Išlavinto skonio pirkėjui toks elektromobilis gali pasirodyti, kaip dėžė ant ratų. Tačiau norintiems greitai ir ekonomiškai nuvykti iš taško A į tašką B ir tiesiog už labai žemą kainą turėti asmeninį ekologišką automobilį – tai tampa puikiu variantu. Ir panašu, kad susidomėjimas šiuo elektromobiliu yra didžiulis.
© Gamintojo nuotr.
Jei jau užsigeidėte šio automobilio ir pradėjote daužyti taupyklę – neskubėkite. Deja, bet šis elektromobilis kol kas pardavinėjamas tik Kinijoje. Yra planų dėl plėtros į Indoneziją ir Indiją.
Pastaraisiais metais Kinijoje tokie mini elektromobiliai tapo labai populiarūs. Ir čia turime dar vieną tokį modelį.
„GM“ drauge su „SAINC“ sukūrė „Wuling Hongguang MINI“ elektromobilį, kurio kaina prasideda vos nuo 4000 dolerių ir maksimalios komplektacijos automobilis kainuoja 5500 dolerių.
Ir kaip praneša „Gasgoo“, nuo pasirodymo praėjus vos 20 dienų – šių mažų elektromobilių Kinijoje parduota 15 000 vnt., ir sulaukta dar 50 000 užsakymų.
„Nuo liepos 24 d., kai Chengdu Motor Show buvo pristatytas Wuling Hongguang MINI elektromobilis, vos per 20 dienų juos įsigijo 15 000 pirkėjų. Pirmieji 10 000 vienetų buvo parduoti labai greitai. Tiesą sakant, per pirmąją pardavimų savaitę jų parduota 7 346. Per visą šį laiką naująjį elektromobilį užsisakė 50 000 klientų“, – rašo „Gasgoo“.
© Gamintojo nuotr.
Ir ką gi pirkėjai gauna už tuos 4000 dolerių? Žinoma, čia ne „Renault Zoe“, „Tesla“ ar „VW“ elektromobilis ir tiek kiniškas mini automobilis nepasiūlys, bet kaip už tokią kainą – specifikacijos netgi labai neblogos.
„Wuling Hongguang MINI“ vienu įkrovimu galima nuvažiuoti iki 170 km (NEDC vertinimu) ir turi mažą baterijų sistemą – tik 13 kWh. Taip pat galia automobilio tėra 20 kW (27 AG), o maksimalus greitis 100 km/h.
Salono viduje turime 4 keleiviams skirtas vietas, automobilis varomas galiniais ratais – 145/70 R12 tipas.
Kalbant apie elektromobilio išmatavimus, tai jis tikrai nedidukas: 2,9 metro ilgio, 1,49 pločio ir 1,62 aukščio. Sveria iki 705 kg.
Tačiau kai kaina siekia apie 4000 JAV dolerių, visą tai galima atleisti. Prieš keletą metų tokių specifikacijų elektromobiliai – ypač kalbant apie baterijų dydį ir nuvažiuojamą atstumą – kainavo bent 2-3 kartus brangiau.
Žinoma, už Kinijos sienų tokie kompaktiški „kibiriukai“ kol kas nėra tokie populiarūs, bet laikai keičiasi.
Žmonės į transporto priemonę pradeda vis labiau žiūrėti, kaip į daiktą, leidžianti patogiai ir greitai nuvykti į norimą vietą, o ne kaip bandymą parodyti savo (ne)esamą socialinį statusą.
© Gamintojo nuotr.
O ir ekologinis sąmoningumas bei, pripažinkime, mada, daro savo įtaką ir vis daugiau jaunų žmonių nori elektromobilio.
Štai ir kitas Kinijos elektromobilių gamintojas „Kandi“ siūlo amerikiečiams – itin galingų ir didelių automobilių mėgėjams – kompaktiškus elektromobilius vos nuo 13 000 dolerių.
Ir tikėdamas savo sėkme, visai neseniai pranešė, kad planuoja JAV statyti tokių elektromobilių gamyklą. Laikai keičiasi, kaip ir žmonių požiūris į transporto priemones.