„Renault“ yra elektrinio mobilumo pionierė ir komercinių elektromobilių lyderė Europoje nuo 2011 m. „Kangoo Electric“ pavergė beveik 70 000 klientų širdis nuo savo pasirodymo 2011 m. pabaigoje. Naujasis „Renault Kangoo Van E-TECH Electric“ pirmą kartą visuomenei bus parodytas lapkričio 16 d. Solutrans mugėje Lione. Tai daugiau kaip 10 metų „Renault“ elektromobilių srityje puoselėjamos praktinės patirties kulminacija.
Naujasis „Kangoo Van E-TECH Electric“ – dar vienas būsimas bestseleris
300 kilometrų nuvažiuojamas atstumas pagal WLTPi
Panaudojant naują 45 kWh talpos ličio jonų bateriją, naujasis „Kangoo Van E-TECH Electric“ su viena įkrova nuvažiuoja 300 km atstumą (pagal WLTP)I. O po automobilio grindimis esanti baterija neturi įtakos krovinių skyriaus talpai.
Šeši važiavimo režimai
Naujajame „Kangoo Van E-TECH Electric“ yra sumontuotas 90 kW variklis, galintis iš karto pasiekti 245 Nm sukimo momentą, todėl važiavimas tampa sklandus ir nekelia streso. „Eco“ režimas, kuriam veikiant pasiekiama geriausia automobilio galia ir didžiausias greitis, padeda optimizuoti bendrą nuvažiuojamą atstumą su lengvu kroviniu.
Vairuotojas taip pat gali rinktis iš trijų regeneracinių stabdymo režimų:
- Laisvos eigos (ekrano lemputė B1): riboto regeneracinio režimo, tinkančio važiavimui greitkeliais ir greitosiomis eismo juostomis;
- Važiavimo (B2): įvairiai panaudojamo numatytojo regeneracinio režimo, kai nuėmus koją nuo akceleratoriaus važiuojama tarsi su vidaus degimo varikliu;
- Stabdymo (B3): maksimalaus regeneracinio režimo, naudojamo eismo spūstyse ir kalnų keliuose.
Naujajame „Kangoo Van E-TECH Electric“ tradiciniam hidrauliniam stabdymui padeda ARB (adaptyvioji regeneracinė stabdymo) sistema, kuri maksimaliai padidina energijos regeneraciją, nepaisant pasirinkto stabdymo režimo.
Važiavimo ir stabdymo režimų asortimentas reiškia, kad vairuotojai gali rinktis iš šešių skirtingų važiavimo režimų, siekiant optimalaus komforto ir nuvažiuojamo atstumo pagal konkretų automobilio naudojimo būdą ir eismo sąlygas.
Informacija apie pasirinktą važiavimo režimą, elektrinės galios valdymą ir pažangiąją pagalbos vairuotojui sistemą rodoma visiškai individualizuojamame, pasirinktiniame, 10 colių spalvotame skaitmeniniame prietaisų skydelyje.
170 kilometrų per 30 minučių
Norint įkrauti bateriją, galima rinktis iš naujojo „Kangoo Van E-TECH Electric“ trijų tipų įkroviklių. Standartiniame modelyje yra 11 kW trifazis „Chameleon“ įkroviklis, kuris tinka visų tipų buitinio įkrovimo schemoms. Pasirinktiniai įkrovikliai apima 22 kW „Chameleon“ įkroviklį greitajam įkrovimui visuomeniniuose terminaluose ir 80 kW greitojo įkrovimo nuolatinės srovės įkroviklius, kurie gali 170 km nuvažiuojamą atstumą (pagal WLTP ciklą) įkrauti per 30 minučių. Esant dviem pasirinktiniams įkrovikliams, baterijoje įdiegiamos aušinimo skysčiu galimybės.
Naujojo „Kangoo Van E-TECH Electric“ baterija įkraunama nuo 15 % iki 100 % per 3,5 val., ją prijungus prie 11 kW įkrovimo stotelės, ir trumpiau nei per 6 valandas, prijungus prie 7,4 kW įkrovimo stotelės.
Šilumos siurblys ilgesniam nuvažiuojamam atstumui
Naujasis „Kangoo Van E-TECH Electric“ – dar vienas būsimas bestseleris
Norint užtikrinti tą patį nuvažiuojamą atstumą visais metų laikais, naujojo „Kangoo Van E-TECH Electric“ oro kondicionavimo sistemoje yra sumontuotas šilumos siurblys. Naudojant kartu su 22 kW įkrovikliu, šiluma paimama iš oro aplink automobilį salonui pašildyti, nenaudojant elektrinio rezistoriaus, kuris vartoja energiją. Šilumos siurblys veikia geriausiai, kai aplinkos temperatūra yra nuo -15°C iki +15°C. Tai labai įprastas diapazonas šaltuoju metų laiku daugumai Europos šalių.
Galiausiai, naujajame „Kangoo Van E-TECH Electric“ galima papildomai pasirinkti šildomą priekinį stiklą, šildomas priekines sėdynes bei šildomą vairą.
Visi naujojo „Kangoo Van“ pranašumai
Naujajame „Kangoo Van E-TECH Electric“ randamos tos pačios naujovės, įranga ir komfortas, kaip ir naujajame „Kangoo Van“ su vidaus degimo varikliu: „Open Sesame“ į šoną atsidarančios durys su rinkoje plačiausia 1,45 m anga, naujoviška „Easy Inside Rack“ ištraukiama vidaus lentyna, „Easy Link“ multimedijos sistema su 8 colių ekranu, laisvų rankų raktelio kortelė, automatinis stovėjimo stabdys, trys priekinės sėdynės su viduriniu nulenkiamu atlošu, leidžiančiu elektromobiliui tapti mobiliuoju biuru, beveik 60 litrų bendrai sudarantis talpos skyrius (įskaitant „Easy Life“ stalčių), taip pat naujausios kartos pažangiosios pagalbos vairuotojui sistemos, įskaitant adaptyviąją greičio palaikymo sistemą, turinčią „Stop & Go“, „Motorway“ ir „Trafic Companion“ funkcijas – visa tai yra pirmas žingsnis link autonominio važiavimo.
Naujajame „Kangoo Van E-TECH Electric“ taip pat yra tokia pati transportavimo ir traukos galia, kaip ir versijoje su vidaus degimo varikliu – krovinių skyriaus talpa iki 3,9 m3 (4,9 m3 ilgajame variante, kuris dar tik bus išleistas), 600 kg apkrova naudingiems kroviniams (800 kg ilgajame variante) ir 1 500 kg vilkimo galia.
Galiausiai, dėl „Renault“ išmaniojo telefono programėlės arba „Easy Link“ multimedijos sistemos, naujajame „Kangoo Van E-TECH Electric“ siūloma įvairių konkrečių junglių funkcijų, kurias galima naudoti suprogramuoti ir suplanuoti baterijos įkrovimą, nuotoliniu būdų stebėti baterijos įkrovos lygį, pašildyti arba atvėsinti saloną, ieškoti įkrovimo stotelių arti nustatyto maršruto, apskaičiuoti, kurias paskirties vietas galima pasiekti su likusia baterijos įkrova.
Maubeuge gamykla – tai pažangos centras
Nuo 2011 m. „Renault“ gamykla Mobeže, esančiame šiaurės Prancūzijoje, gamina „Kangoo“ automobilius klientams visame pasaulyje. Siekdama industrializuoti naujojo „Kangoo“ asmeninio ir komercinio automobilio versijas, taip pat ir partnerių prekių ženklų „Mercedes“ ir „Nissan“ gamybą bei užtikrinti didžiausią įmanomą produkcijos kokybę, „Renault“ investavo 450 milijonų eurų į šią gamyklą ir įrengė naują baterijų surinkimo cechą.
Naujojo „Kangoo Van E-TECH Electric“ elektrinių variklių ir įkrovimo blokai yra gaminami „Renault“ Kleono gamykloje Normandijoje.
Prekyba naujuoju „Kangoo Van E-TECH Electric“ visoje Europoje prasidės 2022 m. pavasarį.