Naujasis „Renault Arkana“ savo pavidalu laužo visus jo segmente priimtus standartus, derindamas akivaizdžius prieštaravimus. Tipiškas ir erdvus, sportiškas ir komfortabilus – pirmasis „SUV coupe“ demonstruoja savo 100% hibridinį pobūdį. Sukeliantis emocijas pažangių technologijų gausa, taupantis energiją ir vis mažiau teršiantis aplinką CO2, jis visais atžvilgiais fenomenalus.
Naujasis „Renault Arkana“ yra 100 % hibridinis automobilis, gaminamas elektrifikuota versija. Dabar jį galima įsigyti su naujuoju „E-TECH 145“ hibridiniu varikliu. Papildoma naujovė – 160 AG „1,3 Tce“ benzininis variklis su 12 V mikrohibridine sistema.
„Arkana E-Tech 145“ užtikrina pranašumą
Šių metų kovo mėn. Europoje pristatytas naujasis „Renault Arkana“ – dabar prieinamas su „E-TECH 145“ hibridiniu varikliu, kuris ekologiškesnis, sunaudoja mažiau energijos ir suteikia maksimalų vairavimo malonumą. Naujojo „Renault Arkana“ „full hybrid“ variklis su 1,2 kWh 230 V traukos akumuliatoriumi vairuotojui siūlo visus elektrinės pavaros privalumus, nereikalaudamas automobilio jungimo prie elektros tinklo.
Išskirtinio dizaino, erdvaus salono, inovatyvių SUV technologijų automobiliu elektriniu režimu mieste galima nuvažiuoti iki 80 % vairavimo laiko, mėgaujantis tyliu važiavimu, komfortu ir žaibišku variklio reagavimu. Priklausomai nuo sąlygų, automobilio nuvažiuojamas atstumas važiuojant elektriniu reżimu gali siekti 3 km.
Revoliucinė „E-TECH“ technologija, gauta tiesiai iš „Formulės 1“ lenktynių, novatoriški sprendimai gerinant automobilio aerodinamiką, ypač turint omeny SCx koeficientą (0,72), kuris 25 % geresnis nei standartinių visureigių, naujajam „Renault Arkana E-TECH 145“ leidžia sunaudoti tik 4,8 l / 100 km ir sumažinti emisijų išmetimą iki 108 g CO2 /km.
Naujajame „Renault Arkana“ įrengtas erdvus salonas. Šiame 4,57 m ilgio „SUV coupe“ sumontuota „E-TECH“ hibridinė sistema. Automobilio kompaktiška konstrukcija leidžia išlaikyti erdvų interjerą.
Be to, sportinėje „Renault Arkana“ „RS Line“ versijoje standartiškai montuojama pavarų perjungimo „shift-by-wire“ valdymo svirtis, dar vadinama elektroniniu perjungikliu.
Naujas „1.3 Tce 160“ variklis su 12 V mikrohibridine sistema
Be hibridinio variklio „E-TECH 145“, „Renault Arkana“ siūlo naują „1,3 Tce“ benzininį variklį su 12 V mikrohibridinės sistemos palaikymu. Šis komplektas – tai ekonomiškumo, lankstumo ir vairavimo malonumo sinonimas.
Po šių metų kovo mėnesį pristatytos „Tce 140“ versijos, šiandien į rinką tiekiamas kitas, dar patrauklesnis pasiūlymas - „Arkana“ su 12 V mikrohibridine sistema. Naujos versijos 1,3 l variklis išvysto 160 AG galią, esant vos 5,7 l/100 km degalų sąnaudoms ir CO2 emisijai neviršijančiai 130 g/km.
12 V mikrohibridinė technologija suteikia specifinių pranašumų – leidžia iki 8 % sumažinti vidutines degalų sąnaudas bei 8,5 % sumažinti CO2 išmetimo lygį.
„Renault Arkana“ taiko dar vieną naujovę, ty. „Sailing Stop“ funkciją, prieinamą visose „TCe 140“ ir „TCe 160“ variklių versijose. Galima ją įjungti arba išjungti naudojant „Multi Sense“ sistemą („My Sense“ arba „Eco“ režimu). Šis prietaisas leidžia papildomai net 4 gramais sumažinti išmetamą CO2 kiekį, veikdamas perjungiant pavaras į neutralią padėtį stabdymo metu, esant greičiui nuo 30 iki 140 km/h.
„Renault Arkana“ sėkmė rinkoje
2021 m. kovo mėnesį į rinką išleistas „Renaut Arkana“ yra unikalus pasiūlymas kupė visureigių segmente. Iki šiol Europos rinkoje šį automobilį įsigijo daugiau nei 10 000 pirkėjų.
Be abejo, šio modelio sėkmę taip pat lemia ir naujieji „E-TECH 145“ ir „1,3 Tce 160“ varikliai su 12 V mikrohibridine sistema.
„Renault Arkana“ puikiai iliustruoja „Naujosios bangos“ proveržį, kurios esmė: užkariauti C segmentą, vadovaujantis moderniomis idėjomis. Modernaus tipo, „gyvenimo pilnatvę užtikrinantis“ automobilis, kuris dėl jame sutelktos energiją taupančios ir prieinama kaina gaunamos E-TECH technologijos, leis veiksmingai populiarinti elektromobilumą“, – sakė François Laurent, „Arkana“ programos direktorius.