Kurti elektromobilius nėra lengva. Tai – brangus ir sudėtingas procesas. Dėl to labai nerimauja mažesni gamintojai – perėjimas prie elektromobilių jiems gali reikšti išnykimą. Čia gali padėti šis WAE ir „Italdesign“ kūrinys – lanksti elektromobilio platforma, skirta gamintojams, kurie per metus pagamina 500-10 000 automobilių.
„Williams Advanced Engineering“ ir „Italdesign“ platformą galima pritaikyti įvairiems automobiliams
© Gamintojo nuotrauka
Tai – vadinamoji riedlentės platforma, ant kurios galima montuoti įvairius kėbulus. 104-160 kWh talpos baterijos tiktų visureigiams, limuzinams ar prabangiems GT. Netiktų tik mažiems sportiniams automobiliams, bet jiems, galbūt, bus kuriamos kitos platformos.
Ši platforma paspartins automobilių gamybą
© Gamintojo nuotrauka
WAE skaičiuoja, kad priklausomai nuo gamintojo fantazijos, toks elektromobilis galėtų turėti iki 1000 kW galią ir 100 km/val. pasiektų per maždaug 2 sekundes. 1000 tarp įkrovimų nuvažiuojamų kilometrų taip pat yra pasiekiamas tikslas.
Šios platformos centre – baterijų modulis. Kompozitinis korpusas, kuriame slepiasi baterijos, yra integrali platformos konstrukcijos dalis. Prie jos tvirtinami priekinės ir galinės važiuoklės rėmai. Na, o ant riedlentės viršaus jau galima statyti įvairius kėbulus – jų konstrukcija rūpinsis „Italdesign“.
Platformos centre – didelis baterijų modulis
© Gamintojo nuotrauka
Žinoma, „Italdesign“ negamins visų elektromobilių. Kompanijos gamykla Turine gali pagaminti tik 500 automobilių per metus. Ši platforma labiau skirta tiems, kurie ketina gaminti iki 10 tūkstančių elektromobilių per metus. Įsivaizduokite, kad tai galėtų būti išskirtinių GT gamintojai ar maži dizaino namai.
„Italdesign“ galės sukurti kėbulo konstrukciją
© Gamintojo nuotrauka
Ši platforma paspartins gamybą. Naujo modelio prototipas gali būti pagamintas vos per metus, o į rinką jis gali būti paleistas per tris metus ar greičiau. Tokie pramoniniai produktai gali stipriai paspartinti elektromobilių gamybą, ypač išskirtinių, mažo tiražo automobilių rinkoje.