Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 24 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 - Elektronika namams
 - Buitinė technika
 - Elektronika, technika
 - Biuro technika
 - Fotoaparatai, kameros
 - Kompiuteriai, dalys
 - Kompiuterių periferija
 - Programinė įranga
 - Telefonai, priedai
 - Ryšių sprendimai
 - Navigacijos sprendimai
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 24 d. 15:39
Interneto greitis: kaip suprasti, kokio iš tikrųjų reikia?
Lapkričio 24 d. 11:39
Lietuvos ekranų tendencijos
Lapkričio 23 d. 15:27
„Garmin“ pristato pirmąjį didelio formato nardymo kompiuterį „Descent X50i“
Lapkričio 23 d. 11:37
Išmani vaikystė: ekspertė apžvelgia, kokius įgūdžius ugdo programavimas, robotika ir dirbtinio intelekto naudojimas
Lapkričio 22 d. 17:37
Svečiai gali „pavaišinti“ virusais: kodėl namuose būtinas „Šlepečių Wi-Fi“?
Lapkričio 22 d. 14:36
Didelei daliai vyresnių žmonių skaitmeninės paslaugos – sunkiai prieinamos
Lapkričio 22 d. 11:21
Medžiodami nuolaidas išlikite budrūs: ekspertas pataria, kaip netapti sukčių auka perkant internetu
Lapkričio 22 d. 08:16
Failų bendrinimo technologijos: kaip jos prisitaiko prie augančių šiuolaikinio žmogaus poreikių?
Lapkričio 21 d. 20:39
Asfaltas klojamas, o ryšys stringa: kodėl infrastruktūros spragos stabdo skaitmeninę pažangą Lietuvoje?
Lapkričio 21 d. 18:37
Norite kalbėti vokiškai, itališkai ar kiniškai? „Microsoft Teams“ atnaujinimas pavers jus poliglotu
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Produktų apžvalgos » Elektronika, technika Dalintis | Spausdinti

Naujasis „BMW i4“ elektromobilis viena įkrova įveiks 600 km

Publikuota: 2019-11-21 15:24
Tematika: Elektronika, technika
Aut. teisės: ©Alfa.lt
Inf. šaltinis: Alfa.lt

Pirmasis vidutinio dydžio „premium“ klasės visiškai elektra varomas modelis – taip oficialiai pristatytas 2021-aisiais į gatves išriedėsiantis „BMW i4“. Bavarijos automobilių koncernas paskelbė, kad pažangi elektros pavaros ir baterijų technologija šiame modelyje leis viena įkrova nuvažiuoti maždaug 600 kilometrų atstumą.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Pirmasis vidutinio dydžio „premium“ klasės visiškai elektra varomas modelis – taip oficialiai pristatytas 2021-aisiais į gatves išriedėsiantis „BMW i4“. Bavarijos automobilių koncernas paskelbė, kad pažangi elektros pavaros ir baterijų technologija šiame modelyje užtikrins nuo prekių ženklo neatsiejamą dinamiškumą ir leis viena įkrova nuvažiuoti maždaug 600 kilometrų atstumą.

„BMW i4“. Gamintojo nuotr.
„BMW i4“. Gamintojo nuotr.

„BMW i4“ bus montuojama pažangi, jau penktosios kartos „BMW eDrive“ elektrinės pavaros sistema. Jos debiutas įvyks kitąmet pasirodysiančiame „BMW iX3“ elektriniame visureigyje, ją taip pat turės ir 2021-aisiais laukiamas įspūdingasis „BMW iNEXT“. Visus šios elektrinės pavaros komponentus kompanija sukūrė pati, išnaudodama specialaus kompetencijų centro sukauptą patirtį“, – pažymi BMW prekių ženklo Lietuvoje vadovas Martynas Daujotas.

Reikšmingas žingsnis pirmyn

Jau ne vieną dešimtmetį vidutinio dydžio „premium“ klasės automobilių segmente BMW išryškina tas savybes, kurios yra ypač svarbios vairavimo malonumui. Dabar Vokietijos gamintoja šias vertybes perkels į elektrinio mobilumo amžių ir jo atstovą „BMW i4“. Pirmasis visiškai elektrinis BMW atstovas šiame segmente, kaip ir jo vidaus degimo varikliais varomi „kolegos“, derins vairavimo dinamiškumą su sportišku ir elegantišku dizainu, aukštą įrengimo kokybę su erdviu ketverių durelių „Gran Coupe“ kėbulo komfortu, funkcionalumą su nuline teršalų emisija.

„BMW i4“ bus montuojamas visiškai naujos kartos elektros variklis, galios elektronika, įkrovimo blokas ir aukštos įtampos akumuliatorius. Kartu jie sudarys penktosios kartos „BMW eDrive“ technologiją, su kuria „BMW Group“ fiksuoja reikšmingą pažangą elektrifikuotos pavaros srityje. „BMW i4“ sukurtas elektrinis variklis išvystys 390 kW / 530 AG galią, kurią vairuotojas galės pasitelkti akimirksniu.

Naujos konstrukcijos aukštos įtampos baterija pasižymės optimizuotu energijos tankiu. Maždaug 550 kilogramų sveriančio akumuliatorių bloko talpa sieks 80 kWh. Tai leis „BMW i4“ viena įkrova nuvažiuoti maždaug 600 km atstumą. Sportiško dizaino elektrinis kupė nuo 0 iki 100 km/val. galės pagreitėti per 4 sek. ir išvystyti maksimalų 200 km/val. greitį.

Naujos kartos įkrovimo blokas, numatytas iki 150 kW įkrovimo galiai, taip pat galės būti naudojamas tiek hibridiniuose įkraunamuose BMW modeliuose, tiek elektromobiliuose. Jis leis per 35 minutes įkrauti „BMW i4“ akumuliatorius nuo 0 iki 80 proc. visos energijos talpos, o 100 km atstumui nuvažiuoti prireiks tik maždaug 6 minučių įkrovimo.

Technologiją pritaikys visoje gamoje

Penktosios kartos „BMW eDrive“ technologiją sudaro glaudžiai integruota pavaros sistema, kurioje elektros variklis, transmisija ir galios elektronika sumontuoti viename korpuse. Ši pavaros sistema yra tinkama visoms automobilių koncepcijoms, todėl bus adaptuojama plačiai visoje BMW gamoje.

Lengvai moduliuojama automobilio kėbulo architektūra, plokščias ir žemai sumontuotas baterijų blokas bei kompaktiška pavaros technologija inžinieriams suteikė didelę laisvę kuriant automobilio dizainą, todėl „BMW i4“ bus suderintos ketverių durelių kupė būdingos proporcijos su tipiškomis „BMW i“ elektromobilių išvaizdos ypatybėmis.

Dinamiškos linijos eis koja kojon su aerodinamiškai optimizuotomis išorinėmis detalėmis bei tvarumo akcentais. Patogus valdymas ir erdvus, nesunkiai transformuojamas salonas užtikrins, kad automobilis būtų tinkamas tiek kasdienėms trumpoms, tiek ir tolimoms kelionėms.

Naujasis „BMW i4“ bus gaminamas pagrindinėje bendrovės gamykloje Miunchene, kur surenkami ir 3 bei 4 serijų modeliai su vidaus degimo ar hibridinėmis pavaromis.

Dalis globalaus proceso

Šio modelio kūrimas yra neatsiejama globalaus BMW grupės elektrifikacijos proceso dalis. Šiuo metu bendrovė savo konkurencinėje erdvėje turi didžiausią elektrinių ar įkraunamų hibridinių modelių gamą, o iki 2023 m. „BMW Group“ iš viso siūlys 25 modelius su elektrine pavara.

Turėti platų modelių asortimentą, apimantį tiek efektyvius vidaus degimo variklius, tiek šiuolaikiškas hibridines ar visiškai elektra varomas pavaras, BMW grupei svarbu globaliu požiūriu. Taip įmonė atsižvelgia į skirtingus klientų reikalavimus bei pageidavimus įvairiuose pasaulio regionuose. Nepriklausomai nuo pasirinktos pavaros tipo, visiems dabartiniams ir būsimiems modeliams būdingi vienodi prekių ženklo standartai.

Elektrifikacijos procesą paspartinti leido BMW sukaupta didelė kompetencija tiek aukštos įtampos akumuliatorių gamyboje, tiek jų elementų vystymo srityje. Tai sukūrė pagrindą nuolatiniam akumuliatorių optimizavimui. Pavyzdžiui, „BMW i4“ ir kitose būsimose kompanijos elektrinėse transporto priemonėse naudojamos baterijos turi daugiau elementų viename modulyje, tačiau mažesnį komponentų skaičių, yra kompaktiškesnės ir suteikia daugiau lankstumo atsižvelgiant į jų išplanavimą.

Miunchene įkūrus akumuliatorių elementų kompetencijos centrą, „BMW Group“ dar labiau išplėtė savo tyrimų ir plėtros patirtį šioje srityje, kuri yra nepaprastai svarbi elektromobilizmo ateičiai. Didžiausias dėmesys dabar skiriamas pagrindiniams moksliniams tyrimams tose srityse, kuriose yra poveikis su klientais susijusiems veiksniams, tokiems kaip energijos baterijose tankis, pasiekiama didžiausia galia, tarnavimo laikas, sauga, įkrovimo savybės, reagavimas esant skirtingai temperatūrai ir kainą paveikiančios gamybos sąnaudos.


Alfa.lt



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama