Kai 2014 metais „Renault Twingo“ žengė į rinką, nemažai žmonių nekantriai laukė šio automobilio. Kuo ypatingas šis paprastas mažas miesto automobilis? „Twingo“ variklis slėpėsi automobilio gale, tiesiai virš varomų galinių ratų. Tačiau dabar atėjo laikas „Twingo“ atsinaujinimui – jis virsta elektromobiliu.
„Twingo ZE“ © Gamintojo nuotrauka
Iš tikrųjų, žmonės, kurie tikėjosi, kad „Renault Twingo“ bus labai sportiškas, tikriausiai liko nusivylę. Tuo tarpu tie, kurie turėjo realistiškesnių lūkesčių, džiaugėsi manevringu ir praktišku miesto automobiliu. „Renault Twingo“ konkuruoja su tokiais automobiliais kaip giminingas „Smart Forfour“ bei „Volkswagen Up!“. Ir dabar, kaip ir minėti automobiliai, bus varomas elektra.
„Renault Twingo ZE“, kaip ir „Volkswagen e-Up!“ bei „Smart EQ Forfour“ , yra sukurtas and vidaus degimo varikliu varomo automobilio bazės. Taigi, variklis išliko toje pačioje vietoje – po galinės bagažinės grindimis. Elektrinis „Twingo ZE“ variklis, išvystantis 60 kW, suka tik galinius automobilio ratus.
„Twingo ZE“ turi 22 kWh bateriją – gerokai mažesnę nei „e-Up“ (32,3 kWh), bet ir tų 22 kWh pakaks 250 km mieste ar 180 km mišriu režimu. Manote, kad „Twingo ZE“ baterija yra per maža? Tyrimai rodo, kad šio segmento automobiliai įprastai per dieną nuvažiuoja apie 30 km.
Skaičius 22 „Twingo ZE“ savininkams bus įsimintinas – tai yra ne tik baterijos talpa, bet ir maksimali įkrovimo galia. Tai leis surinkti papildomus 80 km vos per pusvalandį. Baterijas papildys ir stabdymo metu surenkama kinetinė energija – tam „Twingo ZE“ turi net tris nustatymus.
„Twingo ZE“ nebus greitas automobilis – 100 km/val. pasieks per 12,6 s. Taip yra dėl gamintojo pasirinktų bateriją tausojančių parametrų ir vienintelio „Twingo ZE“ variklio. Kita vertus, iš karto pasiekiamas sukimo momentas bei manevringa bazė turėtų paversti „Twingo ZE“ smagiu automobiliu.
„Twingo ZE“ savo konfigūracija primena benzininį brolį. © Gamintojo nuotrauka
„Twingo ZE“ yra lauktas miesto elektromobilis, tačiau „Renault“ ruošiasi rimtesnei elektrifikacijai. Greitai turėtų būti pristatytas „Kadjar“ dydžio elektrinis visureigis, o Ženevos automobilių parodoje bus parodyta elektrinė „Morphoz“ koncepcija, kuri atskleis daugiau detalių apie visą planuojamą elektromobilių gamą. Toje pačioje parodoje išvysime ir pirmą elektrinį „Dacia“ modelį. Jis, žinoma, labai intriguoja, nes „Dacia“ yra žinoma kaip pigių automobilių markė, o elektromobiliai yra žinomi, kaip brangios mašinos.
„Twingo ZE“ kaina kol kas dar nėra patikslinta, tačiau šis automobilis kainuos maždaug tiek, kiek analogiškas „Volkswagen e-Up!“.