Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 25 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 - Elektronika namams
 - Buitinė technika
 - Elektronika, technika
 - Biuro technika
 - Fotoaparatai, kameros
 - Kompiuteriai, dalys
 - Kompiuterių periferija
 - Programinė įranga
 - Telefonai, priedai
 - Ryšių sprendimai
 - Navigacijos sprendimai
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 25 d. 20:25
Elektrinis sunkvežimis „Renault Trucks E-Tech T“ viena įkrova nuvažiuos 600 km
Lapkričio 25 d. 17:22
„Sony“ pristato pirmąjį „G Master“ standartinį priartinantį objektyvą su pastovia F2 diafragma
Lapkričio 25 d. 14:49
Apsaugokite savo namus: gyventojų klaidos, kurios traukia vagis, ir ekspertų sprendimai
Lapkričio 25 d. 11:20
Iš proto varanti senutė: kaip DI kovoja su telefoniniais sukčiais?
Lapkričio 25 d. 08:34
Kaip ištrinti fono paveikslėlį „iPhone“
Lapkričio 24 d. 15:39
Interneto greitis: kaip suprasti, kokio iš tikrųjų reikia?
Lapkričio 24 d. 11:39
Lietuvos ekranų tendencijos
Lapkričio 23 d. 15:27
„Garmin“ pristato pirmąjį didelio formato nardymo kompiuterį „Descent X50i“
Lapkričio 23 d. 11:37
Išmani vaikystė: ekspertė apžvelgia, kokius įgūdžius ugdo programavimas, robotika ir dirbtinio intelekto naudojimas
Lapkričio 22 d. 17:37
Svečiai gali „pavaišinti“ virusais: kodėl namuose būtinas „Šlepečių Wi-Fi“?
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Produktų apžvalgos » Elektronika, technika Dalintis | Spausdinti

„Nissan Leaf“: elektromobilių pasaulio Adomas. Antra versija.

Publikuota: 2019-08-25 19:25
Tematika: Elektronika, technika
Autorius: Ovidijus Lukošius
Aut. teisės: ©Alfa.lt
Inf. šaltinis: Alfa.lt

Kol kiti automobilių gamintojai dar tik ieško vietos elektromobiliams savo salonuose ar apskritai mokosi sujungti bateriją, ratus ir elektros motorą, „Nissan“ pasaulyje jau pardavė 400 tūkst. „Leaf“ ir neseniai išleido antrosios kartos modelį.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Kol kiti automobilių gamintojai dar tik ieško vietos elektromobiliams savo salonuose ar apskritai mokosi sujungti bateriją, ratus ir elektros motorą, „Nissan“ pasaulyje jau pardavė 400 tūkst. „Leaf“ ir neseniai išleido antrosios kartos modelį.

Elektromobilius išbandę vairuotojai paprastai nebegrįžta prie iškastiniu kuru varomo transporto, tad „Nissan“ užsiaugino lojalių vartotojų armiją. „Leaf“ tapo geriausiai perkamu elektromobiliu istorijoje.

Vyriausybėms apkraunant mokesčiais taršių automobilių savininkus, pingant baterijoms ir įsibėgėjant masiniai gamybai, elektromobilius jau ėmė gaminti daugelis svarbiausių pramonės žaidėjų. „Leaf“ ir „Tesla“, elektromobilių pasaulio Adomas ir Ieva, sulaukė būrio konkurentų – ir su prestižiniais ženkleliais, ir su įmantresniais kėbulais, ir galinčiais įveikti daugiau kilometrų. Įdomybės tik prasideda.

„Nissan“ nuotr.
„Nissan“ nuotr.

Kaip jis atrodo?

Prieš devynerius metus „Leaf“ pagaminusi „Nissan“ pareiškė, kad jei jau vairuoji elektromobilį, vis turi apie tai žinoti – pirmosios kartos modelis išsiskyrė neįprasta išvaizda.

Aptakiomis formomis, suteikiančiomis maksimalias aerodinamines savybes, jis priminė aplaižytą ledinuką. Atrodė, kad išaušo bjaurių automobilių era. Bet kitapus Ramiojo vandenyno, Kalifornijoje, Elonas Muskas jau buvo pagaminęs neprastai atrodantį „Tesla Roadster“, o kiek vėliau – ir „Model S“.

Antrosios kartos „Leaf“ atrodo kaip normalus automobilis, pernelyg neišsiskiriantis iš visų „Nissan“ modelių gamos. Penkiaduris hečbekas yra gana aukštas ir erdvus, tarsi bandantis vienu ratu įvažiuoti į vienatūrių teritoriją.

Išraiškingiausiai „Leaf“ atrodo iš šono, juoda spalva nudažytas C statramstis iš tolo sukuria iliuziją, kad šoniniai langai susilieja su galiniu.

Viduje „Leaf“ dabar įprastas automobilis, nieko bendro neturintis su pirmosios kartos interjeru. Grįžo mygtukai ir ratukai, medžiagos įprastos, bet kokybiškos. Tikras nuosaikumo triumfas. O gal baimė šokiruoti būsimų pirkėjų mases?

Kaip jis važiuoja?

Pernai išleistas antrosios kartos „Leaf“ turėjo vienintelę 40 kWh, o šiemet pasirodė galingesnė jo versija „Leaf e+“ su 62 kWh baterija. „Leaf e+“ variklis pasiekia 214 AG, su pilnai įkrauta baterija gali nuvažiuoti 385 kilometrus. 40 kWh modelis turi 147 AG motorą ir gali įveikti iki 270 kilometrų.

Apkūnokas šeimai skirtas hečbekas pasižymi sportišku charakteriu. Dėl sunkių baterijų sukurto žemo svorio centro automobilis puikiai laikosi ant kelio, o galingas motoras provokuoja spustelti greičio pedalą. Iki 100 km/val. automobilis spurtuoja per 7,1 sekundės, neišleisdamas jokio garso – kai negirdi riaumojančio variklio, atrodo, kad nereikia ir jokių pastangų. Greitkelyje taip pat nevargina triukšmas, vos juntamas padangų ir vėjo grasas netrukdo kalbėtis.

Tačiau su greičiu nereikia persistengti – prietaisų skyde šviečiantis baterijos simbolis ir likę nuvažiuoti kilometrai veikia lyg tramdomieji marškiniai.

Daugelyje situacijų valdyti „Leaf“ galima vienu akseleratoriaus pedalu. Aktyvavus „e-Pedal“ funkciją, automobilis stabdomas automatiškai, vos atleidus greičio pedalą, kad regeneruotų elektros energiją. Ramiai vairuojant net ir intensyvaus miesto eismo sąlygomis stabdžio pedalo galite net nepaliesti.

Be nuolatinio greičio ir juostų stebėjimo, yra daugiau išmanių sistemų – greitkelyje ar transporto sraute mieste „Leaf“ laikosi atstumo iki priekyje važiuojančio automobilio, pats stabdo ar pajuda į priekį. Ši „ProPilote“ pavadinta sistema taip pat už vairuotoją pastato automobilį, šonu arba galu, suradusi laisvą vietą.

Greitojo įkrovimo stotelėje mažesnės talpos bateriją iki 80 proc. pavyks įkrauti per valandą, didesnei prireiks pusantros. Beveik puspenkto šimto kilometrų galintis nuvažiuoti „Hyundai Kona Electric“ pasirodo geriau. 7 kW „Wallbox“ tipo įkrovėjas bateriją pakraus per 7,5 ir 11,5 valandos, o iš buitinio lizdo tai užtruks daugiau nei parą.

Kodėl verta pirkti?

Elektromobiliai užburia – yra dinamiški, važiuoja tyliai, o ištuštinę sąskaitą įsigijimo metu po to tarnauja beveik už dyką. Elektra greitojo įkrovimo stotelėse dabar nemokama, o ir kraunant namie 100 km nuvažiuosite už vos daugiau nei 2 eurus. Tiek kainuoja pusantro litro benzino.

Europos, Pietų Korėjos, JAV automobilių gamintojai sutarė naudoti CCS tipo kroviklius ir šis aljansas leis sparčiau sukurti elektromobilių įkrovimo tinklą. „Nissan“ lieka prie „CHAdeMO“ standarto. Kodėl? Yra bent vienas paaiškinimas. „Nissan“ sukūrė įrenginį, pavadintą „xStorage“, kuris leidžia ne tik įkrauti automobilio bateriją iš elektros tinklo, bet ir energiją tiekti atgal – buitinėms šeimininkų reikmėms arba parduoti į tinklą. Naktį pakrovus automobilį pigia elektra, piko valandomis, kai jos kaina pakyla, galima elektrą parduoti paskirstymo tinkams. Tai nesukraus kapitalo, bet kelionės elektromobiliu bus pigesnės ar nemokamos.

Lieka vienintelis klausimas, kurį „Leaf“ pasirinkti – su 40 ar 62 kWh baterija? Pirmojo kaina prasideda nuo 36 880, „e+“ versija – nuo 43 700 eurų. Jei tai antrasis šeimos automobilis, skirtas daugiausiai kelionėms mieste, sunku bus atsispirti pagundai sutaupyti 6–7 tūkst. eurų. Bet jis puikiai tinkamas ir tolimesnėms išvykoms, o sustoti įkrauti bateriją tarp sostinės ir pajūrio ne visuomet viliojanti idėja. Tad pagalvokite iš naujo.

Privalumai:

  • Patikimas, smagus vairuoti, tylus.
  • Erdvus, kokybiškos interjero medžiagos.
  • Ekonomiškas ir ekologiškas.

Trūkumai:

  • Gerokai brangesnis už tokios pat klasės įprastą automobilį.
  • Konkurentai turi toliau nuvažiuojančių modelių.
  • Menkai išplėtotas įkrovimo stotelių tinklas.

Alfa.lt



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama