galios modeliai.

Į gamą įeina mažiausi 3,5 tonos furgonai, vidutinės kategorijos automobiliai, kurių didžiausia bendroji masė siekia 5,2 tonos ir netgi 7,2 tonų krovininės versijos, kurios kartu su priekaba gali perkopti net 10 tonų bendrą masę. „Iveco“ gamykla gali paruošti vieną iš 8 000 skirtingų „Daily“ furgono versijų. Taip pat siūlomos specialios modifikacijos su praplėstomis kabinomis ir keleiviams vežti skirti mikroautobusai.

Greta daugybės modelių „Iveco“ nuo šiol prekiauja ir keturiais ratais varoma „Daily“ versija. Didžiųjų komercinių automobilių segmente tai unikalus variantas, kurio tiesiai iš gamyklos negali pasiūlyti joks kitas gamintojas. Svarbu ir tai, kad galima rinktis ne tik padidinto pravažumo furgonus, bet ir pagal poreikius komplektuojamas važiuokles su kabinomis.

„Daily“ lengvasis komercinis automobilis su keturių varančiųjų ratų pavara sukonstruotas pagal klasikinį rėminių visureigių pavyzdį. Vietoje visų varančiųjų ratų našumą imituojančių sistemų šiame modelyje montuojama paskirstymo dėžė ir mechaniškai blokuojami priekinis, galinis bei tarpašinis reduktoriai. Saugant mazgus, visų diferencialų blokavimas, pasiekus tam tikrą greitį, išjungiamas.

Kad važiuojant bekele netrukdytų šiuolaikinė elektronika, aktyvuojant bet kurio reduktoriaus blokavimą ABS ir ESP sistemos automatiškai išjungiamos. Bekelei ir itin prastiems keliams skirtiems modeliams montuojamos aukšto profilio padangos.

Trumpiausios 3 080 mm ratų bazės „Daily“ važiuoklės su kabina užvažiavimo kampas siekia 38, o nuvažiavimo – 36 laipsnius. Automobilis taip pat gali įveikti iki 650 mm gylio brastą.

Naujos kartos „Daily“ jau dabar galima užsisakyti bet kurioje oficialioje gamintojo atstovybėje. Pirmieji automobiliai klientams bus pristatyti 2023 metų pradžioje.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama