„Peugeot 308“ pirmaisiais gamybos metais buvo paskelbtas „Europos metų automobiliu“ (vėliau tokius apdovanojimus gavo ir „Peugeot 3008“ bei 208) ir ilgainiui laimėjo 43 prizus įvairiuose apdovanojimuose. Jį įvertino ir pirkėjai – visame pasaulyje buvo nupirkta daugiau nei 1,5 mln. O šiemet sėkmingas modelis sulaukė atnaujinimo – papildyta jo spalvų bei ratlankių gamos, atnaujintos technologijos.
Pagrindinis ir labiausiai pastebimas „Peugeot 308“ atnaujinimas – 100 proc. skaitmeninė „i-Cockpit®“ vairuotojo aplinka su dideliu centre įmontuotu lietimui jautriu ekranu, taip pat – nauja mėlyna („vertigo blue“) išorės spalva bei du naujo dizaino aliumininiai ratlankiai.
Daugiau technologijų kiekviename modelyje
„Peugeot 308“ išsiskiria elegantiškomis ir dinamiškomis kiekvieno modelio proporcijomis – ar tai būtų sedanas, ar universalas, o bendrą vaizdą papildo įvairios detalės. Gamos flagmanuose klientai gali rinktis specialią „Black pack“ įrangą – tuomet chromuotos priekinės grotelės, liūto ženklas, posūkių signalų, rūko žibintų bei šoninių stiklų apvadai ir kitos detalės pakeičiamos į blizgias juodas. Taip pat montuojami 18 colių „Sapphire Black“ spalvos aliuminio ratlankiai, o universalo versijoje – ir stogo laikiklinė.
Į atnaujintą modelį taip pat montuojama „Peugeot i-Cockpit®“ vairuotojo aplinka. Prietaisų skydelyje dabar sumontuotas 10 colių aukštos raiškos skaitmeninis ekranas, kurio grafika yra panaši į naujųjų „Peugeot 208“ bei 2008 modelių, o centrinis ekranas yra blizgus ir primena naujausius išmaniuosius telefonus.
Automobilio sujungimas su išmaniuoju telefonu daugeliui klientų yra būtinas atributas. „Peugeot 308“ yra „Mirror Screen“ funkcija, leidžianti dubliuoti telefono ekrano vaizdą lietimui jautriame ekrane. Vaizdo dubliavimas galimas naudojant „Mirror Link®“, „Android Auto®“ ir „Apple CarPlay™“ protokolus.
„Peugeot 308“ siūlo daug išmanių vairavimo asistentų, kurie įprastai prieinami tik aukštesnės klasės modeliuose, tai – adaptyvi kruizo kontrolė su „Stop & Go“ funkcija, „Visiopark“ su 180 laipsnių galinio vaizdo kamera ir „Park Assist“ funkcija, palengvinanti įvažiavimą į siauras stovėjimo vietas.
Naujausia autonominio avarinio stabdymo sistema veikia nuo 5 iki 140 km/val. greičiu ir dieną bei naktį užfiksuoja dviratininkus, pėsčiuosius bei automobilius. Be to, montuojama įspėjimo apie artėjantį susidūrimą bei aktyvi eismo juostos išlaikymo sistemos. Atnaujintas 308 taip pat nuolat stebi vairuotojo elgseną, judesius vairu ir geba nustatyti nuovargį bei pasiūlo pailsėti. Taip pat montuojamos automatinio šviesų perjungimo iš tolimųjų į artimąsias, kelio ženklų atpažinimo, nematomos zonos stebėjimo sistemos su galimybe koreguoti važiavimo trajektoriją.
Efektyvūs „Euro 6“ varikliai
Į „Peugeot 308“ montuojami atnaujinti benzininiai bei dyzeliniai varikliai, atitinkantys naujausius „Euro 6“ taršos reikalavimus – jų anglies dioksido emisijos, testuojant pagal WLTP metodiką, yra nuo 95 g/km.
Benzininių variklių gamoje yra trijų cilindrų 1,2 l jėgainės, pasiekiančios nuo 110 iki 130 AG. Dyzelinių – 4 cilindrų motorai, pasiekiantys nuo 100 iki 130 AG. Abu 130 AG varikliai gali būti komplektuojami su mechanine arba automatine 8 laipsnių EAT8 pavarų dėže.
Sportiškoji „Peugeot 308 GTi“ versija taip pat yra užsakoma su 4 cilindrų varikliu, pasiekiančiu 263 AG bei 340 Nm. Nedidelės anglies dioksido emisijos (169 g/km) bei puikus galios ir svorio santykis paverčia šį automobilį vienu konkurencingiausių visame segmente.
Į visus „Peugeot 308“ montuojamas skaitmeninio radijo (DAB) imtuvas, taip pat – dviejų zonų klimato kontrolė, matomumo paketas, galiniai parkavimo asistentai.
Atnaujinti „Peugeot 308“ modeliai yra gaminami Prancūzijoje.