„Volvo Trucks“ pristatė naują „Volvo FMX“ su visiškai nauja kabina, pasižymintį didesniu krovumu ir novatoriškomis saugumo funkcijomis. Iki 20 tonų apkrovą atlaikančios priekinės ašys ir 38 tonų galinių ašių grupė naujajame „Volvo FMX“ leis dirbti sunkiausiomis sąlygomis ir susidoroti su pačiomis sudėtingiausiomis užduotimis.
„Mūsų klientai iš statybų sektoriaus susiduria su vis didėjančiais reikalavimais tobulėti tokiose srityse kaip tvarumas, ekonomiškumas, saugumas ir produktyvumas“, – sako „Volvo Trucks“ prezidentas Rogeris Almas. „Pristatydami naująjį „Volvo FMX“ jiems galime pasiūlyti tvirtus sunkvežimius ir inovatyvias paslaugas, kurios padės vykdyti veiklą lengviau, saugiau ir pelningiau.“
Visiškai nauja tvirta kabina
Naujajame „Volvo FMX“ naudojama visiškai nauja kabina, sukurta remiantis ilga ir sėkminga „Volvo“ tvirtų ir funkcionalių sunkvežimių statybų sektoriui gamybos patirtimi.
„Naujasis „Volvo FMX“ sukurtas taip, kad suteiktų geresnį manevringumą ir patvarumą“, – paaiškina „Volvo Trucks“ vyriausiasis eksterjero dizaineris Ismailas Ovacikas. „Naujosios kabinos priekinėje dalyje naudojami lengvai keičiami patvarūs elementai, priekinių žibintų apsaugos ir V formos LED priekiniai žibintai. Sukūrėme naujus neslidžius laiptelius, kad vairuotojams būtų paprasta įlipti ir išlipti.“
Papildomas dėmesys vairuotojui
Naujojo „Volvo FMX“ dieninėje kabinoje yra daugiau erdvės ir iki 0,8 kubinio metro erdvės daiktams. Dėl žemesnės apatinės durų langų linijos ir naujų galinio vaizdo veidrodžių užtikrinamas geresnis matomumas. Matomumą galima dar labiau pagerinti įrengus papildomą vaizdo kamerą keleivio pusėje, kuri leidžia matyti sunkvežimio šoną papildomame ekrane.
Kabinos viduje yra nauja prietaisų konsolė su papildomomis dėtuvėmis, naujos apdailos spalvos ir modernus prietaisų skydelis. Jame yra dinaminis 12 colių didelės raiškos prietaisų ekranas su patogia sąsaja, kuriame vairuotojas gali iškart lengvai matyti svarbiausią informaciją ir pasirinkti iš keturių skirtingų ekrano rodinių, atsižvelgdamas į vairavimo situaciją. Prietaisų ekranas paruoštas atnaujinimams ateityje, taip pat – naudoti telematikos paslaugas.
Papildomame 9 colių ekrane galima peržiūrėti informaciją ir valdyti pramogas, naudotis navigacija ir stebėti aplinką vaizdo kameromis. Vairuotojui šį ekraną lengva pasiekti, jį galima valdyti įvairiais būdais: intuityviai išdėstytais mygtukais ant vairo, balsu arba tiesiogiai jutikliniame ekrane ir ekrano valdymo skydelyje.
Tiek prietaisų ekrane, tiek papildomame ekrane informacija pateikiama įvairiomis kalbomis.
Naujajame FMX taip pat yra naujas traukos kontrolės skydelis, kuris padeda vairuotojui lengvai ir greitai susidoroti su potencialiai pavojingomis situacijomis tiek kelyje, tiek bekelėje. Vairuotojas gali gauti daugiau traukos įjungdamas diferencialų blokavimo įtaisus paprastu valdiklio pasukimu ir matyti traukos būseną prietaisų skydelyje tuo pačiu metu.
Dėl reguliuojamo palenkimo kampo vairaratį galima nustatyti į patogią vairavimo padėtį.
Patogi, erdvesnė poilsio zona
Naujojoje „Volvo FMX“ miegamojoje kabinoje yra daugiau daiktadėžių, įskaitant didelį skyrių daiktams po aukščiau esančiu gultu ir daiktadėžę kabinos galinės sienos viršuje su šviesos diodų juostomis skyrių pertvarose. Patogumą kabinoje dar labiau padidina pagerinta šilumos ir garso izoliacija. Pereiti nuo sėdynės prie gulto dabar yra paprasčiau dėl siauresnės, ergonomiško dizaino „I-Shift“ pavarų jungimo svirties.
Iki 150 tonų bendroji sąstato masė padidina našumą
Naujasis „Volvo FMX“ siūlomas su sunkiausiu „Volvo“ važiuoklių gamos papildymu – 38 tonų ašių grupe, pritaikyta iki 150 tonų bendrajai sąstato masei. Be to, buvo atnaujinta priekinė pneumatinė pakaba, kuri leidžia priekinei ašiai išlaikyti iki 10 tonų, o sudvejintoms priekinėms ašims – iki 20 tonų apkrovą. Sunkvežimiuose su vairuojama velkamąja arba stumiamąja ašimi buvo pagerinti posūkio kampai, todėl padidėjo manevringumas ir mažiau dėvisi padangos. Visi šie patobulinimai prisideda prie didesnio produktyvumo ir ekonomiškumo atliekant gabenimų statybose užduotis.
Saugumo funkcijos, kurios padeda išvengti avarijų
Naujajame „Volvo FMX“ įdiegta adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema (ACC), kuri dabar veikia važiuojant bet kokiu, net ir minimaliu greičiu. Kitos saugumą padidinančios „Volvo FMX“ funkcijos apima pastovaus greičio palaikymo važiuojant nuokalne sistemą, kuri nustato maksimalų greitį, kad padėtų išvengti nepageidaujamo greitėjimo važiuojant nuokalne. Elektroniškai valdoma stabdžių sistema (EBS), kuri yra būtina, kad veiktų tokios saugumo funkcijos kaip įspėjimo apie susidūrimą sistema su avarinio stabdymo funkcija ir elektroninė stabilumo kontrolės sistema, yra standartinė naujojo sunkvežimio įranga. „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema su važiuojamosios juostos kontrolės ir stabilumo kontrolės saugumo funkcijomis siūloma kaip papildoma įranga.
Nauja kelio ženklų atpažinimo sistema padidina saugumą vairuojant „Volvo FMX“ rodydama kelio ženklus prietaisų ekrane, tokius kaip greičio apribojimai, draudimas lenkti ir kelio klasifikacija. Ypač sunkiems darbams, pavyzdžiui, kasyklose, galima užsisakyti „Volvo FMX“ su plieniniu stoglangiu ir avarinio išėjimo rankena, atidarančia visą stoglangį.
Tvirtas ir išbaigtas paketas
Sukūrusi tvirtą naująjį FMX sunkvežimį statybų sektoriui, kuriuo galima gabenti sunkesnius krovinius, lengviau manevruoti ir kuris tuo pačiu metu gerai apsaugo vairuotoją ir jam suteikia daug patogumo, „Volvo Trucks“ padeda padidinti produktyvumą ir pelningumą statybų sektoriuje.
Nauja serviso sutartis padeda reguliuoti įmonės pinigų srautus
Sparti telematikos paslaugų plėtra suteikia vežėjams visiškai naujų būdų padidinti transporto priemonių eksploatacinės parengties lygį ir optimizuoti transporto priemonių naudojimą.
„Volvo Trucks“ pristato „Volvo Flexi-Gold“ sutartį, kuri siūlo tokias pačias paslaugas kaip ir „Volvo Gold“ sutartis, bet pasižymi gerokai didesniu lankstumu, pritaikytu besikeičiantiems verslo poreikiams. Mėnesio mokesčio dydis gali svyruoti dėl 40% intervalo, taikomo numatytai metinei ridai. Tai suteikia vežėjams didesnį lankstumą prisitaikyti prie veiklos sezoniškumo ir kintančios paklausos.
„Daug transporto įmonių pageidauja didesnio lankstumo sudarant serviso sutartis. Dabar turime technologiją, leidžiančią sukurti tokius kaip šis dinamiškus, telematika pagrįstus sprendimus“, – sako „Volvo Trucks“ verslo plėtros vadovas serviso sutartims Thomasas Niemeijeris.
„Volvo Flexi Gold“ serviso sutartis siūloma tam tikrose šalyse, o palaipsniui bus siūloma ir kitose rinkose.
Faktai apie naująjį „Volvo FMX“
- Kabinos: dieninė, žema dieninė, žema miegamoji, miegamoji, „Globetrotter“, ekipažo. Išorės ir vidaus apdailos paketai individualiam dizainui.
- Dėl reguliuojamo palenkimo kampo naują vairaratį galima nustatyti į patogią vairavimo padėtį.
- Varikliai: dyzeliniai varikliai, atitinkantys įvairius emisijos standartus.
- Pavarų dėžė: „I-Shift“ ir „I-Shift“ su palėtintomis pavaromis. Su programinės įrangos paketais įvairioms taikymo sritims.
- Žibintai: halogeniniai arba šviesos diodų priekiniai žibintai.