NIO pristatė įspūdingą naują elektromobilį „NIO ET7“ su didžiuliu baterijų paketu ir galimybe būti visiškai autonomišku. NIO yra Kinijos elektrinių transporto priemonių įmonė, kuri pastaruosius kelerius metus sparčiai augo.
„NIO ET7“ elektrinis sedanas © Gamintojo nuotr.
Elektrinių transporto priemonių kompanija dažnai vadinama „Kinijos Tesla“ sėkmingai pardavė kai kuriuos elektrinius visureigius augančioje Kinijos rinkoje.
Jiems taip pat pavyko ten, kur nepavyko kelioms kitoms EV įmonėms – kad baterijos būtų keičiamos.
Galiausiai įmonė planuoja plėstis ir už Kinijos ribų.
„NIO ET7“ elektrinis sedanas
Chengdu mieste vykusioje „NIO Day 2020“ gamintojas pristatė savo naują elektrinę transporto priemonę – „NIO ET7“. Tai elektrinis sedanas su labai įspūdinga jėgos pavara.
Elektromobilyje yra sumontuota 480 kW dviejų variklių pavara, ją maitina 150 kWh baterijų paketas.
„ET7 paveldėjo NIO didelio našumo DNR su 180 kW nuolatinio magneto varikliu priekyje ir 300 kW asinchroniniu varikliu gale. Didžiausia galia yra 480 kW, o didžiausias sukimo momentas – 850 Nm. Nuo 0 iki 100 km/h ET7 įsibėgėja per 3,9 sekundės, o stabdymo kelias nuo 100 km/h yra 33,5 m.
Taikant 0,23 Cd pasipriešinimo koeficientą ir pritaikius 2 kartos didelio efektyvumo elektrinę pavaros platformą su silicio karbido galios moduliu, energijos vartojimo efektyvumas dar labiau pagerėja.
„NIO ET7“ elektrinis sedanas © Gamintojo nuotr.
Turėdamas 70 kWh akumuliatorių, ET7 nuvažiuojamas atstumas viršija 500 km arba daugiau nei 700 km su 100 kWh akumuliatoriumi. Kartu su nauju 150 kWh akumuliatoriumi ET7 diapazonas gali viršyti 1 000 km.“
Šis 1000 km nuotolio rodiklis yra pagrįstas NEDC ciklu, kuris, kaip žinoma, retai reprezentuoja vairavimą realiame pasaulyje.
Tačiau turėdamas 150 kWh energijos talpą ir efektyviai atrodantį dizainą, ET7 greičiausiai vienu įkrovimu pasieks daugiau nei 800 km nuotolį.
Nepaisant jėgos pavaros, ET7 taip pat įspūdingas dėl plataus autonominio vairavimo aparatūros.
NIO teigia, kad elektriniame sedane yra 33 jutikliai ir 4 „Nvidia Orin“ lustai:
„NIO sukūrė NAD pilnai autonominio vairavimo galimybes, įskaitant suvokimo algoritmus, lokalizaciją, valdymo strategiją ir platformos programinę įrangą. „NIO Aquila Super Sensing“ turi 33 didelio našumo jutiklius, įskaitant 11 8MP didelės raiškos kamerų, 1 ypač ilgo nuotolio aukštos raiškos „LiDAR“, 5 mm bangų radarus, 12 ultragarso jutiklių, 2 labai tikslaus padėties nustatymo įrenginius, „V2X“ ir „ADMS“. „Aquila“ gali generuoti 8 GB duomenų per sekundę. „NIO Adam“ turi 4 „Nvidia Orin SoC“, kurių bendra skaičiavimo galia yra 1 016 TOPS.“
„NIO ET7“ elektrinis sedanas © Gamintojo nuotr.
Bendrovė sugebėjo tinkamai integruoti tiek daug jutiklių, per daug nepaveikdama dizaino.
„ET7“ kaina prasideda nuo 69 000 JAV dolerių prieš EV paskatas, be to, jis taip pat bus siūlomas pagal NIO „Battery-as-a-Service“ (BaaS) paslaugos paketą, kuris siūlo mažesnę kainą ir mėnesinį mokestį už baterijas.
Be to, NIO taiko „Tesla“ požiūrį, kai kalbama apie autonominio vairavimo galimybes.
Tai suteiks saugos funkcijas, kurias įgalins jų autonominio vairavimo technologija, kaip standartines funkcijas, tačiau apmokestins autonominio vairavimo funkcijas, kurios bus siūlomos kaip prenumerata.
Pristatymai turėtų prasidėti 2022 m. pirmąjį ketvirtį.