Volfsburge įsikūrusi automobilių bendrovė „Volkswagen“ jau anksčiau bandė pasiūlyti nebrangų elektrinį automobilį, o su tokiu tikslu buvo pristatytas „e-up!” modelis, kuris debiutavo dar 2013 metais. Ir tai nebus vienintelė tokia transporto priemonė VW asortimente, o tai paaiškėjo prasidėjusioje IAA 2021 parodoje.
Miunchene vykstančios parodos metu, „Volkswagen“ pademonstravo koncepcinį „ID.Life“ modelį, kuris prekyboje turėtų pasirodyti 2025 metais. Pranešama, kad pagal savo kainą jis turėtų atsidurti kiek žemesnėje lentynoje nei dabar yra „ID.3“ variantas. Ir skirtingai nei didysis brolis, „ID.Life“ bus varomas ne galiniais, o priekiniais ratais.
„Volkswagen“ atstovų teigimu, „ID.Life“ naudos tą pačią MEB platformą, tačiau ji bus kiek trumpesnė nei įprastai, o tuo pačiu ir specialiai pritaikyta miesto automobiliams. Elektrinis šio automobilio variklis pasižymės 231 AG, o nuo 0 iki 100 km/h įsibėgės per 6,9 sekundės. Skelbiama, kad šis nebrangus elektromobilis bus aprūpintas 57 kWh akumuliatoriumi, kuris užtikrins maždaug 400 kilometrų nuvažiuojamą atstumą. Greitasis naujojo VW produkto įkrovimas leis įkrauti bateriją 163 kilometrų nuotoliui vos per 10 minučių.
Rinkoje jau kuris laikas pastebima, kad daugelis naujų automobilių priskiriama SUV kategorijai, o atsižvelgdami į tai „Volkswagen“ vadovai nusprendė šį elektromobilį sukurti taip, kad jis būtų laikomas kaip miesto automobilis, tačiau turėtų krosoveriams būdingų savybių. Naujasis „VW ID.Life“ turėtų būti 4091 mm ilgio, 1845 mm pločio, o šio automobilio aukštis sieks maždaug 1599 mm.
Nors kol kas pademonstruotas tik šio „Volkswagen“ automobilio koncepcinis variantas, tačiau žinoma ir daugiau jo savybių. Daugeliui turėtų patikti ir itin talpi bagažinė, kuri leis užpildyti 225 litrų talpos erdvę, o po jos dangčiu – ir dar 108 litrų erdvė. Verta paminėti ir 68 litrų talpos saugyklą, kuri paslėpta priekinėje automobilio dalyje. „ID.Life“ automobilio durų kišenėlės bus aprūpintos ir įkrovimo stotelėmis, kurios skirtos išmaniųjų telefonų įkrovimui.
„Volkswagen“ šiame modelyje ketina atsiskaityti įprastinių veidrodėlių, o juos pakeisti turėtų kameros, kurios leis mėgautis geresniu matomumu. Analogiškas sprendimas priimtas ir su galinio vaizdo veidrodėliu, o visas vaizdas bus matomas 9 colių įstrižainės ekrane. Žinoma, turbūt vienas svarbiausių aspektų yra šio elektromobilio kaina.
Miunchene vykstančioje IAA 2021 parodoje atskleista, jog pirkėjus naujasis „ID.Life“ modelius pasiekti turėtų 2025 metais, o jo kaina prasidės nuo maždaug 20 tūkst. eurų. Geriausios komplektacijos modelis turėtų kainuoti maždaug 25 tūkst. eurų. Palyginimui, Lietuvoje „Volkswagen ID.3“ galima įsigyti nuo beveik 35 tūkst. eurų.