„Peugeot“ kadaise garsėjo pasiekimais automobilių sporte. 2022 metais kompanija planuoja sugrįžti į Le Mano ištvermės lenktynes, šįkart – hiperautomobilių kategorijoje. Tačiau iki to laiko sulauksime dar ne vieno sportiško modelio – naujoji „Peugeot Sport Engineered“ divizija ką tik pristatė hibridinį „508 PSE“.
„Peugeot 508 PSE“ © Gamintojo nuotrauka
„Peugeot 508 PSE“ – tai galingiausias šios markės modelis. Jo pagrindas, žinoma, yra antros kartos 508. Šis dizainas, pristatytas 2018 metais, sulaukė ne vieno apdovanojimo ir iš tikrųjų atrodo puikiai. Daug kas jį apibūdino žodžiu „agresyvus“, tačiau už liūto ilčių iki šiol slėpėsi gana taikūs ir blankūs varikliai.
„508 PSE“ bus kitoks. Pirkėjai galės rinktis iš sedano ir universalo formos bei trijų „spalvų“ – juodos, baltos ir pilkos. Automobilis gavo naujus 20 colių ratlankius Gyvumo įneš ryškiai žali dizaino elementai, kurie yra užuomina apie žalią „508 PSE“ širdį.
Po „Peugeot 508 PSE“ kapotu dirba 1,6 litrų keturių cilindrų turbobenzininis variklis, išvystantis 200 AG. Jam padeda du elektros varikliai – po vieną kiekvienai ašiai. Iš viso „508 PSE“ turi 360 AG, sukimo momentas siekia 523 Nm. To pakanka, kad keturiais ratais varomas šeimyninis automobilis iki 100 km/val. įsibėgėtų per 5,2 s. Maksimalus automobilio greitis siekia 250 km/val.
Žinoma, „Peugeot“ atnaujino ir važiuoklę, stabdžius ir kitus komponentus, reikalingus sportiškam ir saugiam vairavimui. Vairuotojai galės rinktis iš 5 režimų, kurie reguliuos variklių ir pakabos nustatymus. „Comfort“ padės važiuojant nelygiais keliais, „Hybrid“ automatiškai parinks optimaliausią elektrinių ir vidaus degimo variklių darbo tvarką, „Sport“ suteiks maksimalų sukibimą ir galią, o 4WD režimas bus naudojamas slidžiuose keliuose. O penktasis?
„508 PSE“ salonas © Gamintojo nuotrauka
Penktasis režimas – elektrinis. Jis išjungia benzininį variklį ir leidžia važiuoti visiškai tyliai. Naudodamas tik elektrą „508 PSE“ gali pasiekti maksimalų 140 km/val. greitį. Važiuojant lėtai ir taupiai be benzininio variklio pagalbos pavyks įveikti iki 42 km.
Nedaug? Na, „Peugeot“ stengėsi, kad 11,5 kWh baterija būtų pakankamai maža, kad nesumažintų bagažinės tūrio. Be to, mažesnė baterija padeda išlaikyti žemesnį automobilio svorį. Naudojant 32A įkrovimo stotelę, „Peugeot 508 PSE“ bateriją galima pripildyti per 2 valandas.
Įkrovimas truks vos 2 valandas © Gamintojo nuotrauka
Tačiau tikriausiai dauguma „508 PSE“ vairuotojų didžiąją kelionės dalį važiuos hibridiniu režimu. Taip pasiekiamos vos 2 l/100 km degalų sąnaudos ir 46 g/km CO2 tarša (pagal WLTP standartą). Realistiškai pasiekti tokius rodiklius būtų labai sunku, tačiau bet kuriuo atveju „Peugeot 508 PSE“ turėtų būti ekologiškas ir taupus.
Kita vertus, viskas priklauso ir nuo vairuotojo – daug kam norėsis pramankštinti sportiško „Peugeot“ kojas.