Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 24 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 - Elektronika namams
 - Buitinė technika
 - Elektronika, technika
 - Biuro technika
 - Fotoaparatai, kameros
 - Kompiuteriai, dalys
 - Kompiuterių periferija
 - Programinė įranga
 - Telefonai, priedai
 - Ryšių sprendimai
 - Navigacijos sprendimai
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 24 d. 15:39
Interneto greitis: kaip suprasti, kokio iš tikrųjų reikia?
Lapkričio 24 d. 11:39
Lietuvos ekranų tendencijos
Lapkričio 23 d. 15:27
„Garmin“ pristato pirmąjį didelio formato nardymo kompiuterį „Descent X50i“
Lapkričio 23 d. 11:37
Išmani vaikystė: ekspertė apžvelgia, kokius įgūdžius ugdo programavimas, robotika ir dirbtinio intelekto naudojimas
Lapkričio 22 d. 17:37
Svečiai gali „pavaišinti“ virusais: kodėl namuose būtinas „Šlepečių Wi-Fi“?
Lapkričio 22 d. 14:36
Didelei daliai vyresnių žmonių skaitmeninės paslaugos – sunkiai prieinamos
Lapkričio 22 d. 11:21
Medžiodami nuolaidas išlikite budrūs: ekspertas pataria, kaip netapti sukčių auka perkant internetu
Lapkričio 22 d. 08:16
Failų bendrinimo technologijos: kaip jos prisitaiko prie augančių šiuolaikinio žmogaus poreikių?
Lapkričio 21 d. 20:39
Asfaltas klojamas, o ryšys stringa: kodėl infrastruktūros spragos stabdo skaitmeninę pažangą Lietuvoje?
Lapkričio 21 d. 18:37
Norite kalbėti vokiškai, itališkai ar kiniškai? „Microsoft Teams“ atnaujinimas pavers jus poliglotu
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Produktų apžvalgos » Elektronika, technika Dalintis | Spausdinti

Legendinis naujos kartos universalas – koncepcinis „Audi A6 Avant e-tron“

Publikuota: 2022-03-17 16:27
Tematika: Elektronika, technika
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Kasmetinėje 2022 metų konferencijoje „Audi“ pristatė prabangų koncepcinį elektromobilį „Audi A6 Avant e-tron concept“. Beveik prieš metus keturių žiedų kompanija Šanchajaus automobilių parodoje demonstravo „Audi A6 Sportback“ su elektros pavara, o koncepcinis „Avant“ atskleidžia dar daugiau detalių kokia bus revoliucinės pavaros ir tradicinio „Audi“ dizaino sintezė.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Kasmetinėje 2022 metų konferencijoje „Audi“ pristatė prabangų koncepcinį elektromobilį „Audi A6 Avant e-tron concept“. Beveik prieš metus keturių žiedų kompanija Šanchajaus automobilių parodoje demonstravo „Audi A6 Sportback“ su elektros pavara, o koncepcinis „Avant“ atskleidžia dar daugiau detalių kokia bus revoliucinės pavaros ir tradicinio „Audi“ dizaino sintezė.

Legendinis naujos kartos universalas – koncepcinis „Audi A6 Avant e-tron“

Kaip ir 2021 metais pristatytas koncepcinis „Audi A6 e-tron“, „A6 Avant“ turės elektros pavarą, kuriai panaudota pažangi „PPE“ (Premium Platform Electric) platforma, sukurta vadovaujant „Audi“ inžinieriams. Naujas koncepcinis elektromobilis yra tokio paties dydžio kaip ir „A6 Sportback e-tron“, tad būdamas 4,96 m ilgio, 1,96 m pločio ir 1,44 m aukščio, jis yra prabangių automobilių klasės atstovas, o jo išvaizda buvo kuriama vadovaujantis šiuolaikinio „Audi“ dizaino kanonais. Tokie išskirtiniai elementai kaip „Singleframe“ grotelės ir vientisa galinių šviesų juosta dar labiau pabrėžia jo giminystę su kitais elektriniais „Audi e-tron“ šeimos modeliais.

Kovo mėnesį pristatyto koncepcinio „Audi A6 Avant e-tron“ išorė nėra tik patobulinta „Sportback“ išvaizda. Netgi atvirkščiai – jo linijos ir elegantiškos proporcijos atskleidžia kokie bus serijiniai „Audi“ automobiliai, suteikiant užuominų kaip dinamiškai ir elegantiškai atrodys prabangūs elektra varomi keturių žiedų markės modeliai.

Koncepcinis A6 yra ryškus markės verslo klasės atstovas. Šios gamos automobiliai reprezentavo markę viename populiariausių segmentų pasaulyje nuo pat 1968 metų (iki 1994 metų žymėti kaip „Audi 100“). O nuo 1977 metų buvo siūloma ir „Avant“ versija – revoliucinė ir itin išraiškingos išvaizdos universalo interpretacija.

„Avant“ modeliuose dinamiška išvaizda dera su dideliu praktiškumu, o su modelio debiutu kompanija tiesiogine žodžio prasme sukūrė naujo tipo automobilį, kurį dažnai kopijuodavo konkurentai. Ir iki šiol iš žodžių junginio „avant garde“ gimusiu terminu „Avant“ vadinami visi dailiai atrodantys universalai.

Nauja „PPE“ platforma užtikrina, kad automobilio dizainą atitinka ir važiavimo savybės su kasdieniu praktiškumu, pritaikytu tolimoms kelionėms. Tai reiškia, kad priklausomai nuo pavaros versijos ir modelio, „Audi A6 e-tron“ galės nuvažiuoti iki 700 kilometrų (matuojant WLTP standartu), o galingiausi modeliai nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgės greičiau nei per keturias sekundes.

Techninės „Audi A6 Avant“ galimybės yra itin didelės ir tą geriausiai įrodo pavaros sistema ir akumuliatorių technologijos. Su 800 voltų elektros sistema ir iki 270 kW siekiančia įkrovimo galia, greitojo įkrovimo stotelėse elektromobilis vos per 10 minučių gali būti įkrautas nuvažiuoti maždaug 300 kilometrų.

Neabejotinas „e-tron“: dizainas ir šviesų technologija

Legendinis naujos kartos universalas – koncepcinis „Audi A6 Avant e-tron“

Savo dydžiu koncepcinis „Audi A6 Avant e-tron“ kaip ir dabartinės A6/A7 kartos automobiliai yra be jokių abejonių verslo klasės atstovas. Dideli 22 colių ratai, trumpa priekinė ir galinė dalis, žemas kėbulas ir dinamiškai išgaubtas stogas „Avant“ sukuria sportiškas proporcijas.

Ilgoje „Audi“ istorijoje aerodinaminės prabangių modelių savybės visada buvo labai svarbios: jau 1982 metais su vos cW 0,30 siekiančiu pasipriešinimo koeficientu, „Audi 100“ (C3) buvo neprilygstamas aerodinamikos čempionas visose klasėse visame pasaulyje ir gerokai lenkė konkurentus. O koncepcinis „Audi A6 e-tron“ verčia naują sėkmės istorijos lapą – „Sportback“ cW 0,22 koeficientas yra neprilygstamas C klasės elektromobilių segmente, „Avant“ koeficientas yra tik 0,02 didesnis. O tai reiškia mažesnes energijos sąnaudas ir didesnį nuvažiuojamą atstumą.

Priekiniai „Digital Matrix LED“ žibintai pasižymi beveik kino projektoriams prilygstančia raiška. Jei koncepcinis „Audi A6 Avant e-tron“ įkrovimo metu pastatomas priešais sieną, vairuotojas ir keleiviai gali leisti laiką žaisdami ant sienos rodomus vaizdo žaidimus.

Taip pat kiekvienoje automobilio pusėje yra sumontuota po tris mažus, bet aukštos raiškos LED projektorius, rodančius vaizdus atidarius dureles – tai gali būti tiek trumpi, tiek ir ilgesni užrašai, o dinaminiai šviesų efektai gali sveikinti keleivius jų kalba.

„Audi“ itin svarbu ir su estetišku dizainu derančios saugumo sistemų galimybės. Štai kodėl aukštos raiškos projektoriai ant žemės rodo įspėjamuosius signalus – pavyzdžiui, perspėjant dviratininkus, kad gali būti atidarytos automobilio durelės.

Dar keturi aukštos raiškos LED projektoriai yra nepastebimai integruoti automobilio kampuose ir rodo posūkio šviesų projekcijas, o šių projekcijų išvaizda gali būti pritaikyta priklausomai nuo skirtingose šalyse ir regionuose galiojančių reikalavimų.

„PPE“ platforma – didelė prošvaisa ir mažas aukštis

„PPE“ platforma buvo specialiai sukurta elektromobiliams, todėl leidžia išnaudoti visus šios technologijos privalumus. Svarbiausias platformos elementas yra akumuliatoriaus skyrius tarp ašių, koncepciniame „A6 e-tron“ ir „Avant“ versijoje talpinantis apie 100 kWh energijos, o naudojamas didelis plotas užtikrina, kad akumuliatoriaus aukštis nėra didelis. Tai reiškia, kad šią platformą galima naudoti tiek modeliams su didele prošvaisa, tiek ir dinamiškiems ir žemiems elektromobiliams, tokiems kaip „Audi A6 Avant“, be pakeitimų pagrindinėje konstrukcijoje.

Dviejų koncepcinio „Audi A6 Avant e-tron“ elektros variklių bendra galia siekia 350 kW ir 800 niutonmetrų sukimo momentą.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama