„Volkswagen“ pradeda priimti naujausios kartos legendinio modelio „Golf“ užsakymus. Aštuntos kartos „Golf“ ne tik inovatyviausias kompaktinės klasės automobilis pasaulyje, bet ir viena progresyviausių transporto priemonių apskritai. Iki šiol jau parduota daugiau nei 35 mln. šio modelio automobilių.
„Golf 8“ ir jo keturios hibridinę pavarą turinčios versijos (eTSI ir įkraunamas hibridas) elektrifikuoja kompaktinių automobilių klasę ir nustato naują standartą. „Golf“ dar niekada nebuvo toks inovatyvus kaip šiandien – visiškai intuityvus skaitmenizuotas salonas, iki 210 km/val. veikiantys vairuotojo asistentai ir pirmą kartą „Volkswagen“ montuojama kolektyvinės eismo informacijos sistema „Car2X“, kuri iš anksto įspės apie artėjančias kliūtis. Penkios „Euro NCAP“ žvaigždutės ir penkerių metų garantija leis „Golf“ ir vėl tapti pirkėjų favoritu.
Standartinė automobilio komplektacija – kaip niekada gausi. Dabar į ją įtraukiamos tokios technologijos kaip „Lane Assist“ (juostos palaikymo asistentas), „Front Assist“ (aplinkos stebėjimo asistentas su „City Emergency Braking“ ir „Pedestian monitoring“ sistemomis), skaitmeninis prietaisų skydelis, Car2X sistema, prie interneto prijungta pramogų sistema su lietimui jautriu ekranu, daugiafunkcinis vairas, LED priekiniai bei galiniai žibintai.
Lietuvoje „Golf 8“ kaina prasidės nuo 19 900 eurų, o pirmieji automobiliai bus pristatyti dar šių metų kovo pradžioje.
Nauji, 17 procentų ekonomiškesni varikliai
Naujasis „Golf“ bus komplektuojamas su benzininiais TSI ir dyzeliniais TDI varikliais. Taip pat bus galima rinktis iš lengvojo hibrido ( eTSI ) arba iš tinklo kraunamo hibrido („eHybrid“) versijų.
Visi benzininiai ir dyzeliniai modeliai naudos variklį su turbina ir tiesioginiu degalų įpurškimu. Jų galia sieks nuo 81 kW/110 AG iki 221 kW/300 AG. Naujai siūlomi „Golf“ varikliai – 81 kW/110 AG trijų cilindrų benzininis ir keturių cilindrų 85 kW/115 AG dyzelinis. Nauji benzininiai TSI varikliai pasižymės ypač mažomis sąnaudomis ir emisijomis. Dyzeliniai TDI bus komplektuojami su dvigubo dozavimo „AdBlue“ sistema, kuri leis reikšmingai sumažinti išmetamą azoto oksido kiekį. Be to, TDI variklių sąnaudos bus 17 proc. mažesnės nei pirmtakų.
48 V generatorius-starteris ir 48 V ličio jonų baterija kartu su naujosios kartos TSI varikliu tampa eTSI lengvuoju hibridu. Tai ne tik leidžia 10 procentų (pagal WLTP) sumažinti degalų sąnaudas, bet ir pagerinti dinamiką startuojant iš vietos. Bus siūlomos trys eTSI versijos – 81 kW/110 AG, 96 kW/130 AG ir 110kW/150 AG. Iš tinklo įkraunamas hibridas „eHybrid“ išvystys 150kW/204 AG.
Kelionės taps saugesnės ir patogesnės
Aštuntos kartos „Golf“ į kompaktinių automobilių klasę atneša iki šiol nematytas pagalbos vairuotojui funkcijas. Pirmą kartą kompaktinis automobilis bus komplektuojamas su „Travel Assist“ sistemų paketu, kurios buvo pristatytos naujausios kartos „Passat“ modelyje. Sistemų dėka, automobilis be vairuotojo įsikišimo galės vairuoti, greitėti ir stabdyti važiuojant net iki 210 km/val. greičiu, todėl kelionės, ypač ilgos, taps saugesnės ir patogesnės.
Visi naujosios kartos „Golf“ taip pat galės bendrauti su išore – „Car2X“ technologija surinks informaciją iš 800 m spinduliu esančių automobilių ir išmaniosios infrastruktūros tam, kad perspėtų vairuotoją ir kitus automobilius apie gresiančias kliūtis.
Taigi kolektyvinis automobilių tinklas tampa realybe – dėl tokių masiškai gaminamų automobilių, kaip „Golf“, „Car2X“ netrukus taps standartu. Naujieji pasirinktinai komplektuojami „IQ.LIGHT“ LED matriciniai žibintai taip pat padidins saugumą savo iš dalies interaktyviomis funkcijomis.
Skaitmeninė revoliucija – ir salone
Naujajame „Golf“ beveik nėra fizinių mygtukų. Intuityvų valdymą užtikrina lietimui jautrūs paviršiai ir „Alexa“ aplikacija. Naujasis prietaisų skydelis ir prie interneto prijungtos pramogų sistemos naujajame „Golf“ susijungia į vieną skaitmeninę sistemą.
„Golf“ yra pirmasis modelis savo kainos kategorijoje, į kurio standartinę komplektaciją patenka aukštos kokybės visiškai skaitmeninis prietaisų skydelis. Pasirinktinai komplektuojama „Harman Kardon“ garso sistema ir projekcinis ekranas, projektuojantis vaizdą ant priekinio stiklo.
Automobilyje integruotos sistemos sujungtos ne tik tarpusavyje, bet ir su išoriniu pasauliu. Prie interneto automobilis prisijungia naudodamas integruotą „eSim“ ir sąveikauja su „We Connect“, „We Connect Plus“ tinklo sistemomis ir paslaugomis.
Naujasis „Golf“ „Euro NCAP“ saugumo testuose įvertintas aukščiausiu, penkių žvaigždučių, vertinimu. Auditoriai aukštus balus skyrė visose bandymų srityse – už suaugusių, vaikų ir kitų pažeidžiamų eismo dalyvių apsaugą, vairuotojo asistentus.