EPA paviešino pirmojo kompanijos „Polestar 1“ hibrido testavimo rezultatus ir dabar galime detaliai pasižiūrėti koks jo efektyvumas ir nuvažiuojamas diapazonas vien elektra. Rezultatai dviprasmiški.
„Polerstar 1“. Gamintojo nuotr.
Ir taip yra dėl to, kad „Polestar 1“ vien elektra gali nuvažiuoti 52 mylias (83,7 km). Kaip PHEV automobiliui, tai yra labai geras rezultatas, tačiau stebina tai, jog rezultatai yra nepadoriai mažesni, palyginus su kompanijos deklaruojamais skaičiais.
Automobilių gamintojas tvirtina, kad „Polestar 1“ vien elektra gali nuvažiuoti įspūdingas 93 mylias arba 150 km. Įspūdingumas kiek sumažėja, kai išsiaiškiname, jog „Polestar 1“ hibridas turi net 34 kWh baterijų sistemą. Kaip hibridui – galinga baterijų sistema, bet štai nuvažiuojamas atstumas ganėtinai nedidelis.
Pavyzdžiui, 2020-ųjų „Karma Revero GT“ vien elektra gali nuvažiuoti 61 mylią arba 98,2 km, tačiau baterijų sistema yra 28 kWh. Kitaip tariant, baterijų sistema menkesnė, o nuvažiuosime vien elektra toliau nei su „Polestar 1“.
„Karma Revero GT“ yra sportinis hibridas, kaip ir tokiu galima laikyti „Polestar 1“, tačiau ir įprastas „Chevrolet Volt“ su 18,4 kWh baterijomis geba įveikti 85 mylias arba 136,8 km.
Panašu, jog „Polestar 1“ efektyvumas nėra pats aukščiausiais, kokio galėtume tikėtis iš aukštos klasės hibridinio automobilio.
„Polestar“ tvirtina, kad bus pagaminta tik 1500 „Polestar 1“ hibridų arba po 500 vnt. per trejus metus.
JAV „Polestar 1“ kaina prasideda nuo 155 000 JAV dolerių, tačiau įvertinus taikomą federalinę 7500 JAV dolerių paramą, jo kaina sumažėtų iki 147 500. Dabar užsisakius „Polestar 1“ automobilį, jis atkeliautų 2021-aisiais.
Pagrindinės „Polestar 1“ specifikacijos:
- EPA vertinimu vien elektra iki 83,7 km (gamintojas teigia 150 km), o bendras nuvažiuojamas atstumas iki 756 km;
- 34 kWh baterijų sistema;
- Nuo 0 iki 60 mylių per valandą (96,5 km/h) įsibėgėja per maždaug 4 sek.;
- Visi keturi varantys ratai;
- 600 AG ir 1000 Nm;
- Benzininis variklis su integruotu starterio generatoriumi (ISG) varo priekinius ratus, du elektros varikliai varo galinius ratus;
- Kiekvieno elektros variklio galia siekia po 80 kW (109 AG), o ISG – 34 kW (46 AG);
- Palaikomas DC įkrovimas iki 50 kW.
Čia verta pažymėti, kad „Polestar“ jau ne kartą tvirtino, jog toliau orientuosis vien į elektra varomų automobilių gamybą ir štai šių metų pabaigoje turėtų prasidėti „Polestar 2“ gamyba.
„Polestar 2“ elektromobilis turės 78 kWh baterijų sistemą, kuri vienu įkrovimu leis nuvažiuoti apie 440 km ir palaikys iki 150 kW sieksiančią įkrovimo galią.
Skelbiama, kad pirmaisiais metais „launch edition“ versija turėtų kainuoti apie 59 000 eurų ir tai yra ženkliai daugiau, nei daugelis tikisi. Vėliau kainos mažės ir pradinė „Polestar 2“ kaina sieks apie 39 000 eurų.