„Audi e-tron“ yra pirmasis serijinis modelis, kuriame pasirinktinai gali būti naudojami virtualūs išoriniai veidrodžiai. Tokie veidrodėliai ne tik technologiškai patrauklesni, bet ir teikia praktinę naudą – užtikrina vairuotojo patogumą ir didesnį saugumą. Pirmieji „Audi e-tron“ automobiliai su virtualiais išoriniais veidrodėliais jau išriedėjo ir į Lietuvos gatves.
Virtualūs išoriniai veidrodėliai garantuoja saugumą ir absoliutų komfortą
„Pristatydami naująjį automobilio „Audi e-tron“ modelį atvertėme naują puslapį savo prekės ženklo istorijoje. Didžiuojamės galėdami pasiūlyti naujausias technologijas ir aukščiausią kokybę savo klientams visame pasaulyje. Dėl naujausios įdiegtos technologijos – virtualių išorinių veidrodėlių – „Audi e-tron“ vairuotojai keliuose jausis saugesni. Nauji veidrodėliai sumažina „aklosios zonos“ plotą – vieną dažniausių automobilių avarijų priežasčių. Taip pat džiaugiamės savo klientams galėdami suteikti absoliutų vairavimo komfortą bet kokioje situacijoje – nesvarbu, važiuojama greitkeliu ar siauromis miesto gatvėmis, tamsiu ar šviesiu paros metu,“ – sako „Audi“ prekės ženklo vadovas Lietuvai ir Latvijai Ilgvars Ļubka.
Nedidelių kamerų, integruotų į šešiakampio laikiklio plokštumą, vaizdas apdorojamas skaitmeniniu būdu ir perduodamas į didelio kontrasto 1280x800 rezoliucijos OLED ekranus, kurie įmontuoti tarp prietaisų skydelio ir durelių. Veidrodėliai harmoningai įsilieja į vairuotoją supančią aplinką. Didelės raiškos 7 colių įstrižainės ekranuose įdiegtas automatinis ryškumo reguliavimas ir atstumo jutikliai. Veidrodėliuose įdiegti priartėjimo sensoriai – pajudinus pirštą link jutiklinio ekrano paviršiaus, aktyvuojasi simboliai, kuriuos naudojant galima perstumti vaizdo fragmentą. Perjungimo funkcija leidžia vairuotojui naudoti savo ekraną norint reguliuoti virtualų keleivio pusės veidrodėlį.
Dėl modernaus vaizdo apdorojimo ekranai rodo pastebimai geresnį vaizdą nei tradiciniai veidrodėliai įvairiose situacijose, pavyzdžiui, kuomet juos apšviečia tiesioginiai saulės spinduliai. Veidrodėlių valdymo sistemoje galima nustatyti tris skirtingus režimus – greitkelio, posūkių ir automobilio statymo aikštelėje. Važiuojant greitkeliu sumažėja regėjimo laukas, kad vairuotojas, važiuodamas dideliu greičiu, galėtų greičiau įvertinti greitį, o kitos transporto priemonės veidrodėlio ekrane pasirodo didesnės. Jei vairuotojas praneša apie ketinimą pasukti ar keisti eismo juostas, tokiu atveju vaizdo indikatorius padidina detales atitinkamoje pusėje – į kurią norima sukti. Tai sumažina „akląją zoną“. Manevravimo ir automobilio parkavimo metu, regėjimo laukas nukreipiamas žemyn. Posūkio metu ekrano kraštai nušvinta žaliai, jame taip pat rodomi „Audi Side Assitance-Change“ vairuotojo asistento pranešimai.
Elektrizuojančiai smagu vairuoti: „Audi e-tron“
„Audi e-tron“ yra pirmasis vien tik elektra varomas serijinis keturių žiedų markės modelis. Kompanija savo sportišką SUV automobilį, kuris puikiai pritaikomas kasdieniniam naudojimui, pristatė praėjusių metų rugsėjį.
Du elektros varikliai užtikrina itin didelę, net 300 kW ir 664 Nm sukimo momentą siekiančią galią ir elektriniam SUV suteikia ypatingą dinamiką neteršiant aplinkos ir važiuojant praktiškai be garso. Dėl galingos 95 kWh baterijos, vienu įkrovimu „Audi e-tron“ gali nuvažiuoti daugiau kaip 400 kilometrų, matuojant pagal WLTP. Tad „Audi e-tron“ yra puikiai pritaikytas įveikti ilgas distancijas.
„Audi e-tron“ yra erdvus ir itin patogus, kaip būdinga visiems didesnio dydžio šio prekės ženklo automobilių modeliams. Be to, šis modelis yra pirmasis serijinis elektromobilis, kuris gali būti įkraunamas greitojo įkrovimo stotelėse iki 150 kW siekiančia galia. Tai reiškia, kad elektromobiliui visiškai įkrauti užteks maždaug pusvalandžio ir bus galima tęsti tolimą kelionę.
„Audi e-tron“ įmontuotos naujausios technologijos ir patogumų sistemų gausa puikiai dera su aukščiausios klasės apdailos kokybe ir medžiagomis, taip suteikiant maksimalų aukščiausios klasės važiavimo potyrį.