„Mustang Mach-E“ – tai naujas „Ford“ elektromobilis. Aptakus krosoveris su „Mustang“ dizaino detalėmis atrodo neprastai ir žada vienu įkrovimu nuriedėti bent 450 km. Jis tikrai sulauks „Ford“ markės gerbėjų dėmesio, bet ar tik nebus per brangus?
„Mustang Mach-E“ - elektromobilis su „Ford Mustang“ DNR
© Gamintojo nuotrauka
„Ford“ su šiuo automobiliu atvėrė duris naujai markei – „Mustang“ tampa ne modelio, o visos jų gamos pavadinimu. Kai kuriuos žmones tai supykdė. Ne, ne tai, kad „Mustang“ tapo elektriniu, o tai, kad jis tapo krosoveriu. „Ford“ žada, kad šis automobilis pasižymės sportišku charakteriu ir savo dinaminės charakteristikomis primins sportinius benzininius „Mustang“.
Dabar sužinojome ir kainą. „Mustang Mach-E“ kainuos nuo maždaug 45 tūkstančių eurų. Pati pigiausia versija turės 76 kWh bateriją, galės įveikti 450 km ir bus varoma tik galiniais ratais. Keturiais ratais varoma versija su 76 kWh baterija vienu įkrovimu nuvažiuos apie 420 km – šis automobilis kainuos nuo maždaug 53 tūkstančių eurų.
„Mach-E“ turėtų būti dinamiškas ir praktiškas
© Gamintojo nuotrauka
Toliau važiuoti norintys pirkėjai galės rinktis 99 kWh versiją. Šis automobilis įveiks 595 km, jei bus varomas galiniais, arba 540 km, jei bus varomas visais ratais. Šios versijos kainuos apie 57 ir 65 tūkstančius eurų.
Beje, Jungtinėje Karalystėje 99 kWh dviem ratais varoma „Mustang Mach-E“ kainuos šiek tiek mažiau nei 50 tūkstančių svarų, nes tik perkantys šios kainos ribos nesiekiančius elektromobilius gali gauti 3 tūkstančių svarų paramą.
Ar „Mustang Mach-E“ yra per brangus? Na, jo salone sutiksime odą ir kitas brangias medžiagas. „Mach-E“ salone dominuoja 15,5 colių ekranas, per kurį bus valdomos visos pagrindinės automobilio funkcijos. Kaip jau tampa įprasta, „Mustang Mach-E“ programinė įranga bus atnaujinama per atstumą.
Salone dominuoja 15,5 colių ekranas
© Gamintojo nuotrauka
Šis krosoveris bus gana greitas – pigesnės dviem ratais varomos versijos 100 km/val. padalą pasieks greičiau nei per 8 sekundes. Tuo tarpu sportiškesnės keturiais ratais varomos versijos iki tokio greičio įsibėgės daugiau nei viena sekunde greičiau. Sunku prognozuoti, kaip „Mustang Mach-E“ pasirodys posūkiuose, bet dvi tonas sveriantis krosoveris nėra sportinis automobilis, kad ir ką primintų jo vardas.
„Mustang Mach-E“ pagal savo kainą įsitaiso tarp pigesnio „Hyundai Kona“ ir šiek tiek brangesnio (bet ir greitesnio) „Tesla Model Y“. Pastarasis automobilis su 75 kWh baterija gali įveikti apie 410 km, tačiau iki 100 km/val. bėgėjasi tik 4 sekundes.
Sunku prognozuoti, ar „Mustang Mach-E“ pasiseks. Tai yra įdomus automobilis ir jo kaina yra tokia, kokios visi ir tikėjosi. „Ford“ markės gerbėjai tikrai pamėgs ir šį automobilį. Kiti gali rinktis pigesnius korėjietiškus modelius ar nežymiai brangesnius „Tesla“ pasiūlymus, kad galėtų naudotis „Supercharger“ tinklu. Tiesą sakant, „Tesla Model Y“ gali būti ir pigesnis už „Mach-E“, todėl bus įdomu, kaip „Ford“ seksis šiame naujame segmente. Juk „Mustang Mach-E“ yra pirmasis masinės gamybos elektromobilis iš „Ford“.