„Chrysler“ prekinio ženklo ateitis buvo miglota tuo metu, kai jį valdanti automobilių gamintoja „Fiat Chrysler Automobiles“ 2021 metų susijungė su PSA grupe ir įkūrė bendrą automobilių gamybos įmonę „Stellantis“. Praėjus vieneriems metams po susijungimo, naujosios kompanijos vizija yra daug aiškesnė: naujų produktų paleidimo į rinką „išalkusi“. „Stellantis“ planuoja debiutuoti elektromobilių segmente iki 2025 metų, o iki 2028 metų iš prekybos pašalinti visus vidaus degimo varikliais varomus automobilių modelius.
CES konferencijoje Las Vegase pristačiusi savo elektrinio krosoverio koncepciją, pavadintą „Chrysler Airflow“, „Stellantis“ per ją vartotojui padeda pažvelgti į kompanijos ir visos elektromobilių rinkos ateitį. Bendrovė prognozuoja, kad moderniausiomis technologijomis aprūpintas krosoveris, leidžiantis jame esantiems keleiviams dalyvauti virtualiuose vaizdo susitikimuose ir tarnaujantis kaip pagalbinė skaitmeninio pasaulio, nuotolinio ryšio priemonė, vienu įkrovimu galės įveikti nuo 563 iki 645 km. nuotolį.
Naujasis „Airflow“ elektromobilis turės 3 lygio autonominio vairavimo galimybes, autonominio vairavimo funkcija veiks per „STLA AutoDrive“ sistemą, sukurtą bendradarbiaujant su BMW, sistemą bus galima atnaujinti belaidžiu būdu.
„Airflow“ koncepcija nustato gaires to, ko vartotojai gali tikėtis iš atsinaujinančio „Chrysler“ prekės ženklo ateityje, kai jis priklauso naujai automobilių gamybos įmonei – „Stellantis“.
„Neabejotinai einame teisinga linkme, kai kalbame apie tai, kaip norime, kad atrodytų mūsų automobilių dizainas ateityje, – „Automotive News“ sakė „Chrysler“ prekės ženklo generalinė direktorė Christine Feuell. – Koncentruojamės į tai, kad jis būtų labai aptakus ir dinamiškas, tai svarbu. Įkraunamais akumuliatoriais varomos elektrinės transporto priemonės, turi būti aerodinamiškos, kad pasiektume savo užsibrėžtus tikslus. Tačiau norime, kad tai būtų galima pasiekti priimant labai gražius, įdomius dizaino sprendimus“.
Galima sakyti, jog „Stellantis“ nupirktam „Chrysler“ prekiniam ženklui buvo suteiktas tikras išsigelbėjimas, kai „Stellantis“ generalinis direktorius Carlosas Tavaresas gegužę paskelbė, kad „Chrysler“ prekės ženklo vadovai turės 10 metų savo verslo planui įgyvendinti. Iki perpirkimo „Chrysler“ rinkoje laikėsi gamindama vos 2 mikroautobusų – „Pacifica“ ir „Voyager“ bei „Chrysler 300“ sedano, modelius. Nors pastaraisiais metais „300“ buvo atnaujintas palyginti nedaug, „Pacifica“ mikroautobusas sulaukė daugybės inovacijų ir patobulinimų.
„Pacifica“ – vienas iš nedaugelio šiuo metu rinkoje parduodamų hibridinių mikroautobusų modelių, „Waymo“ kompanija jį naudojo autonominio vairavimo technologijų bandymams. Į ateitį orientuotas požiūris į „Pacifica“ modelį išliks ir „Chrysler“ pereinant prie naujos kartos automobilių pardavimo.
Naujasis „Chrysler Airflow“ pabrėžia pažangą, kurią „Stellantis“ padarė trijų naujų technologijų platformų – „STLA Brain“, „STLA SmartCockpit“ ir „STLA AutoDrive“ – dėka. Planuojama, jog galutinai pardavimams paruoštas „Airflow“ modelis visuomenei bus pristatytas 2024 m.
Koncepcinis „Airflow“ modelis veikia „STLA Brain“ programinės įrangos pagalba – pati sistema, automobilių gamintojo teigimu, naudos belaidžius programinės įrangos atnaujinimus, kad „nutrauktų šiandieninį ryšį tarp aparatūros ir programinės įrangos kartų, kad programinės įrangos kūrėjai galėtų greitai kurti ir atnaujinti funkcijas ir paslaugas, nelaukiant kol naują programinę įrangą „pasivys“ ir nuolatinių atnaujinimų reikalaujanti aparatūrinė įranga“.
Kita nauja programinės įrangos sistema, kurią greičiausiai išvysime naujajame „Airflow“ modelyje – „STLA SmartCockpit“. Tai – bendras „Stellantis“ ir „Foxconn“ įmonės produktas, kuris automobiliui teikia dirbtiniu intelektu pagrįstas programas, įskaitant navigaciją, balso pagalbą, elektroninės prekybos sistemą ir mokėjimo paslaugas.
Kalbant apie „Airflow“ technines charakteristikas, naujasis elektromobilis turi du 150 kilovatų galios elektrinės pavaros variklius – vieną priekyje ir vieną gale. „Chrysler“ teigimu, toks koncepcinis išdėstymas pritaikytas dėl to, kad, reikalui esant, automobilyje būtų galima sutalpinti ir didesnius variklius. Tai savo ruožtu, atvertų galimybę įvairioms didelio našumo programoms, moderniems atnaujinimams.
„Chrysler“ prekės ženklo ateitis iš tikrųjų priklausys nuo jo transformacijos, – sakė Feuell. – Transformacijos, orientuotos į švaraus, tvaraus mobilumo ir sklandžiai, sinergiškai veikiančių, tarpusavyje derančių sprendimų visumą. Sprendimų, kurie pagerina vairuotojo patirtį bei keičia jo požiūrį į tai, kokios kokybės produktą įmanoma gauti iš tradicinio, visuomenei pažįstamo automobilių gamintojo“.