Elektronika.lt
 2025 m. balandžio 20 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 - Elektronika namams
 - Buitinė technika
 - Elektronika, technika
 - Biuro technika
 - Fotoaparatai, kameros
 - Kompiuteriai, dalys
 - Kompiuterių periferija
 - Programinė įranga
 - Telefonai, priedai
 - Ryšių sprendimai
 - Navigacijos sprendimai
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Balandžio 19 d. 16:13
Ką daryti, kad telefonas nesijungtų prie kitos šalies tinklo
Balandžio 19 d. 10:50
Paaiškino, kokių pokyčių elektros kainoms gyventojams atneša didėjanti gamyba iš atsinaujinančių energijos išteklių
Balandžio 18 d. 20:20
Kompiuteriniai žaidimai jau tapo kasdienybės dalimi: ar tai naujos kartos pramoga, o gal blogis?
Balandžio 18 d. 17:27
KTU ekspertai: domenų varduose – švepluojama, lietuviška programinė įranga – nepageidaujama
Balandžio 18 d. 14:32
„Yukon Group“ žengia į gamtos stebėjimo rinką
Balandžio 18 d. 11:27
Saulės elektrinių galia dažnai viršija namų ūkių poreikius
Balandžio 18 d. 08:32
Verslo klasė elegancijos viršūnėje: Naujasis „A6 Sedan“
Balandžio 17 d. 20:32
Ruošiatės pietauti prie savo darbinio kompiuterio? Štai priežastys, kodėl to geriau nedaryti
Balandžio 17 d. 17:27
Kaune – svarbus žingsnis link puslaidininkių ateities: atidaryta KTU Lustų akademija
Balandžio 17 d. 14:29
Nauja „Telia“ IoT platforma: visa kontrolė – kliento rankose
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Reklama
 Produktų apžvalgos » Elektronika, technika Dalintis | Spausdinti

Naujo segmento pradininkas – „Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC+“ visureigis

Publikuota: 2020-02-25 21:06
Tematika: Elektronika, technika
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Pats prabangiausias „Mercedes-Benz“ visureigis GLS, patobulintas sportinių automobilių profesionalų, tapo naujo segmento krikštatėviu. Tai – „Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC+“.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

„Mercedes-AMG“ vardas yra gerai žinomas pasaulyje. AMG – tai sportinius automobilius kurianti įmonė, ilgus metus leidžianti komfortiškas keliones „Mercedes-Benz“ modeliais suderinti su greičiu ir sportiškumu. Vienas naujausių AMG kūrinių šią sąvoką pakėlė į naują lygmenį – pats prabangiausias „Mercedes-Benz“ visureigis GLS, patobulintas sportinių automobilių profesionalų, tapo naujo segmento krikštatėviu. Tai – „Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC+“.

Naujo segmento pradininkas – „Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC+“ visureigis

Sportiškas S klasės SUV

Įvairios eksterjero detalės sufleruoja, jog automobilis yra išskirtinis. Specifinės AMG radiatoriaus grotelės susijungia su išgaubtu variklio dangčiu, buferių apačiose suformuoti papildomi oro aptakai, o gale ryškiai matyti įrėminta AMG išmetimo sistema su dviem ovaliais vamzdžiais. Siluetą įformina standartiškai montuojami 21 colio skersmens 10 stipinų dizaino lengvojo lydinio ratlankiai, nudažyti sodria pilka spalva. Papildomai užsakomi net iki 23 colių ratlankiai.

GLS 63 AMG 4MATIC+ interjeras pasižymi šiam modeliui būdinga prabanga ir komfortu, o AMG detalės jam suteikia papildomų sportiškų prieskonių – tai iš nerūdijančiojo plieno su neslystančiomis guminėmis detalėmis pagaminti pedalai, logotipai ant juodų kilimėlių bei durų slenksčių.

Šio modelio prabanga pastebima smulkiausiose detalėse, pavyzdžiui, net ir duris juosiančios gumos yra padengtos rankų darbo oda „Artic“.

Juoda „Nappa“ oda standartiškai padengtos AMG sėdynės vairuotojui ir keleiviui suteikia optimalų šoninį prilaikymą, papildomai galima pasirinkti iš septynių atspalvių bei medžiagų. Komfortiškos sėdynės turi klimato kontrolės sistemą bei atminties funkciją, o antra eilė jau standartiškai yra šildoma. Ši opcija pasirenkama papildomai ir trečios eilės sėdynėms.

Vis dėlto pagrindinis dalykas, išskiriantis AMG ženkliukus turinčius visureigius iš kitų GLS, yra variklis. Tai – AMG gamykloje sukurtas 4 litrų V8 variklis su dviem turbokompresoriais bei 48 voltų sistema „EQ Boost“, kuri sujungia starterį bei generatorių į vieną galingą jėgainę, montuojamą tarp pagrindinio SUV variklio ir jo pavarų dėžės. „EQ Boost“, prireikus sparčiai įsibėgėti, suteikia iki 16 kW (22 AG) bei 250 Nm papildomo sukimo momento.

„Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC+“ pasiekia 450 kW (612 AG) bei 850 Nm. Tokie įspūdingi duomenys užtikrina, kad erdvus ir komfortiškas septynvietis SUV 100 km/val. greitį pasiektų vos per 4,2 sek. Didžiausias jo greitis ribojamas elektronikos iki 250 km/val., o pasirinkus „AMG Driver“ paketą – iki 280 km/val.

Sporto ir komforto santykis

„Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC+“ yra tik vienas iš plačios „Mercedes-Benz“ visureigių gamos modelių, prie kurių rankas pridėjo AMG profesionalai. 4 litrų V8 variklis su „EQ Boost“ sistema montuojamas ir į „Mercedes-AMG GLE 63 S 4MATIC+“ modelius – šie visureigiai pasiekia 450 kW (612 AG) pajėgumą.

AMG 4 litrų V8 variklis turi du turbokompresorius, tačiau jo architektūra skiriasi nuo įprastų. Turbo-kompresorių karštosios pusės sumontuotos vidinėje V8 dalyje, tarp cilindrų. Tokia architektūra vadinama hot inside V, o jos privalumai – akivaizdūs: kompaktiškesnis variklis, greitesnė turbo-kompresorių reakcija į akceleratoriaus paspaudimą. Reakciją dar pagreitina AMG naudojami išmetamųjų dujų srautą optimizuojantys dviejų kanalų turbokompresoriai, vadinami twin-scroll.

Naujo segmento pradininkas – „Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC+“ visureigis

SUV modelius klientai renkasi siekdami praktiškumo ir universalumo, tad visureigiai turi būti ne tik sportiški, bet ir komfortiški. „Mercedes-AMG“ V8 varikliai turi cilindrų išjungimo funkciją – esant nedidelei apkrovai, antras, trečias, penktas ir aštuntas variklio cilindrai tampa neveiksnūs, o tai itin pagerina degalų ekonomiją. Vairuotojui pasirinkus „Comfort“ važiavimo režimą, cilindrų išjungimo sistema veikia 1000–3250 variklio apsisukimų per minutę diapazonu.

Toks cilindrų atjungimo eiliškumas naudojamas siekiant maksimaliai išlaikyti tolygų variklio darbą ir komfortą, automobilio keleiviai šio proceso visiškai nejaučia. Jį pastebėti galima vieninteliu būdu – prietaisų skydelyje esančiame ekrane matyti, kiek cilindrų (keturi ar aštuoni) dirba tuo metu.

Mažiausi SUV – su AMG ženklais

Kiekvienas „Mercedes-Benz“ gaminamas SUV (net ir patys mažiausieji GLA ar GLB) turi AMG versiją. Į juos montuojamas 2 litrų keturių cilindrų 225 kW (306 AG) pasiekiantis variklis, poruojamas su aštuonių laipsnių automatine „AMG Speedshift DCT 8G“ dviejų sankabų pavarų dėže.

„Mercedes-AMG GLB 35 4MATIC“ yra kompaktiško SUV modelio universalumo etalonas. Jis, kaip galima suprasti iš pavadinimo raidžių AMG, yra itin greitas (iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 5,2 sek.). Automobilis taip pat yra patogus, nes turi reguliuojamo kietumo amortizatorius ir įvairiems poreikiams pritaikytus važiavimo režimus. Praktiškumą užtikrina erdvus SUV kėbulas, keturių varančių ratų pavara ir septynios sėdimos vietos.

Pats mažiausias ir kompaktiškiausias visos „Mercedes-Benz“ SUV gamos AMG modelis yra „Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC“. Jis išsiskiria galingu 225 kW (306 AG) galios varikliu bei itin efektyvia stabdžių sistema (ant priekinės ašies sumontuoti 350 mm, o galinės – 330 mm skersmens cilindrai).

Papildomai užsakoma „AMG Ride Control“ adaptyvių amortizatorių sistema, suteikianti vairuotojui galimybę pasirinkti vieną iš trijų (nuo į komfortą orientuotos iki sportiškos pakabos) amortizatorių nustatymo būdų. Sistema veikia visiškai automatiškai ir per milisekundes pritaiko suspaudimo jėgą kiekvienam ratui individualiai pagal vairavimo situaciją ir kelio sąlygas – tai leidžia pasiekti didelį universalumą ir sportišką SUV modelį kasdienėse kelionėse paversti minkštu ir komfortišku.

„Mercedes-Benz“ visureigius galima išbandyti Lietuvoje esančiuose oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Silberauto“ salonuose.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama