Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 24 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 - Elektronika namams
 - Buitinė technika
 - Elektronika, technika
 - Biuro technika
 - Fotoaparatai, kameros
 - Kompiuteriai, dalys
 - Kompiuterių periferija
 - Programinė įranga
 - Telefonai, priedai
 - Ryšių sprendimai
 - Navigacijos sprendimai
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 24 d. 15:39
Interneto greitis: kaip suprasti, kokio iš tikrųjų reikia?
Lapkričio 24 d. 11:39
Lietuvos ekranų tendencijos
Lapkričio 23 d. 15:27
„Garmin“ pristato pirmąjį didelio formato nardymo kompiuterį „Descent X50i“
Lapkričio 23 d. 11:37
Išmani vaikystė: ekspertė apžvelgia, kokius įgūdžius ugdo programavimas, robotika ir dirbtinio intelekto naudojimas
Lapkričio 22 d. 17:37
Svečiai gali „pavaišinti“ virusais: kodėl namuose būtinas „Šlepečių Wi-Fi“?
Lapkričio 22 d. 14:36
Didelei daliai vyresnių žmonių skaitmeninės paslaugos – sunkiai prieinamos
Lapkričio 22 d. 11:21
Medžiodami nuolaidas išlikite budrūs: ekspertas pataria, kaip netapti sukčių auka perkant internetu
Lapkričio 22 d. 08:16
Failų bendrinimo technologijos: kaip jos prisitaiko prie augančių šiuolaikinio žmogaus poreikių?
Lapkričio 21 d. 20:39
Asfaltas klojamas, o ryšys stringa: kodėl infrastruktūros spragos stabdo skaitmeninę pažangą Lietuvoje?
Lapkričio 21 d. 18:37
Norite kalbėti vokiškai, itališkai ar kiniškai? „Microsoft Teams“ atnaujinimas pavers jus poliglotu
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Produktų apžvalgos » Elektronika, technika Dalintis | Spausdinti

Vilniuje yra vienintelis naujas superautomobilis visoje Lietuvoje

Publikuota: 2022-03-19 15:24
Tematika: Elektronika, technika
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Egzotiška išvaizda, už kelių šimtų metrų girdimas agresyvus gausmas ir lenktynių trasos verta dinamika. Superautomobiliai sutverti būti dėmesio centre, tačiau Lietuvoje tokių keletas, o naujų automobilių rinkoje – tik vienas.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Egzotiška išvaizda, už kelių šimtų metrų girdimas agresyvus gausmas ir lenktynių trasos verta dinamika. Superautomobiliai sutverti būti dėmesio centre, tačiau Lietuvoje tokių keletas, o naujų automobilių rinkoje – tik vienas.

Vilniuje yra vienintelis naujas superautomobilis visoje Lietuvoje

Superautomobilio terminas dar šeštajame dešimtmetyje atsirado Italijoje, kur didieji gamintojai lenktynėse pritaikytą automobilių inžineriją perkėlė į gatves. Tiksliai nėra žinoma, kas buvo pirmasis superautomobilis. Lygiai taip pat niekur nerastumėte lentelės, kurioje būtų surašyta, ką tiksliai privalo turėti automobilis, kad būtų laikomas superautomobiliu.

Ypatinga proga

Trumpai tariant dauguma benzingalvių sutaria, kad superautomobilis turi tik dvi vietas, jo variklis sumontuotas tarp ašių, išvysto bent jau 400 AG ir turi keletą egzotiškų detalių bei sprendimų. Akivaizdu, kad tokį automobilį pamatyti gatvėse yra tikra retenybė, todėl kiekviena naujo superautomobilio premjera tampa ypatingu įvykiu ne tik benzingalviams.

Būtent šiuo metu superautomobilis „Maserati MC20“ yra „Maserati Vilnius“ salone. Kaip pasakoja „Maserati Vilnius” marketingo vadovas Vaidotas Kviklys, modelis atitinka visus superautomobilio reikalavimus ir leidžia iš arti pamatyti, kaip jis stipriai skiriasi nuo įprastų automobilių.

„Maserati MC20“ superautomobilis pradeda visiškai naują gamintojo erą. Mums tai irgi labai svarbu, nes dar rudenį turėjome įspūdingą modelio premjerą, o dabar salone stovi elegantiškai baltas MC20 modelis. Net žiūrint iš tolo, jis nepanašus į jokį kitą, todėl prikausto žvilgsnį, o viduje leidžia pasijausti lyg erdvėlaivyje. Nesuklysiu sakydamas, kad šiuo metu joks automobilių salonas Lietuvoje neturi kito superautomobilio, todėl laukiame kiekvieno susidomėjusio“, – apie išskirtinę progą pasakoja V. Kviklys.

Absoliučiai nauja širdis

Vilniuje yra vienintelis naujas superautomobilis visoje Lietuvoje

Viena įdomiausių „Maserati MC20“ dalių – visiškai naujas variklis. „Nettuno“ vardu pakrikštyta V6 jėgainė ypatinga tuo, kad tai yra pirmasis „Maserati“ kūrinys per pastaruosius 20 metų. Tokia ypatinga proga „Maserati“ inžinieriai gerokai pasistengė ir sukūrė tokį variklį, kokio šiuo metu neturi joks kitas serijinis automobilis pasaulyje.

Čia panaudota dvigubos degimo kameros sistema. Virš kiekvieno „Nettuno“ variklio cilindro yra su juo susijungianti mažesnė degimo kamera su atskira uždegimo žvake. Čia pirmiausiai ir užsidega oro ir degalų mišinys, kuris akimirksniu uždega viso cilindro degalų mišinį. Kad variklis demonstruotų galią ir mažuose sūkiuose, kiekvienas cilindras turi dar po vieną žvakę ir po tiesioginį degalų purkštuką. Šis sprendimas leidžia itin efektyviai naudoti degalus ir pasiekti įspūdingus galios skaičius. „Maserati“ inovacijų laboratorijoje sukurtas variklis čia buvo bandomas ir ties 1000 AG riba.

Tokią degalų uždegimo technologiją šiandien galima rasti F1 boliduose. Todėl iš santykinai nedidelio variklio „Maserati“ inžinieriams pavyko išspausti net 630 AG ir 730 Nm sukimo momentą. Šie skaičiai padeda 100 km/val. greitį pasiekti per 2,9 sekundės, o maksimalus MC20 greitis – 325 km/val.

Dizainas jau sulaukė pripažinimo

Vilniuje yra vienintelis naujas superautomobilis visoje Lietuvoje

Nebūtina būti automobilių entuziastu, kad pamatęs gatvėje superautomobilį suprastum, jog žiūri į kažką išties ypatingo ir reto. Akivaizdu, kad „Maserati MC20“ yra vienas iš tokių automobilių, tačiau tai tik dalis įvertinimo. Pernai prestižiniuose Europos gaminių dizaino apdovanojimuose (angl. European Product Design Award) „Maserati MC20“ buvo pripažintas dėl savo dizaino, o automobilių kategorijoje tapo nugalėtoju.

Tai neturėtų stebinti, nes „Maserati MC20“ dizainas buvo kuriamas pagal tas pačias itališko stiliaus tradicijas, kaip ir visi „Maserati“ modeliai. Tiesa, šįkart šimtametes tradicijas papildė naujausios technologijos. Pirmiausiai inžinieriai sukūrė virtualią MC20 versiją, kurią galėjo testuoti dar prieš prototipo gamybą. Vėliau modelio kėbulas buvo bandomas kito sportinių itališkų automobilių gamintojo „Dallara“ vėjo tunelyje. Čia „Maserati MC20” praleido daugiau nei 2000 valandų, o paskutiniai aerodinaminiai pakeitimai buvo atliekami po kompiuterinių simuliacijų.

Konstrukcija padiktavo, kaip reikės įlipti

Superautomobiliai nuo įprastų savo giminaičių skiriasi visiškai kitokia konstrukcija. Pirmiausiai yra sukuriama anglies pluošto monokoko konstrukcija, prie kurios montuojamas variklis ir pakabos elementai. Dažniausiai pasitelkiant tokį sprendimą superautomobilių slenksčiai tampa labai aukšti, nes privalo išlaikyti standumą, todėl įprastos durys čia negali būti montuojamos.

„Maserati MC20“ vairuotoją pasitinka į viršų atveriamomis durimis. Tai ne tik atrodo įspūdingai, bet ir leidžia išlaikyti itin sportišką automobilio konstrukciją. Be jokios abejonės, į viršų atidaromos durys visada buvo neatsiejama superauotmobilių dizaino ir įvaizdžio dalis.

Paradoksalu, tačiau superautomobiliai savo vidumi būna itin kuklūs. Viskas dėl to, kad kiekviena detalė salone turi atlikti savo funkciją greitai ir leisti vairuotojui besąlygiškai susitelkti į kelią prieš akis. Taip pat papildomi estetiniai elementai tampa papildomu automobilio svoriu, kuris laikomas nepageidautinu dalyku lenktynių trasose.

Vairuotojas salone – svarbiausias. Kiekvienas komponentas ir klavišas sukurtas taip, kad vairuotojui jais naudotis būtų paprasta ir nereikėtų atitraukti dėmesio nuo vairavimo. Pavyzdžiui, automobilį užvesti ir įjungti starto kontrolę galima atskirais klavišais ant vairo.

O dabar iš arčiau susipažinti su vienu įspūdingiausių „Maserati“ modelių kviečiame „Maserati” atstovybėje Vilniuje.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama