Pristatydama „Renault“ grupės „Renaulution“ strategiją, „Dacia“ atskleidė savo 5 metų planą. Sukūrus „Dacia-Lada“ verslo padalinį, „Dacia“ padidins savo rentabilumą ir konkurencingumą, taip peržengdama savo ribas produktų atžvilgiu, o „Dacia Bigster“ koncepcijos pristatymas atveria kelią naujiems horizontams C segmente.
„Dacia“ išliks „Dacia“, visada siūlanti patikimą, autentišką, geriausios vertės sprendimą pažangiems pirkėjams. Sukūrę „Dacia-Lada“ verslo padalinį, mes visapusiškai subalansuosime „CMF-B“ modulinę platformą ir dar labiau padidinsime savo rentabilumą ir mūsų produktų konkurencingumą, kokybę ir patrauklumą. Mes turėsime viską, ko reikia, kad mūsų prekės ženklai pasiektų aukštumas, o tam kelią nuties „Bigster“ koncepcija“, – „Renaulution“ pristatymo metu sakė Denis Le Vot, „Dacia“ ir „Lada“ prekių ženklų generalinis direktorius.
Unikalus ir tuo pat metu rentabilus verslo modelis
Per pastaruosius 15 metų „Dacia“ nuosekliai kūrė šiuolaikines, paprastas ir patrauklias transporto priemones. Remdamasi neprilygstama praktine patirtimi ir žiniomis, „Dacia“ siūlo subalansuotus, labiausiai pasiteisinusius ir atsparius techninius sprendimus, pasitelktus iš „Renault“ grupės ir „Renault Nissan Mitsubishi“ aljanso.
Dėl optimizuoto platinimo metodo, „Dacia“ jau užsitarnavo reputaciją 44 šalyse, iki šiol pardavusi 7 milijonus transporto priemonių, kurių daugelis tapo perkamiausiais automobiliais. Kiekvienais metais „Sandero“ ir „Duster“ išlieka atitinkamai aukščiausią reitingą turinčiais automobiliais ir pirmu numeriu tarp SUV visureigių, parduodamų privatiems klientams Europoje.
Tvirtai jausdama savo kartos pulsą, „Dacia“ visada pataiko tiesiai į dešimtuką. Siekdama sustiprinti savo pozicijas ir pristatyti transporto priemones, tiek patenkinančias klientų poreikius, tiek žengiančias koja kojon su besivystančia automobilių pramone, „Dacia“ gali didžiuotis:
- ekonomišku ir disciplinuotu dizainu, taupančiu sąnaudas produkto kūrimo procese;
- „Dacia-Lada“ dedikuotu verslo padaliniu, kuriam padeda globali automobilių pramonės grupė ir kuris gauna tikslinę technologinę pagalbą bei siekia padidinti sinergijos potencialą ir net viršyti savo galimybes;
- visiškai nauja, iš rentabilumo pusės konkurencinga ir labai lanksčia aljanso „CMF-B“ platforma, į kurią neseniai buvo investuota ir kuri leis „Dacia“ ir „Lada“ prekės ženklams pereiti nuo 4 platformų prie vienos ir nuo 18 kėbulo tipų prie 11;
- šia platforma paremtomis transporto priemonėmis, kurios galėtų turėti tiek alternatyvia energija varomus, tiek hibridinius variklius, užtikrinant, kad būtų laikomasi besikeičiančių teisės aktų ir transporto priemonių naudojimo taisyklių;
- konkurencingu asortimentu, kurį 2021 m. papildys modernesni modeliai „Sandero“, „Logan“, taip pat „Dacia Spring“ ‒ įperkamiausias Europoje vien elektra varomas miesto automobilis ‒ ir dar 3 nauji modeliai netolimoje ateityje;
- sklandžiu įžengimu į C segmentą, ką paliudija „Dacia Bigster“.
Likdamas ištikimu „Dacia“ stiliui, „Bigster“ yra erdvus, tvirtas, skirtas atviroms lauko erdvėms ir dulkėtiems keliams bei naujų horizontų atradimui. Tai visa 4,6 metrų ilgio visureigio esmė, turinti ne daugiau ir ne mažiau nei būtina.
Šiuo visureigiu „Dacia“ užtikrina C segmento prieinamumą už žemesnio segmento transporto priemonės kainą.
„Dacia Bigster“ koncepcija atspindi prekės ženklo evoliuciją. Būtinas, su užuomina į prašmatnumą ir lauko dvasią. Jis įrodo, kad prieinamumas jokiu būdu nesumenkina patrauklumo. „Dacia“ komanda tuo tiki ir šis automobilis yra to įrodymas”,- teigia Alejandro Mesonero-Romanos, „Dacia“ dizaino direktorius.
„Bigster“ DNR užkoduotos stiprios prekės ženklo vertybės, padėjusios per daugelį metų išpuoselėti tvirtą, ilgametį santykį su prekės ženklo klientais ir gerbėjais: paprastumas, sąžiningumas ir autentiškumas.
„Dacia Bigster“ proporcijos yra šiuolaikinės, tačiau nesenstančios. Jos siunčia aiškią žinią apie tvirtumą. Jo linijos yra paprastos ir užtikrinančios. Automobilio išoriniai matmenys žada erdvų saloną. Y formos prekės ženklui būdingi žibintai dabar yra didesni, pabrėžiantys visureigio drąsų ir užtikrintą stilių. Tamsiai žalias dažų sluoksnis savyje slepia nuotykių ieškotoją. Jokių dekoracinių elementų, jokios chromo apdailos ar aliuminio imitacijos ‒ „Bigster“ yra tikra transporto priemonė, pagaminta laikantis tikrųjų principų, pvz., pasirenkant visiems išoriniams apsauginiams skydeliams kaip žaliavą naudoti tik perdirbtą plastiką.
Gali būti, kad ateityje šis automobilis turės ir alternatyviais energijos šaltiniais varomą, ir hibridinį variklį, o tai bus „Dacia“ asortimento išskirtinis bruožas ir tai reiškia, kad šis prekės ženklas visada atitiks besikeičiančių teisės aktų reikalavimus ir klientų lūkesčius.
Kaip parodė „Bigster“, „Dacia“ yra būdas pabėgti suteikiant savo klientams unikalią, tikrą, neapsimestinę patirtį. Daugiau nei bet kada anksčiau, „Dacia“ įkūnija judėjimo laisvę ir siunčia žinią, kad gerbia savo klientų poreikius ir pagrindinius siekius.