Japonijos „Lexus“ pristatė atnaujintą LS sedaną, kupiną naujų technologijų ir įrangos, leidusios padidinti automobilio galią, supaprastinti parkavimą ir multimedijos sistemą paversti funkcionalesne. Be to, naujajame LS sedane daugiau komforto ir saugumo.
Anot Raigo Kaseorgo, „Lexus Baltic“ vadovo, pristatytas atnaujintas „Lexus LS“ leidžia važiavimo patirtį paversti dar dinamiškesne ir tylesne, kartu – saugesne.
„Naujos technologijos leido ištobulinti komfortą ir saugumą. O techniškai patobulinta aukštos įtampos ličio jonų baterija garantuoja sklandesnį važiavimą ir daugiau galios. Galiausiai į LS įdiegtos naujausios saugumo technologijos bei sumontuota naujos kartos multimedijos sistema. Be to, parkavimui nuo šiol reikės skirti gerokai mažiau pastangų, mat pirmą kartą į „LS 500h“ modelį įdiegta visiškai automatinė „Advanced Park“ sistema“, – aiškino jis.
Koji Sato, „Lexus International“ prezidentas, pabrėžė, kad atnaujindamas LS „Lexus“ koncernas siekė išlaikyti ir patobulinti išskirtinį tylos pojūtį ir komfortą, kurie buvo esminiai LS bruožai nuo pat pirmosios modelio kartos, nuo kurios prasidėjo „Lexus“ istorija.
Daugiau galios ir sklandesnis važiavimas
Atnaujindami LS modelį, „Lexus“ ekspertai susitelkė į vairavimo savybių gerinimą ir išplėtė bei padidino ribas, kiek aukštos įtampos akumuliatorius padeda elektros varikliui. Toks sprendimas lėmė, kad dabar reikia gerokai mažiau pastangų pagreitėti: akceleracija yra sklandesnė ir nuoseklesnė, o tai leidžia LS važiuoti stabiliau ir sumažinti pagreičio jėgų veikimo pojūtį.
Kadangi atnaujintam LS hibridinė baterija turi daugiau įtakos, automobilio vidaus degimo variklis gali važiuoti veikdamas žemesniais sūkiais, o tai užtikrina dar tylesnį važiavimą tais atvejais, kai, pavyzdžiui, varikliui prireikia vėl įsijungti kurį laiką važiavus vien elektra (EV režimu).
Ir dar daugiau: siekdamas kuo didesnio važiavimo komforto, „Lexus“ pagerino padangų duomenis, patobulino adaptyviąją kintamo aukščio važiuoklę (angl. Adaptive Variable Suspension, AVS) ir netgi sėdynių konstrukciją.
Naujos technologijos
Kalbėdamas apie lengvesnį automobilio parkavimą, „Lexus“ neperdėjo: pirmą kartą į LS modelį, taip pat ir prabangių automobilių segmentą diegiama parkavimo sistema, gebanti atpažinti ir įsiminti dažniausiai vairuotojo naudojamų parkavimo vietų detales ir taip paversti automobilio statymą lengvesnį.
Maža to, ši automatinė parkavimo sistema geba daugiau nei bet kuri ankstesnė „Lexus“ tokio tipo vairuotojo pagalba. Automatiškai valdomas vairas, akceleratorius, stabdžiai ir pavarų dėžė užtikrina saugų ir tikslų manevravimą stovėjimo vietoje. Be to, sistema ne tik veikia preciziškai ir labai sklandžiai, ji yra ir greita – reikia gerokai mažiau laiko automobiliui pastatyti, palyginti su konkurentų naudojamomis sistemomis.
Naujajame LS daug dėmesio skirta didesniam saugumui užtikrinti ir daugiau pagalbos vairuotojui suteikti. Pavyzdžiui, iš „Lexus RX“ modelio naujasis LS paveldėjo „BladeScan™ AHS“ – adaptyvią tolimųjų šviesų sistemą. Šioje naudojama greitai besisukančių veidrodžių sistema, leidžianti LED šviesos diodų skleidžiamą šviesos spindulį nukreipti taip, kad apšviestų didesnį plotą nei dabartinės standartinės LED šviesos diodų sistemos. Be to, naujajame LS atsirado skaitmeninis galinio vaizdo veidrodėlis, kuriame galima realiu laiku matyti galinio vaizdo kameros rodomą vaizdą. Taip pat į automobilio 360 laipsnių apžvalgos kampą turinčią „Panoramic View Monitor“ sistemą įdiegta pėsčiųjų atpažinimo funkcija.
Technologiniai atnaujinimai apima ir multimedijos sistemą. Naujasis LS turi geriausią „Lexus“ multimediją, kuri tapo funkcionalesnė, yra patogesnė vartotojo sąsaja ir lengviau naudojama. Tarp naujų funkcijų yra ir galimybė susieti išmanųjį telefoną per „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ sąsajas, šitaip suteikiant galimybę tiesiog automobilio multimedijos ekrane naudotis populiariomis navigacijos, pramogų ar susirašinėjimo programėlėmis.
Atnaujintas išorėje ir viduje
Kuriant naujojo „Lexus“ durų apdailą panaudoti du laikui nepavaldūs tradiciniai japoniški puošybos būdai – „Nishijin“ ir „Haku“. Jie į organišką raštą supina juodą ir sidabrinę spalvas. „Nishijin“ menui naudojama metalo folija, kuri ištempiama ant „Washi“ popieriaus ir supjaustoma į plonytes, į audinį suaudžiamas, juosteles. O „Haku“ – Japonijos paveldo dalis, apimanti plonytės metalo folijos panaudojimą.
Dar vienas naujas interjero apdailos variantas – medžio, nudažyto juodai, kad išryškėtų natūralus rievių raštas. Tai sukuria ryškų kontrastą tarp jo ir apačioje esančio sidabrinio lazeriu išpjauto sluoksnio.
Be to, naujojo LS pokyčiai aprėpia ir atnaujintą automobilio išorę. Kuriant ją buvo susitelkta į detales, pabrėžiančias modelio dizaino stiprybes: atnaujinta priekinio buferio forma, o išskirtiniu „Lexus“ bruožu tapusios verpsto formos grotelės dabar yra naujos tamsaus metalo apdailos ant vidinių paviršių. Be to, automobilis gavo ir 20 colių skersmens kontrastingus juodus ratlankius, kurie yra standartinės vidutinės ir aukščiausios komplektacijos modelių įrangos sąraše.
„Lexus“ atnaujintą LS modelį siūlo naujos – „Lunar Silver“ – spalvos, kuri pabrėžia kėbulo formas, išskirdama jas ir kontrastingais akcentais, ir giliais šešėliais. Interjere „Lexus“ suderino daugybę skirtingų Japonijos dekoratyviojo meno rūšių, kad atrastų naujų dizaino galimybių.
Atnaujintas „Lexus LS“ Baltijos šalių automobilių pardavimo salonus pasieks sausio pabaigoje.