Dar veržlesnis, sportiškesnis ir efektyvesnis: nuo šiol atnaujintas „Audi SQ5 TDI“ yra dar įspūdingesnis, o jo dyzelinis trijų litrų V6 251 kW (341 AG) variklis užtikrina itin tolygiai pasiekiamą didelę galią. Ryškesnis dizainas pabrėžia sportiško SUV charakterį, taip pat šis aukščiausiai „Q5“ gamoje esantis modelis galimas su naujais galiniais žibintais, turinčiais skaitmeninę „OLED“ technologiją.
„Audi SQ5 TDI“ yra itin sėkmingas modelis, kurio istorija prasidėjo 2012 metų rudenį, debiutavus pirmos kartos versijai – pirmajam „Audi S“ automobiliui, varomam dyzeliniu varikliu.
Atnaujintas trijų litrų V6 variklis pasiekia 251 kW (341 AG) ir 700 Nm, o didelis sukimo momentas pasiekiamas nuo 1750 iki 3250 aps./min. 3.0 TDI motoro galia pasiekiama greičiau ir efektyviau nei anksčiau ir šiam galingam modeliui leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,1 sekundes ir pasiekti elektronikos apribotą maksimalų 250 km/val. greitį. Išmetimo sistemoje esantis vožtuvas, taip pat kaip ir pirmame „SQ5 TDI“ modelyje, V6 motorui suteikia itin sodrų garsą.
Greitas ir patogus pavarų perjungimas: aštuonių greičių „tiptronic“ transmisija
Galia yra perduodama per aštuonių greičių „tiptronic“ transmisiją, pasižyminčia itin greituir sklandžiu pavarų perjungimu.
Esant įprastoms važiavimo sąlygoms, nuolatinė visų varančiųjų ratų „quattro“ pavara 40:60 santykiu skirsto sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašies. Ratams praslydus, daugiausiai sukimo momento perduodama ašiai su geresniu sukibimu, tad iki 70 procentų sukimo momento gali būti perduodama priekiniams, iki 85 procentų – galiniams ratams. Važiuojant posūkyje greitai tarp ašies ratų sukimo momentą skirstanti sistema užtikrina tikslesnį valdymą, švelniai pristabdydama mažiau apkrautus vidinėje pusėje esančius ratus.
Sportinis diferencialas: daugiau sukimo momento, tikslesnis posūkių įveikimas, geresnė dinamika
„Audi“ galinė ašis galima su sportiniu diferencialu, kuris aktyviai skirsto sukimo momentą tarp galinių ratų, kai vairuotojas pasirenka sportišką važiavimo režimą. Sportinis diferencialas perduoda daugiau sukimo momento galiniam posūkio išorėje esančiam ir geresnį sukibimą turinčiam ratui – lyg automobilis būtų „spaudžiamas“ į posūkio vidų, taip žymiai sumažinant nepakankamą pasukamumą.
Maksimalus tikslumas: pakaba
„Audi SQ5 TDI“ visų ratų penkių svirčių pakaba puikiai pritaikyta galingo dyzelinio variklio galimybėms. „S sport“ pakaba su reguliuojamais amortizatoriais leidžia 30 mm sumažinti kėbulo aukštį, palyginti su „Q5“, ir išsiskiria ypatingai plačiu diapazonu tarp komforto ir dinamiškumo.
Atnaujintas „Audi SQ5“ turi standartinius 20 colių aliuminio ratlankius su 255/45 padangomis. Pasirinktinai galimi „Audi“ arba „Audi Sport“ 21 colio ratlankiai. Priekinėje ašyje sumontuotos šešių vožtuvų aliumininės stabdžių apkabos ir 375 mm skersmens stabdžių diskai.
„MHEV“ sistema: dar didesnis efektyvumas
„3.0 TDI“ variklis naudoja technologijas, kurios mažina degalų sąnaudas ir didina variklio efektyvumą. Hibridinė 48 voltų „MHEV“ sistema turi starterį-generatorių, energiją kaupiantį ličio-jonų akumuliatorių ir 12/48 voltų įtampos keitiklį. Automobiliui lėtėjant, „MHEV“ sistema rekuperuoja energiją iki 8 kW siekiančia galia, taip pat leidžia sportiškam SUV iki 40 sekundžių riedėti išjungtu varikliu. „MHEV“ sistema gali iki 0,7 l /100 km sumažinti degalų sąnaudas.
Nauji akcentai: išorės dizainas
Atnaujintas „SQ5 TDI“ pasižymi itin atletiškomis formomis, o ryškios naujos detalės dar labiau pabrėžia jo tvirtą išvaizdą. „Audi“ turi standartinius LED žibintus, pasirinktinai galimi „Matrix LED“ žibintai. Taip pat aukščiausiai gamoje esančiam „Q5“ modeliui galimi nauji galiniai žibintai su „OLED“ technologija. Šie žibintai turi po tris atskirus elementus, kurių kiekvienas turi šešis šviečiančius segmentus. Pirkėjai gali rinktis iš trijų skirtingų galinių žibintų variantų, kurių kiekvienas išsiskiria savo pasveikinimo ir palydėjimo šviesomis. Kai „Audi drive select“ sistemoje aktyvuojamas „dynamic“ važiavimo režimas, žibintai ima šviesti ypatingu būdu. Taip pat „OLED“ galiniai žibintai turi atstumo jutiklį, kuris aktyvuoja visus šviečiančius segmentus jei prie stovinčio „SQ5“ iš galo arčiau kaip per du metrus priartėja kitas eismo dalyvis.
Valdymo, multimedijos sistema ir „Audi connect“ paslaugos
„MMI touch“ liečiamasis 10,1 colio ekranas – centrinis modulinės „MIB 3“ multimedijos platformos elementas – skirtas informacijos įvedimui ir jos atvaizdavimui prietaisų skydelio viduryje. 12,3 colio skaitmeninis prietaisų skydelis turi tris skirtingus atvaizdavimus: „Dynamic“, „Sport“ ir „Classic“. „Audi“ taip pat siūlo ir projekcinį ekraną.
„myAudi“ programa susieja išmanųjį telefoną su automobiliu, „Audi phone box“ leidžia naudotis išorine automobilio antena ir pagerina ryšį, taip pat telefoną galima įkrauti indukciniu būdu. Pasirenkama erdvinio garso „Bang & Olufsen 3D Premium Sound System“ sistema užtikrina itin kokybišką garsą.
Patogu ir tikslu: vairuotojo pagalbinės sistemos
„SQ5“ turi visas tokias pačias kaip ir „Q5“ modelyje vairuotojo pagalbines sistemas, tarp kurių yra saugumą didinančios posūkio ir susidūrimo išvengimo pagalbos, taip pat perspėjimas apie pavojų išlipant. Prisitaikanti greičio palaikymo sistema vietoje vairuotojo gali pati įsibėgėti, stabdyti ir važiuoti savo eismo juosta. Numatanti efektyvumo pagalba leidžia palaikyti taupų važiavimo režimą, taip mažinant degalų sąnaudas.
Atnaujintas „Audi SQ5 TDI“ bus gaminamas Meksikos San Chose Čjapos gamykloje, Europoje debiutuos pirmąjį 2021 m. ketvirtį ir Vokietijoje kainuos nuo 68 000 eurų.