„Kia Motors“ sukūrė naują konceptinį „Futuron“ modelį, kuris įkūnija dizainerių įsivaizdavimą, kaip turėtų atrodyti ateities visais ratais varomas elektrinis kupė automobilis. Naudodamiesi šio modelio motyvais, KIA dizaineriai kurs būsimus elektromobilius.
Gamintojo nuotr.
„Futuron“ – tai modernus, veržlus ir progresyvus elektra varomas padidinto pravažumo automobilis kupė kėbulu, kokį įsivaizduoja KIA. Automobilio vardas – tai angliškų žodžių „future“ (ateitis) ir „on“ (įjungta) junginys.
Automobilis pasižymi elegantiškomis proporcijomis, tačiau tuo pat metu yra labai „švarus“. Rezultatas – aerodinamiškas, itin mažai orui besipriešinantis kėbulas, kuris yra varomas visais keturiais ratais, kuriuos suka keturi ratuose sumontuoti elektros varikliai.
Automobilio ilgis 4850 mm, aukštis 1550 mm, o ratų bazė – net 3000 mm. Tai kompaktiškas, bet itin erdvus viduje automobilis.
Gamintojo nuotr.
„Futuron“ itin didelės talpos baterijos sumontuotos grindyse, todėl nenukenčia nei salono, nei bagažinės erdvė. Be to, tai leidžia pasiekti itin žemą svorio centrą, nepaisant to, kad automobilis turi didelę prošvaisą.
Viduje – puikiai pritaikytas miesto džiunglėms salonas, turintis ketvirto lygio autonominę sistemą, leidžiančią, panorus, atsitraukti nuo vairavimo ir atsipalaiduoti.
Automobilio priekinė dalis atskleidžia naują tradicinę KIA automobiliams „tigro nosies“ formos grotelių interpretaciją – tai jau daugiau kaip dešimtmetį naudojamas ir itin atpažįstamas ir išsiskiriantis iš kitų automobilių elementas. Taip „Futuron“ sufleruoja, kaip atrodys būsimi KIA elektromobiliai.
Gamintojo nuotr.
Šiame automobilyje priekinės grotelės organiškai tampa priekiniais žibintais. Tai leidžia padaryti šiuolaikinės LED technologijos. Tokiu pačiu principu pagaminti ir galiniai žibintai – jie nėra pagaminti iš vieno bloko, o išsibarstę per galinę automobilio dalį tarsi žvaigždės.
Salono priekyje sumontuotos dvi sėdynės leidžia automobiliui transformuotis iš vairavimo režimo, kai sėdynės statmenos ir suteikia vairuotojui maksimalų sportiškumo pojūtį, iki poilsio režimo, kai sėdynės atlenkiamos ir priekyje sėdintys gali keliauti atsipalaidavę nuo vairavimo pusiau gulomis – visai kaip oro linijų keleiviai, keliaujantys pirmąja klase. Važiuojant tokiu režimu automobilio vairas pasislepia priekinėje konsolėje.
Gamintojo nuotr.
Automobilio salono apšvietimas ir vėdinimo sistema irgi pagaminta vadovaujantis tuo pačiu principu kaip ir išorėje – ne vientisais elementais o tarsi žvaigždėmis išbarstytomis po visą saloną.
Unikalus ir vairuotojo vietos apšvietimas – jis tarsi apgaubia vairuotoją – prasideda nuo vairuotojo durelių ir nepertraukiamai tęsiasi iki centrinės konsolės.