Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 24 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 - Elektronika namams
 - Buitinė technika
 - Elektronika, technika
 - Biuro technika
 - Fotoaparatai, kameros
 - Kompiuteriai, dalys
 - Kompiuterių periferija
 - Programinė įranga
 - Telefonai, priedai
 - Ryšių sprendimai
 - Navigacijos sprendimai
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 24 d. 15:39
Interneto greitis: kaip suprasti, kokio iš tikrųjų reikia?
Lapkričio 24 d. 11:39
Lietuvos ekranų tendencijos
Lapkričio 23 d. 15:27
„Garmin“ pristato pirmąjį didelio formato nardymo kompiuterį „Descent X50i“
Lapkričio 23 d. 11:37
Išmani vaikystė: ekspertė apžvelgia, kokius įgūdžius ugdo programavimas, robotika ir dirbtinio intelekto naudojimas
Lapkričio 22 d. 17:37
Svečiai gali „pavaišinti“ virusais: kodėl namuose būtinas „Šlepečių Wi-Fi“?
Lapkričio 22 d. 14:36
Didelei daliai vyresnių žmonių skaitmeninės paslaugos – sunkiai prieinamos
Lapkričio 22 d. 11:21
Medžiodami nuolaidas išlikite budrūs: ekspertas pataria, kaip netapti sukčių auka perkant internetu
Lapkričio 22 d. 08:16
Failų bendrinimo technologijos: kaip jos prisitaiko prie augančių šiuolaikinio žmogaus poreikių?
Lapkričio 21 d. 20:39
Asfaltas klojamas, o ryšys stringa: kodėl infrastruktūros spragos stabdo skaitmeninę pažangą Lietuvoje?
Lapkričio 21 d. 18:37
Norite kalbėti vokiškai, itališkai ar kiniškai? „Microsoft Teams“ atnaujinimas pavers jus poliglotu
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Produktų apžvalgos » Elektronika, technika Dalintis | Spausdinti

550 km vienu įkrovimu nuvažiavęs elektrinis MAN autobusas pristatytas ir Lietuvoje

Publikuota: 2021-07-02 20:23
Tematika: Elektronika, technika
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

„Adampolis“ auto centre vykusioje spaudos konferencijoje buvo pristatytas 100 proc. elektrinis „MAN Lion‘s City E 12“ autobusas. Paskutinių atliktų testų rezultatai stulbinami – 24 valandos nepertraukiamo naudojimo, jokio tarpinio įkrovimo ir 550,8 kilometrų nuvažiuojamas atstumas.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Birželio 30 d. Vilniaus „Adampolis“ auto centre vykusioje spaudos konferencijoje buvo pristatytas 100 proc. elektrinis „MAN Lion‘s City E 12“ autobusas. Paskutinių atliktų testų rezultatai stulbinami – 24 valandos nepertraukiamo naudojimo, jokio tarpinio įkrovimo ir 550,8 kilometrų nuvažiuojamas atstumas – įspūdingi, realiomis sąlygomis gegužės 18 d. Miunchene atlikti MAN elektrinio autobuso bandymo rezultatai. „MAN Lion’s City E“ pademonstravo, kad elektrinis mobilumas nuo šiol pritaikomas kasdieniam naudojimui ir yra puiki vietinio viešojo transporto alternatyva, rašoma pranešime žiniasklaidai.

550 km vienu įkrovimu nuvažiavęs elektrinis MAN autobusas pristatytas ir Lietuvoje

Nauja autobusų karta – paprastesnė priežiūra ir skaitmenizacija

„Man Lion‘s City E“ autobusas nuo šių metų jau yra gaminamas serijinėje gamyboje. Galimi du autobuso ilgio pasirinkimai: 12 ir 18 metrų. 12 metrų ilgio autobusas talpina iki 90 keleivių, o 18 metrų gali talpinti net iki 130 keleivių vienu metu.

„Visada šiek tiek gąsdina, kai keičiasi technologijos, transporto priemonių karta. Iškyla klausimas: kaip mes jas prižiūrėsime? Elektrinės transporto priemonės pasižymi lengva priežiūra ir reikalauja mažiau dėmesio – tiesiog yra mažiau remontų, dylančių detalių. Tai jau serijinėje gamyboje gaminamas nuodugniai ištestuotas produktas, kurį ramiai galime siūlyti ir Lietuvos autobusų parkams. Turime reikiamas žinias ir palaikymą iš „MAN Truck & Bus“ gamintojo organizacijos, kad galėtume užtikrinti tinkamą transporto priemonių aptarnavimą „Adampolis“ servisų tinkle“, – sako „Adampolis” UAB komercijos direktorius Ričardas Tverijonas.

Autobusas šiuo metu gali būti komplektuojamas su 480 kWh ir 640 kWh galios baterijomis.

Esminis naujųjų elektrinių autobusų privalumas tas, kad klientai gali įkrauti savo turimus autobusus parkuose ir jiems nereikės papildomai investuoti į įkrovimo infrastruktūrą.

550 km vienu įkrovimu nuvažiavęs elektrinis MAN autobusas pristatytas ir Lietuvoje

Naujos kartos autobusai pasižymi aukštu integracijos ir skaitmenizacijos lygiu. Visi duomenys, kuriuos tiekia autobuso kompiuteris, automatiškai yra perduodami į MAN sukurtą platformą – „MAN DigitalService“. „Stebėti būsenas, priimti sprendimus visi šiais laikais norime per nuotolį. Tai labai paprastas įrankis, kurį naudoja mūsų esami vilkikų ir miesto autobusų klientai“, – konferencijos metu akcentavo R. Tverijonas.

Kasdienėmis sąlygomis atliktas bandomasis važiavimas Miunchene su „TÜV SÜD“ priežiūra

Gegužės 18 dieną Miunchene elektrinis miesto autobusas „MAN Lion‘s Cyty E“, su „MAN ProfiDrive“ vairuotojais priešakyje, važiavo lygiai 24 valandas maršrutu Karlsfelder Straße, Moosacher ir Puchheimer stotis. „MAN eBus Efficiency Run“ gretas papildė žurnalistai ir ekspertai iš oficialiosios bandymų įstaigos „TÜV SÜD“, kurie užplombavo automobilio įkrovimo lizdą prieš autobuso paleidimą, pašalino plombą dienos pabaigoje ir apskaičiavo nuvažiuotą atstumą. „MAN Lion’s City E“ važiavo konkrečiu maršrutu, stojo kiekvienoje autobusų stotelėje, atidarinėjo ir uždarinėjo duris. Be to, siekiant imituoti vidutinį keleivių svorį, naudoti papildomi svoriai. Važiuota iš dalies pakrautu autobusu, ore tvyrant pavasariui būdingai temperatūrai gan lygiu miesto / tarpmiestiniu maršrutu – palankiomis praktiniu atžvilgiu sąlygomis. Net 550 kilometrų atstumas – daugiau nei puikus rezultatas, atspindintis teigiamą daugumos „MAN Lion’s City E“ naudojančių ar išbandžiusių klientų patirtį.

Pavyzdžiui, pernai, Ispanijos mieste Badachose, 12 metrų ilgio elektrinio autobuso bandymų rezultatai buvo išties įspūdingi. Daugiau nei 35 laipsnių temperatūroje „Lion’s City E“ sėkmingai įvykdė visą 16 valandų pamainą ir pravažiavo viešojo transporto operatoriaus maršrutą – 284 kilometrus. Dienos pabaigoje, autobuso baterija dar nebuvo visiškai išsikrovusi.

Puikūs atsiliepimai ir po testavimo Vilniaus gatvėmis

„Vilniaus viešasis transportas“ UAB testavo elektrinį autobusą realiu egzistuojančiu Vilniaus miesto 10-uoju (Fabijoniškės – Baltupiai – Markučiai) maršrutu. Keleiviai galėjo realiai pajusti naujojo autobuso komfortą bei įvertinti modernų dizainą.

550 km vienu įkrovimu nuvažiavęs elektrinis MAN autobusas pristatytas ir Lietuvoje

„Testavimas užtruko 6 dienas, iš jų buvo dvi išeiginės, viena šventinė diena ir dvi darbo dienos. Maršruto ilgis į abi puses sudarė 25 kilometrus. Galėtume daugiau sužinoti apie baterijas, jeigu pratestuotume autobusą ilgiau, bet visumoj baterijos likučiu esame patenkinti“, – dalinosi testavimo įspūdžiais UAB „Vilniaus viešasis transportas“ remonto departamento vadovas Andžėj Puzevič. Paklaustas, kaip atsirinko vairuotojus, kurie testuos autobusą, A. Puzėvič atsakė: „Mūsų įmonėje yra visą laiką pastovūs vairuotojai, kurie testuoja autobusus. Jie nuodugniai apžiūri visą autobuso įrangą ir po to pateikia visus atsiliepimus. Galėčiau pasakyti, kad vairuotojai iš visų testuojamų autobusų apie šį autobusą atsiliepė geriausiai“.

Dėl įmantrios baterijos technologijos elektrinio autobuso panaudojimo galimybės atims žadą

Tokią sėkmę iš dalies lėmė „Volkswagen Group“ sukurta moderni baterijos elementų technologija, kurią MAN būtent ir naudoja savo elektriniuose autobusuose. Be to, dėl sudėtingo temperatūros valdymo, elektrinį autobusą bus galima naudoti įvairiomis oro sąlygomis, nepriklausomai nuo metų laiko. Būtent dėl šios priežasties užtikrinama, jog „Lion’s City E“ nuvažiuos iki 270 kilometrų atstumą per visą baterijos tarnavimo laiką. MAN elektrinio autobuso efektyvaus važiavimo metu pademonstruota, kad optimaliomis kasdienėmis sąlygomis nuvažiuojamo atstumo rodiklis gali šoktelti netgi virš 270 kilometrų ribos.

Nuvažiuojamam atstumui įtakos taip pat turi ir novatoriškos technologijos bei efektyvus vairavimo stilius. Būtent todėl viso Miunchene atlikto bandomojo važiavimo metu prie autobuso vairo buvo patyrę „MAN ProfiDrive“ vairuotojai. Vairuotojų mokymai – visos elektrinio mobilumo koncepcijos esmė.

MAN – vienas pirmųjų elektrinių autobusų pasaulyje

MAN prekiniam ženklui elektra varomos transporto priemonės nėra naujovė. 1970 m. „MAN 750 HO-M10 E“ buvo vienas pirmųjų pasaulyje visiškai elektrinių miesto autobusų. Jis talpino net 99 keleivius, galėjo išvystyti 60 km/h maksimalų greitį, o akumuliatoriaus užteko įveikti 50 kilometrų. Miunchene vykusiose 1972 m. olimpinėse žaidynėse MAN elektrinis autobusas vežė sportininkus į varžybas.

Elektrinio mobilumo tendencijos ir pirmieji užsakymai Europoje

Tendencija judėti elektrinio mobilumo link ypač ryškiai pastebima miestuose. Dar 2020 m. bendrą Europos elektrinių autobusų rinką sudarė daugiau nei 2 000 transporto priemonių, daugiausia naudojamų miestų centruose. „MAN Truck & Bus“ tikisi, kad iki 2025 m. pusės visų naujųjų MAN miesto autobusų veikimo pagrindas bus alternatyviosios technologijos. Norėdamas patenkinti augančią „Lion’s City E“ paklausą, MAN gamintojas toliau aktyviai didina savo gamybos pajėgumus. Ateinančiais metais savo gamykloje Lenkijoje įmonė planuoja pagaminti iki 2500 transporto priemonių per metus. Jei po 2026 m. paklausa toliau augs, gamybos pajėgumus bus galima didinti.

Po to, kai Europos Sąjunga išleido direktyvą dėl ekologiškų kelių transporto priemonių, miestai buvo įpareigoti sukurti mobilumo be išmetamųjų teršalų sistemą, kurios tikslas – užtikrinti ne mažą, bet nulinę emisiją. Vis daugiau viešojo transporto įmonių pradeda tokį tikslą suprasti, bet kol kas dauguma baterijų energija varomų miesto autobusų įsigijimą tik svarsto. Džiugu, kad jau įsibėgėja ir realūs pirmieji elektrinių autobusų užsakymai. Elektriniu MAN autobusu artimiausiu metu galėsite važiuoti Vokietijoje, Danijoje bei Švedijoje.

Elektrifikuota ateitis! MAN remia transporto įmones, dirbančias su novatoriškomis transporto priemonėmis ir šiam tikslui pritaikytomis paslaugomis

„MAN Truck & Bus“ tvirtai tiki, kad miesto mobilumo ateitis – elektra varomos transporto priemonės. Todėl įmonė pašventė savo veiklą vienam pagrindiniam tikslui – baterijomis varomoms elektrinėms transporto priemonėms. Naujasis „MAN Lion’s City E“ – puikus standartinis sprendimas vietiniam viešajam transportui. Tiek elektrinio autobuso vairuotojams, tiek ir klientams neabejotinai pasitarnaus integruoto elektrinio mobilumo konsultacijos ir futuristiniai mobilumo sprendimai, orientuoti į įkrovimo infrastruktūrą, tvarumą ir skaitmenizaciją.

Su novatoriškais, kasdieniam naudojimui tinkamais elektriniais autobusais ir tam pritaikytomis paslaugomis MAN nori suteikti geriausią įmanomą paramą komercinių transporto priemonių sektoriui. Šis sektorius nepaprastai svarbus, kai kalbama apie transporto priklausomybės nuo iškastinio kuro mažinimą ir pastangas siekti neutralaus mobilumo šiltnamio efektą sukeliančių dujų atžvilgiu. Tokios kelionės kryptį apibrėžia teisinės CO2 mažinimo specifikacijos.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama