Elektronika.lt
 2025 m. balandžio 20 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 - Elektronika namams
 - Buitinė technika
 - Elektronika, technika
 - Biuro technika
 - Fotoaparatai, kameros
 - Kompiuteriai, dalys
 - Kompiuterių periferija
 - Programinė įranga
 - Telefonai, priedai
 - Ryšių sprendimai
 - Navigacijos sprendimai
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Balandžio 19 d. 16:13
Ką daryti, kad telefonas nesijungtų prie kitos šalies tinklo
Balandžio 19 d. 10:50
Paaiškino, kokių pokyčių elektros kainoms gyventojams atneša didėjanti gamyba iš atsinaujinančių energijos išteklių
Balandžio 18 d. 20:20
Kompiuteriniai žaidimai jau tapo kasdienybės dalimi: ar tai naujos kartos pramoga, o gal blogis?
Balandžio 18 d. 17:27
KTU ekspertai: domenų varduose – švepluojama, lietuviška programinė įranga – nepageidaujama
Balandžio 18 d. 14:32
„Yukon Group“ žengia į gamtos stebėjimo rinką
Balandžio 18 d. 11:27
Saulės elektrinių galia dažnai viršija namų ūkių poreikius
Balandžio 18 d. 08:32
Verslo klasė elegancijos viršūnėje: Naujasis „A6 Sedan“
Balandžio 17 d. 20:32
Ruošiatės pietauti prie savo darbinio kompiuterio? Štai priežastys, kodėl to geriau nedaryti
Balandžio 17 d. 17:27
Kaune – svarbus žingsnis link puslaidininkių ateities: atidaryta KTU Lustų akademija
Balandžio 17 d. 14:29
Nauja „Telia“ IoT platforma: visa kontrolė – kliento rankose
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Reklama
 Produktų apžvalgos » Elektronika, technika Dalintis | Spausdinti

„Citroën“ pristato pirmąjį elektra varomą komercinį mikroautobusą „ë-Jumpy“

Publikuota: 2020-05-25 11:17
Tematika: Elektronika, technika
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

90 metų lyderio poziciją lengvųjų komercinių automobilių segmente užimantis „Citroën“ pristato savo pirmąjį elektra varomą kompaktinį mikroautobusą „ë-Jumpy“. Jį kuriant nebuvo jokių kompromisų: pajėgumas, praktiškumas ir talpa yra tokie patys, kaip versijų su vidaus degimo varikliu.

 Rodyti komentarus (1)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

90 metų lyderio poziciją lengvųjų komercinių automobilių segmente užimantis „Citroën“ pristato savo pirmąjį elektra varomą kompaktinį mikroautobusą „ë-Jumpy“. Jį kuriant nebuvo jokių kompromisų: pajėgumas, praktiškumas ir talpa yra tokie patys, kaip versijų su vidaus degimo varikliu. Naujasis komercinis automobilis viena įkrova gali įveikti iki 330 km (WLTP režimu).

„Citroën“ pristato pirmąjį elektra varomą komercinį mikroautobusą „ë-Jumpy“

Pritaikytas prie rinkos poreikių

Naujasis „ë-Jumpy“ siūlo tuos pačius privalumus, kaip ir automobiliai su vidaus degimo varikliais: kompaktiškus matmenis, interjero ergonomiką ir transformacijos galimybes, daug vietų daiktams susidėti bei optimalią apkrovą.

Daugelis „ë-Jumpy“ versijų yra iki 1,9 m aukščio, kuris užtikrina, kad automobilis galėtų įvažiuoti į požemines stovėjimo aikšteles, prekybos centrus ir kitas vietas.

Elektrinio mikroautobuso keliamoji galia yra 1 275 kg, o tempimo – iki 1 tonos. Naudingoji elektra varomo modelio talpa nesiskiria nuo versijų su vidaus degimo varikliais – nuo 4,6 m³ (XS versija be „Moduwork“) iki 6,6 m³ (XL versija su „Moduwork“). Tai yra geriausi segmento talpos rezultatai. Plotis tarp ratų arkų yra 1,25 m – tiek pakanka, kad tilptų „Euro“ tipo padėklas.

Elektrinio variklio praktiškumas

Elektrinė „Jumpy“ versija siūloma su dviejų tipų baterijomis, kurioms suteikiama 8 metų arba 160 tūkst. km garantija.

Automobilis su 50 kWh baterija gali įveikti iki 230 km viena įkrova WLTP ciklu (ji montuojama į XS, M ir XL kėbulus), o 75 kWh – iki 330 km. Ši baterija montuojama į M bei XL kėbulus.

Elektrinis variklis veikia pagal vairavimo sąlygas ir pasirinktą važiavimo režimą, taip pat išsaugo lėtėjimo ar stabdymo metu susidarančią energiją. Variklio galia – 100 kW (136 AG), jis pasiekia 260 Nm sukimo momentą. Tai leidžia automobiliui įsibėgėti iki 130 km/val.

„ë-Jumpy“ yra 3 važiavimo režimai: „Normal“ optimizuoja nuvažiuojamą atstumą ir našumą, „Eco“ – energijos sąnaudas, o „Power“ suteikia maksimaliai pakrautam automobiliui našumą, kaip ir naudojant „Normal“ režimą nepakrautu mikroautobusu.

„ë-Jumpy“ gali būti įkraunamas iki 100 kW sparta – tai leidžia 75 kWh bateriją iki 80 proc. talpos papildyti per 45 min., o 50 kWh – per 30 min. Toks greitas įkrovimas išskiria „ë-Jumpy“ modelį iš viso segmento.

Pakaba užtikrina komfortą

Priekinėje pakaboje naudojamos sustiprintos „Pseudo MacPherson“ svirtys su svyravimą mažinančiu stabilizatoriumi – tai užtikrina tikslias vairavimo savybes ir aukštą komfortą. Patvari galinė nepriklausomo tipo pakaba užtikrina didelę maksimalią apkrovą – 1 275 kg.

Dėl maksimalaus komforto į „ë-Jumpy“ sumontuotos kintamo kietumo spyruoklės ir nuo apkrovos savybes keičiantys amortizatoriai, tai – pasyviai veikianti sistema, kuri užtikrina komfortišką amortizavimą, nepaisant automobilio apkrovos.

Šildymo ir vėdinimo sistemos gali būti valdomos net nebūnant automobilyje. Mikroautobuso salono temperatūrą paruošti galima iš anksto nustatant „My Citroën“ programėlę (ji greitai bus pristatyta Lietuvoje) arba automobilio lietimui jautriu ekranu, naudojantis „Connect Nav“ paslauga.

Interjero dėtuvėse telpa 100 litrų

Interjero funkcionalumas pritaikytas įvairiems poreikiams. Tarp vairuotojo ir keleivio sėdynių įrengtas tinklas įvairiems daiktams sudėti, pirštinių dėtuvėje yra AUX, 12 V bei USB (pagal versiją) lizdai, puodelių laikikliai, o po keleivio sėdyne yra papildoma erdvi dėtuvė. Iš viso „ë-Jumpy“ salone yra dėtuvių, kurių bendra talpa – beveik 100 litrų.

„ë-Jumpy“ priekyje siūlomos 3 sėdimos vietos. Naudojant „Moduwork“, kraštinė keleivio sėdynė gali būti pakelta, tuomet atlaisvinama erdvė salone, kurios grindų lygis yra toks pat kaip krovinių skyriaus, o tai padidina naudingąjį krovinių skyriaus ilgį daugiau nei vienu metru – iki 4 m. „Moduwork“ taip pat leidžia transformuoti saloną į modernų biurą – centrinis porankis gali tapti stalu kompiuteriui ar dokumentams.

Papildomai užsakomas centrinės konsolės viršuje montuojamas laikiklis, į kurį galima įtaisyti iki 11 colių įstrižainės planšetes. Išmaniojo telefono laikiklis gali būti įtaisytas į vairuotojo puodelio laikiklį, čia pat įtaisytas ir lizdas jam įkrauti. „ë-Jumpy“ yra „Mirror Screen“, „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“ programos, kurias naudojant automobilio 7 colių ekranas tampa kaip išmaniojo telefono.

Naudingi vairavimo asistentai

„ë-Jumpy“ yra 15 naudingų vairavimo asistentų, pritaikytų įvairiems klientams. Visiškai unikali segmente yra beraktė šoninių durų atvėrimo sistema – raktą kišenėje turinčiam žmogui pakanka pamoti koja po galinio buferio kampu, kad automatiškai atsivertų tos pusės šoninės durys. Toks pat judesys duris ir uždaro, o žmogui su raktu nueinant nuo automobilio, jis automatiškai užsirakina.

Kitos šiame segmente unikalios ir į „ë-Jumpy“ montuojamos sistemos – beraktis automobilio atrakinimas ir užvedimas bei projekcinis ekranas ant priekinio stiklo, kuriame matyti pagrindinė kelionės informacija.

Į mikroautobusą taip pat montuojama avarinio stabdymo sistema „Active Safety Brake“, pajudėjimo įkalnėje pagalbininkas, vairuotojo nuovargio stebėjimo, įspėjimo apie susidūrimą sistemos, „Top Rear Vision“ 360 laipsnių vaizdą iš viršaus projektuojančios kameros, išmani artimųjų ir tolimųjų žibintų kontrolė, pravažumo sistema „Grip Control“, greičio ribojimo ženklų atpažinimo sistema su greičio rekomendacija, greičio ribotuvas su kruizo kontrole, nematomos zonos stebėjimo sistema.

„Citroën ë-Jumpy“ į Lietuvos prekybos salonus atvyks antroje 2020 m. pusėje. Metų pabaigoje bus pristatytas visiškai elektrinis „Jumper“, o 2021 m. – elektra varomas „Berlingo Van“. Tai leis 2021 m. „Citroën“ pasiūlyti komercinių automobilių gamą, kurios kiekvienas modelis turės efektyvius vidaus degimo bei elektrinius variklius.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama