Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 24 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 - Elektronika namams
 - Buitinė technika
 - Elektronika, technika
 - Biuro technika
 - Fotoaparatai, kameros
 - Kompiuteriai, dalys
 - Kompiuterių periferija
 - Programinė įranga
 - Telefonai, priedai
 - Ryšių sprendimai
 - Navigacijos sprendimai
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 24 d. 11:39
Lietuvos ekranų tendencijos
Lapkričio 23 d. 15:27
„Garmin“ pristato pirmąjį didelio formato nardymo kompiuterį „Descent X50i“
Lapkričio 23 d. 11:37
Išmani vaikystė: ekspertė apžvelgia, kokius įgūdžius ugdo programavimas, robotika ir dirbtinio intelekto naudojimas
Lapkričio 22 d. 17:37
Svečiai gali „pavaišinti“ virusais: kodėl namuose būtinas „Šlepečių Wi-Fi“?
Lapkričio 22 d. 14:36
Didelei daliai vyresnių žmonių skaitmeninės paslaugos – sunkiai prieinamos
Lapkričio 22 d. 11:21
Medžiodami nuolaidas išlikite budrūs: ekspertas pataria, kaip netapti sukčių auka perkant internetu
Lapkričio 22 d. 08:16
Failų bendrinimo technologijos: kaip jos prisitaiko prie augančių šiuolaikinio žmogaus poreikių?
Lapkričio 21 d. 20:39
Asfaltas klojamas, o ryšys stringa: kodėl infrastruktūros spragos stabdo skaitmeninę pažangą Lietuvoje?
Lapkričio 21 d. 18:37
Norite kalbėti vokiškai, itališkai ar kiniškai? „Microsoft Teams“ atnaujinimas pavers jus poliglotu
Lapkričio 21 d. 16:45
5 tendencijos 2025-iesiems: žmonės ieško pusiausvyros tarp technologijų ir realybės, vis labiau vertina autentiškumą
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Produktų apžvalgos » Elektronika, technika Dalintis | Spausdinti

2021 m. bus pradėta serijinė elektrinio „Mercedes-Benz eActros“ gamyba

Publikuota: 2020-10-06 10:23
Tematika: Elektronika, technika
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Vokietijos Viorto prie Reino gamykloje „Mercedes-Benz Trucks“ pristato naujus modelius, kurie jau greitai papildys čia surenkamų sunkvežimių gamą. Tarp naujų modelių yra ir elektra varomas vietiniams pervežimams skirtas „eActros“ sunkvežimio prototipas, kurio bendroji masė 3-ų ašių modeliui siekia iki 27 t.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Vokietijos Viorto prie Reino (vok. Wörth am Rhein) (Vokietija) gamykloje „Mercedes-Benz Trucks“ pristato naujus modelius, kurie jau greitai papildys čia surenkamų sunkvežimių gamą. Tarp naujų modelių yra ir elektra varomas vietiniams pervežimams skirtas „eActros“ sunkvežimio prototipas, kurio bendroji masė 3-ų ašių modeliui siekia iki 27 t. Tai – beveik gamybai paruošta versija, leidžianti aiškiai suprasti, koks bus serijinis sunkvežimis, kuris bus pradėtas gaminti jau 2021 m. O 2022 m. numatyta dar vieno elektrinio, miestui prižiūrėti skirto „eEconic“ modelio gamybos pradžia.

2021 m. bus pradėta serijinė elektrinio „Mercedes-Benz eActros“ gamyba

„Kitais metais pradedama serijinė elektrinio sunkvežimio gamyba yra milžiniškas žingsnis visai „Daimler“ kompanijai, – sako oficialaus „Daimler Trucks“ atstovo Lietuvoje „Veho Lietuva“ krovininio transporto pardavimo vadovas Paulius Kraučiūnas. – Mes plečiame gamykloje surenkamų modelių gamą ir pereiname į kitą etapą – anglies dvideginio neišskiriančių automobilių link. Dabar gamykloje visu pajėgumu vyksta paruošiamieji darbai modeliams su elektros pavara gaminti.“

Lanksti sunkvežimių gamyba

Elektriniai sunkvežimiai bus surenkami ten pat, kur ir modeliai su tradicine pavara, taikant lankstų gamybos metodą. Skirtingų tipų automobilių gamyba bus maksimaliai unifikuota, o bazinė platforma bus surenkama toje pačioje linijoje, nepaisant sunkvežimio tipo (su vidaus degimo varikliu ar elektra varomo). Gamybos proceso pakeitimai bus pritaikomi skirtingiems modelių tipams.

Atskirai bus montuojami modeliams su elektros pavara skirti elementai, taip pat surenkami „eActros“ elektros varikliai. Šiems darbams Viorto gamykloje buvo specialiai pritaikytos atnaujintos patalpos, įrengta nauja gamybos linija, kurioje montuos elektrines „eActros“ platformas su aukštos įtampos komponentais. Po to automobiliai vėl keliaus į įprastų modelių gamybos liniją, kurioje bus užbaigti ir galutinai patikrinti.

Išskirtinės elektrinio sunkvežimio savybės

2016 m. Hanoverio komercinių automobilių parodoje „Mercedes-Benz Trucks“ tapo pirmuoju gamintoju pasaulyje, pristačiusiu elektrinį vietinių pervežimų sunkvežimį. 2018 m. pradžioje įvyko pasaulinė iš esmės atnaujinto „Mercedes-Benz eActros“ premjera, o nuo tų pačių metų rudens elektromobilius įprasto naudojimo sąlygomis intensyviai bando įmonės klientai.

Bandymų metu gauti klientų atsiliepimai buvo tiesiogiai naudojami prototipui tobulinti, pakeitimus diegiant į serijinės gamybos automobilį. Šie bandymai parodė, kad elektrinis „eActros“ yra idealus automobilis tvariam vežimui. Mieste, greitkeliuose ir priemiesčiuose jis niekuo nenusileidžia tradicinių dyzelinių sunkvežimių galimybėms ir galiai.

Realus prototipo nuvažiuojamas atstumas, nepaisant vežamo svorio, maršruto ar reljefo, yra ne mažiau 200 kilometrų. Vairuotojai buvo sužavėti jo nuolat pasiekiamu dideliu sukimo momentu, taip pat išskyrė ypač malonų ir tolygų važiavimą. O kai sunkvežimis vairuojamas numatant veiksmus į priekį ir nuokalnėse išnaudojant stabdymą varikliu, elektros energija yra rekuperuojama.

Serijinės gamybos „eActros“ bus gerokai pranašesnis už bandomus prototipus daugeliu atžvilgiu, pavyzdžiui, nuvažiuojamu atstumu, pavaros galia ir saugumu, o serijinio „eActros“ vežamas svoris bus toks pat, kaip tradicinio „Actros“ modelio.

Debiuto pradžioje „eActros“ bus galimas kaip dviejų ir trijų ašių modelis. Be automobilio, „Daimler Trucks“ siūlys papildomas paslaugas, kurios apims ir konsultacijas apie elektromobilumą, maršrutų analizes, informaciją apie galimas subsidijas, integravimą į esamą transporto parką ir tinkamų įkrovimo vietų parinkimą.

„eEconic“ taip pat bus elektrinis

Nuo 2022 m. Viorto gamykloje kartu su „eActros“ bus pradėtas gaminti ir elektrinis „Mercedes-Benz eEconic“ sunkvežimis. Tai yra dar vienas „Daimler Trucks“ sunkvežimių elektrifikavimo žingsnis ir tam bus naudojama „eActros“ sunkvežimio platforma.

Abu sunkvežimiai bus gaminami vadovaujantis pasauline „Daimler Trucks & Buses“ strategija, užtikrinsiančią itin didelę serijinių elektrinių modelių plėtrą. Labai ergonomiškas ir saugus, „eEconic“ yra skirtas naudoti mieste, pritaikytas rūšiuojamiems daiktams surinkti ir buitinėms atliekoms išvežti. Tai puikiai tinka elektromobiliams su akumuliatoriais dėl palyginti nedidelių atstumų, griežtai nustatytų maršrutų iki 100 kilometrų ir itin dažnai sustojant.

Aplinkai neutrali gamykla

„Daimler Trucks & Buses“ ne tik Vokietijoje užtikrins dar tvaresnę gamybą – planuojama, kad iki 2022 metų visos Europos gamyklos naudos anglies dvideginio neišskiriančią energiją, o vėliau prie jos naudojimo pereis ir kitos pasaulio gamyklos.

Tai reiškia, kad visa sunkvežimių ir autobusų gamyklose naudojama energija bus išgaunama tik iš atsinaujinančių šaltinių. Viorto gamykla taip pat pamažu pereis prie tvaresnės gamybos ir mažins „Daimler Trucks“ anglies dvideginį.

Didžiausia „Mercedes-Benz Trucks“ sunkvežimių gamykla Viorte prie Reino (vok. Wörth am Rhein) buvo atidaryta 1963 metais, gamina „Mercedes-Benz Arocs“ ir „Atego“, taip pat „Actros“ (daugiau kaip 20 metų pasaulyje populiariausius tolimųjų pervežimų sunkvežimius). Čia taip pat gaminami ir specializuoti „Mercedes-Benz“ sunkvežimiai „Econic“, „Unimog“ ir „Zetros“. Kasdien pro gamyklos vartus išrieda iki 470 specialiai klientų poreikiams pritaikytų sunkvežimių. Turinti maždaug 10 300 darbuotojų, Viorto „Mercedes-Benz“ gamykla yra antra didžiausia darbdavė Vokietijos Reino–Pfalco regione.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama