Guangdžou tarptautinėje automobilių parodoje debiutavo pirmasis „Lexus“ elektrinis automobilis „UX 300e“, kuris Kinijos ir Europos rinkose pasirodys 2020-aisiais, o Japonijoje – 2021-ųjų pradžioje.
2005 metais pristatę „RX 400h“, „Lexus“ tapo automobilių elektrifikavimo technologijų pradininkais. 2019-ųjų Tokijo automobilių parodoje „Lexus“ pristatė elektrifikacijos strategiją, pavadintą „Lexus Electrified“, kuri apima integruotą pavaros, vairo mechanizmo, pakabos bei stabdžių valdymo sistemos kontrolę, padedančią realizuoti maksimalų variklio valdymo technologijos potencialą.
„Lexus Baltic“ vadovas Raigo Kaseorg džiaugiasi, kad su naujojo „UX 300e“ pristatymu „Lexus“ elektrifikacijos vizija tampa realybe. Pirmasis kompanijos elektrinis automobilis „UX 300e“ sukurtas siekiant užtikrinti puikias vairavimo galimybes kelyje. „Lexus“ inžinieriai išlaikė išskirtinį visureigio UX dizainą, technines charakteristikas bei sutelkė dėmesį į galimybę sukurti unikalius našumo privalumus elektriniams automobiliams.
Nauja vairavimo patirtis
Išskirtinės vairavimo savybės visuomet yra „Lexus“ prioritetas. Siekdami dar labiau padidinti transporto priemonės efektyvumą kelyje, „Lexus“ inžinieriai „UX 300e“ automobiliui pritaikė naują elektrinę pavarą.
„UX 300e“ automobiliui didelį dinaminį pranašumą taip pat suteikia žemas svorio centras, kurį lemia variklio ir baterijos padėtis po transporto priemonės kėbulu. Elektrinio automobilio važiavimo režimo pasirinkimo funkcija padeda vairuotojui valdyti sklandų pagreitį ir lėtėjimą, atsižvelgiant į situaciją kelyje.
„UX 300e“ variklio specifikacijos:
„Lexus“ pristatė pirmąjį elektrinį automobilį
Išskirtinis dėmesys garso izoliacijai
Nors elektriniai automobiliai veikia pakankamai tyliai, tačiau „UX 300e“ užtikrina dar didesnę garso izoliaciją ir išorinius garsus, kaip vėjas ar akmenukai. Naujas „UX 300e“ gali pasiūlyti vieną žemiausių triukšmo lygių automobilio kabinoje savo klasėje.
Tam, kad būtų išlaikytas natūralaus vairavimo jausmas, „Lexus“ inžinieriai, sutelkė dėmesį ir į garsą vairuojant. Aktyvi garso valdymo funkcija perduoda natūralius aplinkos garsus tam, kad vairuotojas geriau suprastų vairavimo sąlygas.
Sistema leidžianti pasiekti maksimalų baterijos efektyvumą
„Lexus UX 300e“ gali pasiekti maksimalų variklio, inverterio ir baterijos efektyvumą. Pagerinus visos „UX 300e“ sistemos našumą, pilnai įkrauta baterija automobilis gali laisvai įveikti net 400 km.
Baterijose integruota temperatūros valdymo sistema, kuri veikia tiek žemoje, tiek aukštoje aplinkos temperatūroje. Automobilio patikimumas padidinamas naudojant stebėjimo sistemas, kurios reguliuoja įkrovimą ir neleidžia perkrauti automobilio.
„UX 300e“ baterijos specifikacijos:
„Lexus“ pristatė pirmąjį elektrinį automobilį
Galimybė stebėti automobilio baterijos būseną telefone
„UX 300e“ elektromobilyje integruota naujausia sąsajos su telefonu technologija. Vairuotojas, susiejęs su išmaniuoju telefonu ir naudodamas „LexusLink“ programą, gali patikrinti baterijos įkrovos būseną bei važiavimo diapazoną.
Įkrovimo valdymo kontrolėje esanti laikmačio funkcija gali pranešti automobilio savininkui, kada jis bus pilnai įkrautas bei suplanuoti įkrovimą pagal tai, kada automobilis bus eksploatuojamas arba kuomet elektros energijos kainos bus žemos. Automobilio klimato kontrolės sistemą taip pat galima valdyti nuotoliniu būdu telefone.