„ID.4“ yra pirmasis visiškai elektrinis „Volkswagen“ visureigis, kuris, kaip ir „ID.3“, bus gaminamas naudojant specialiai elektromobiliams skirtą MEB platformą. Jo, kaip ir „ID.3“, gamyba bus neutrali anglies dvideginio atžvilgiu. Jei krovimui bus naudojama elektra iš atsinaujinančių išteklių, neutralus aplinkai jis bus ir eksploatacijos metu. Iš pradžių bus pasiūlytos ribotos pasiūlos „ID.4 1st“ ir „ID.4 1st Max“ versijos su 150 kW/204 AG ir 310 Nm sukimo momentą išvystančiu elektriniu motoru bei 77 kWh baterija, kuri vienu įkrovimu leis nuvažiuoti iki 520 km (pagal WLTP). Abiejų versijų išankstiniai užsakymai prasidės dar šiemet, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
4,58 m ilgio „ID.4“ gatvėje atrodo veržlus ir kupinas pasitikėjimo. Jis apjungia tvirtus visureigio bruožus ir pažangias aerodinamines formas – „ID.4“ oro pasipriešinimo koeficientas siekia tik 0,28.
Automobilio kėbulas – atletiškas, it nulietas, o dideli ratlankiai „ID.4“ suteikia sportiškumo. Siekiant sumažinti svorį, kėbului panaudotos pažangios konstrukcijos. Pavyzdžiui, šoninės rėmo dalys pagamintos iš aliuminio ir ypač tvirto plieno.
Ribotos pasiūlos „ID.4 1st“ ir „ID.4 1st Max“ modelius bus galima rinktis iš keturių spalvų: mėlynos „Blue Dusk Metallic“, baltos „Glacier White Metallic“, geltonos „Honey Yellow Metallic“ ir pilkos „Manganese Grey Metallic“.
Dėl ilgos – 2,77 m – ratų bazės automobilio salonas savo erdvumu prilygsta tradiciniams aukštesnės klasės visureigiams. Kaip ir kituose ID. modeliuose, salone sukuriamas atviros erdvės pojūtis. Stiklinis panoraminis stoglangis (standartiškai montuojamas į „ID.4 1st Max“) apima beveik visą stogo ilgį, taigi salone dieną visada šviesu. Krovinių skyriaus talpa siekia 543 litrus, o nulenkus galines sėdynes ją galima padidinti kone triskart – iki 1 575 litrų. „ID.4 1st Max“ taip pat komplektuojamas su „Easy Open & Close“ sistema, kuri leidžia atidaryti bagažinės dangtį paprastu pėdos judesiu. Papildomai pasirenkamas kablys leis tempti iki 1 000 kg svorio priekabas.
„ID.4“ gausu naujų inovatyvių technologijų. Interaktyvūs „IQ.Light“ LED matricos žibintai (standartiškai montuojami į „ID.4 1st Max“) atrakinus automobilį pasisveikina su vairuotoju šviesos spindulio mostu. Išmaniai valdomas šviesos srautas neakindamas kitų vairuotojų kelią apšviečia ypač ryškiai. Plona „ID.Light“ juostelė priekinio stiklo apačioje intuityviais šviesos efektais padeda vairuotojui įvairiose situacijose, pavyzdžiui, stabdant ar atliekant posūkį. Papildytosios realybės priešakinis vaizdo projektorius (standartiškai montuojamas į „ID.4 1st Max“) ant priekinio stiklo pateikia vairuotojui aktualią informaciją, kuri organiškai įsikomponuoja į aplinką.
„ID.4“ priekinėje konsolėje nebus fizinių mygtukų ir jungiklių, todėl salonas atrodys švariai ir ypač moderniai. Visa vairuotojui reikalinga informacija bus perteikiama nedideliame, multifunkciniu vairu valdomame, ekrane. Pagrindiniame automobilio ekrane bus galima valdyti navigacijos, telefono ar pramogų sistemas, pasirinkti asistentus ir automobilio nustatymus. „ID.4 1st“ šio ekrano įstrižainė sieks 10 colių, o „ID.4 1st Max“ – 12 colių. Valdymo balsu sistema „Hello ID.“ atpažįsta daugelį kasdienių frazių, kuriomis taip pat galima valdyti automobilį.
Akustinė „Park Distance Control“ parkavimo sistema turi integruotą automatinio stabdymo manevruojant funkciją. Pirmosiose „ID.4“ versijose taip pat standartiškai montuojamos juostų išlaikymo „Lane Assist“, automatinio stabdymo „Front Assist“ su apsaugos nuo atvažiuojančių priešpriešai sukant ir manevruojant funkcija, adaptyvaus greičio palaikymo su greičio ribotuvu sistemos. Standartinė „Eco Assistance“ sistema informuos vairuotoją, kada derėtų atleisti akceleratoriaus pedalą.
Tiesiai prieš galinę ašį montuojamas elektrinis motoras galią į ratus perduoda per vieno bėgio greičių dėžę. Ribotos pasiūlos „ID.4“ modeliuose elektros motoras išvystys 150 kW/204 AG galią ir 310 Nm sukimo momentą, kuris gali būti išvystomas vos pajudėjus. Iki 100 km/val. elektromobilis įsibėgės per 8,5 s, o maksimalus greitis apribotas ties 160 km/val. 2021 m. pasirodys versijos su dar galingesniais varikliais ir visais varančiaisiais ratais.
Į abi „ID.4 1st“ versijas montuojama 77 kWh galios baterija, kuri sveria 493. „Volkswagen“ garantuoja, kad po aštuonerių metų arba 160 tūkst. km baterija bus išlaikiusi bent 70% savo talpos. Gerokai pailginti vienu įkrovimu nuvažiuojamą atstumą leidžia galinga stabdžių energijos rekuperavimo sistema. Vairuotojai ant pavarų perjungimo svirties galės pasirinkti, ar atleidus akseleratorių automobilis turėtų kaupti energiją.
Tokiose greitojo įkrovimo stotelėse, kaip „Ionity“, maždaug 30 minučių krovimo 120 kW galios krovikliu užteks papildomiems 320 kilometrų.
„ID.4“ yra populiariausio pasaulyje – kompaktinių visureigių – segmento automobilis. Jis bus gaminamas ir parduodamas Kinijoje, JAV ir Europoje bei taps ypač svarbia „Volkswagen“ elektrinės ateities dalimi. Iki 2029-ųjų „Volkswagen“ planuoja pristatyti 75 visiškai elektrinius automobilių modelius ir per šį laikotarpį jų parduoti net 26 mln. vienetų.