„Volkswagen“ dar šiemet pradės „ID.3“ modelio gamybą. Kompaktinės klasės automobilis yra pirmasis „ID.“ šeimos narys. Naujos kartos progresyvių automobilių šeimos modeliai, kurių ličio jonų baterijos leis vienu įkrovimu nuvažiuoti iki 550 km, puikiai tinka ilgoms ir patogioms kelionėms. Būsimiesiems „ID.“ modelių savininkams nereikės nerimauti dėl baterijos ilgaamžiškumo, nes „Volkswagen“ garantuos, kad ji išlaikys mažiausiai 70% savo talpos aštuonerius metus arba iki nuvažiuojant 160 000 km.
Meistriškumo centras
2017 m. „Volkswagen“ konsolidavo baterijų vystymą naujame Meistriškumo centre Vokietijoje. Šis centras yra atsakingas ir už tai, kad visų „ID.“ automobilių šeimos baterijos išlaikytų talpą ir užtikrintų tolimų kelionių galimybę net po ilgo tarnavimo laiko. „Mūsų tikslas – kad „ID.“ baterijos tarnautų tiek pat, kiek ir patys automobiliai“, – teigė Zalcgiteryje (Vokietija) įsikūrusio Meistriškumo centro vadovas Frankas Blome‘as.
Didelė talpa – greitas įkrovimas
„Volkswagen“ siūlys „ID.“ modelius su skirtingo dydžio baterijomis. Šis konceptas visiškai skiriasi nuo dabartinių gamintojo elektromobilių. Jei „ID.“ savininkas neplanuoja keliauti didelių atstumų (pavyzdžiui, žada važinėti tik trumpais atstumais mieste), jis gali rinktis pigesnį modelį su mažesnės talpos baterija. Keliaujantys ilgus atstumus galės pasirinkti didesnę bateriją ir lanksčiau naudotis savo automobiliu. Priklausomai nuo baterijos ir automobilio tipo, vienu įkrovimu bus galima įveikti nuo maždaug 330 iki 550 kilometrų (pagal WLTP standartą). „Volkswagen“ taip pat sukūrė baterijas, kurios palaiko 125 kW įkrovimo srovę. Tai yra geriausias rodiklis „ID.3“ segmente – šias baterijas galima įkrauti itin greit, todėl tam užtenka ir trumpų sustojimų.
Patogus įkrovimas namuose ir ypač greitas įkrovimas kelyje
„Volkswagen“ prognozuoja, kad 50 proc. atvejų elektromobilių baterijas žmonės įkraus namuose, o 20 proc. – darbe. Nauja sieninių įkroviklių linija buvo sukurta galvojant būtent apie šiuos atvejus. Šie įkrovikliai gali būti įrengti namuose ar biuruose, o įkrovimo pajėgumai siekia iki 11 kW. Už 230 voltų elektros lizdą ši sistema pranašesnė tuo, kad automobilį gali įkrauti pernakt ar darbo metu. „Volkswagen“ taip pat numato, kad 25 proc. įkrovimų bus atliekama viešosiose erdvėse, o 5 proc. – įkrovimo stotelėse greitkeliuose. Priklausomai nuo vairavimo stiliaus, „ID.3“ su didžiausia baterija kelionėje nuo Hamburgo iki Miuncheno ar nuo Turino iki Paryžiaus (abi – maždaug 800 km ilgio) reikėtų įkrauti tik du kartus. Jei baterija bus kraunama greitojo įkrovimo stotelėje, 30 minučių krovimo užteks papildomiems 260 km (pagal WLTP).