Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 28 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 - Elektronika namams
 - Buitinė technika
 - Elektronika, technika
 - Biuro technika
 - Fotoaparatai, kameros
 - Kompiuteriai, dalys
 - Kompiuterių periferija
 - Programinė įranga
 - Telefonai, priedai
 - Ryšių sprendimai
 - Navigacijos sprendimai
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 27 d. 20:30
Didiesiems metų išpardavimams įpusėjus būkite budrūs: populiariausia sukčių schema – įvelti kurjerius ir siuntų tarnybas
Lapkričio 27 d. 17:23
„Sunly“ pradeda didžiausio Baltijos šalyse saulės jėgainių parko statybas
Lapkričio 27 d. 14:54
Bijote DI kurtų įstatymų? Pasirodo, jie gali stiprinti demokratiją
Lapkričio 27 d. 11:56
Dvi medalio pusės: technologijos sukelia vienatvę ar ją palengvina?
Lapkričio 27 d. 08:16
Ar plaunant elektromobilį, gali nutrenkti elektra? Ką būtina žinoti?
Lapkričio 26 d. 20:28
Augant eismo spūstims, infrastruktūros pokyčių neužteks: būtina keisti keliavimo įpročius
Lapkričio 26 d. 17:52
Kad 3D spausdintuvai mokyklose nedulkėtų – naujų technologijų mokosi ir mokytojai
Lapkričio 26 d. 14:19
Ar dirbtinio intelekto sistemų kūrėjai atsako už šių sistemų sukeltą žalą?
Lapkričio 26 d. 11:35
Dinamiškas ir universalus: antros kartos „Audi Q5 Sportback“
Lapkričio 26 d. 08:35
„Sony“ pristato antros kartos „Alpha 1 II“ pilno kadro fotoaparatą
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Produktų apžvalgos » Elektronika, technika Dalintis | Spausdinti

„Audi e-tron“ – kuo jis ypatingas?

Publikuota: 2018-09-19 14:05
Tematika: Elektronika, technika
Aut. teisės: ©Alfa.lt
Inf. šaltinis: Alfa.lt

Audi e-tron“ yra pirmasis vien tik elektra varomas serijinis keturių žiedų markės modelis. Pirmą kartą gamybai parengtas sportiškasis SUV elektromobilis pasauliui pristatytas San Franciske (JAV) vykstančiame „Audi Summit“ renginyje.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Audi e-tron“ yra pirmasis vien tik elektra varomas serijinis keturių žiedų markės modelis. Pirmą kartą gamybai parengtas sportiškasis SUV elektromobilis pasauliui pristatytas San Franciske (JAV) vykstančiame „Audi Summit“ renginyje.

„Audi e-tron“ – sportiškas ir praktiškas elektra varomas SUV. Sukurtas 4901 mm ilgio, 1935 mm pločio ir 1616 mm aukščio, jis yra itin erdvus ir patogus, visiems gyvenimo atvejams tinkantis elektromobilis, pasižymintis tradicinėmis šio ženklo gamintojo vertybėmis. „Audi e-tron“ atstumas tarp ašių siekia 2928 mm, todėl čia laisvai tilps penki keleiviai, o bagažui skirtas krovinių skyrius talpina net iki 660 l, tad elektrinis SUV yra puikiai tinkamas tolimoms kelionėms.

„Audi e-tron“ – kuo jis ypatingas?

Itin efektyvus bet kokiame kelyje: elektros pavara ir dinamiškas valdymas

Efektyvumas, galia ir maksimalus komfortas – „Audi e-tron“ įkūnija svarbiausias naujos kartos automobilizmo vertybes. Du elektros varikliai užtikrina itin didelę net 300 kW ir 664 Nm sukimo momentą siekiančią galią ir elektriniam SUV suteikia ypatingą dinamiką neteršiant aplinkos ir važiuojant praktiškai be garso. Maksimalus sukimo momentas pasiekiamas vos prisilietus prie akceleratoriaus, užtikrina įspūdingą dinamiką ir leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,7 sekundės. Maksimalus elektromobilio greitis yra elektronikos apribotas ties 200 km/val.

Naujoji „quattro“ karta – elektrinė visų varančiųjų ratų pavara – užtikrina išskirtinę trauką ir nepriekaištingą valdymą važiuojant bet kokiu keliu ir bet kokiu oru. Abiem varančiosioms ašims perduodamas nepertraukiamas ir idealiai paskirstytas sukimo momentas, o maksimaliam energijos naudojimo efektyvumui SUV dažniausiai yra varomas užpakalinius ratus sukančiu elektros varikliu. Kai tik prisireikia išnaudoti didesnę galią, elektra valdoma visų varančiųjų ratų sistema sukimo momentą akimirksniu perduoda priekinei ašiai. O itin sportiškas SUV valdymo savybes užtikrina žemai sumontuota elektros įranga su plokščiai tarp ašių išdėstytais ir po keleivių sėdynėmis esančiais akumuliatoriais, kurie lemia, kad SUV svorio centras yra žemai kaip įprastame sedane, o priekinei ir galinei ašiai tenkantis svoris paskirstytas puikiai subalansuotu beveik 50:50 siekiančiu santykiu.

Naudodamasis „Audi drive select“ sistema vairuotojas gali pasirinkti vieną iš norimų „Audi e-tron“ važiavimo režimų, priklausomai nuo eismo sąlygų ir pageidavimų. Elektromobilio pakaba turi pneumatines spyruokles su kiekvienam ratui atskirai pritaikomu veikimo režimu, o prošvaisa gali būti keičiama iki 76 milimetrų siekiančiu diapazonu – blogame kelyje ją padidinant, o greitkelyje sumažinant, kad pagerintų aerodinamines savybes ir padidintų nuvažiuojamą atstumą.

Itin didelis efektyvumas: energijos rekuperavimas ir efektyvi aerodinamika

Vienu įkrovimu „Audi e-tron“ gali nuvažiuoti daugiau kaip 400 kilometrų, matuojant WLTP metodika. Prie tokio didelio atstumo itin svariai prisideda ir pažangi energijos rekuperavimo sistema, užtikrinanti iki 30 proc. nuvažiuojamo atstumo. Elektra varomas SUV gali kaupti energiją dviem skirtingais būdais: riedėjimo metu, kai vairuotojas atleidžia akceleratorių, ir stabdant. Abiem atvejais elektros varikliai pradeda veikti kaip generatoriai ir kinetinę „Audi e-tron“ energiją paverčia elektros energija. Pavyzdžiui, kai stabdoma važiuojant 100 km/val. greičiu, energija įkraunama maksimalia 300 Nm ir 220 kW galia, o tai yra daugiau kaip 70 proc. visos sistemos galios ir nė vieno kito serijinio modelio sistema nėra tokia efektyvi. Integruota elektrohidraulinė stabdžių kontrolės sistema automatiškai parenka, kokiu būdu bus stabdomas elektromobilis – elektros varikliais, stabdžiais ar abiem kartu.

Dar vienas itin svarbus „Audi e-tron“ elektromobilio efektyvumo elementas yra pažangi aerodinamika. Viena tokių efektyvumą didinančių įrangų – papildomai užsakomi virtualūs šoniniai veidrodėliai, pirmą kartą pasaulyje debiutuojantys serijiniame modelyje. Įprastų veidrodėlių vietoje sumontuotos mažos vaizdo kameros, iš kurių vaizdas perduodamas į salone esančius didelės raiškos OLED ekranus. Pasirinkus šią sistemą, „Audi e-tron“ aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas sumažėja iki 0,27 ir tai yra geriausias rezultatas SUV segmente. Toks nedidelis pasipriešinimas lemia dar apie 40 papildomų nuvažiuojamų kilometrų, palyginti su įprastu šio segmento automobiliu.

Pažangūs sprendimai namams ir važiuojant: įkrovimas iki 150 kW siekiančia galia

„Audi e-tron“ yra pirmasis serijinis elektromobilis, kuris gali būti įkraunamas greitojo įkrovimo stotelėse iki 150 kW siekiančia galia. Tai reiškia, kad elektromobiliui visiškai įkrauti užteks maždaug pusvalandžio ir bus galima tęsti tolimą kelionę. Elektrinis SUV gali būti įkraunamas ir iš įprasto kintamos srovės tinklo iki 11 kW siekiančia galia, taip pat papildomai galima pasirinkti 22 kW įkrovimo galimybę.

„Audi“ siūlo skirtingas elektromobilio įkrovimo namuose galimybes. Standartinė įkrovimo sistema gali būti naudojama tiek su 220 voltų namų tinklu, tiek ir su 400 voltų trifaziu elektros tinklu. Papildomai galima užsisakyti „connect“ įkrovimo sistemą, kuri ne tik iki 22 kW padidina įkrovimo galią, bet ir drauge su namų energijos valdymo sistema leidžia pasirinkti norimą įkrovimo laiką (pavyzdžiui, kai energija yra pigesnė), taip pat, jei namuose yra sumontuoti saulės moduliai, įkrauti naudoti sukauptą saulės energiją. Visus šiuos procesus, taip pat kaip ir elektromobilio pašildymą ir atvėsinimą prieš kelionę, galima valdyti išmaniuoju telefonu su įdiegta „myAudi“ programa.

Elektromobilio salonas: pažangi valdymo sistema

„Audi e-tron“ tęsia fundamentalias „Audi“ dizaino tradicijas, naujais ir stilių pabrėžiančiais akcentais atspindėdamas naująją elektromobilumo erą.

Salone sumontuoti į vairuotoją pasukti du dideli „MMI touch“ lietimui jautrūs ekranai, kurie pakeitė beveik visus įprastus mygtukus ir valdiklius, o daug funkcijų galima aktyvuoti balsu. Standartinėje įrangoje esančiame virtualiame „Audi“ prietaisų skydelyje galima pasirinkti du skirtingus atvaizdavimo būdus, o informacija pateikiama ryškiame didelės rezoliucijos ekrane. Pasirenkamame „Audi virtual cockpit plus“ skydelyje yra trečiasis ekranas, kuriame atvaizduojamas elektros sistemos darbas. Itin daug patogumo sistemų dera su aukščiausios klasės apdailos kokybe ir medžiagomis, taip suteikiant maksimalų aukščiausios klasės važiavimo potyrį.

Aukščiausio lygio jungiamumas: multimedijos ir vairuotojo pagalbinės sistemos

Itin daug pagalbinių sistemų užtikrina patogią kelionę, o standartinėje įrangoje esantys efektyvumo pagalbininkai vairuotojui patars, kaip važiuoti dar efektyviau. Ši pagalbinė sistema naudoja radarų jutiklius, vaizdo kamerų ir navigatoriaus duomenis, taip pat iš tinklo gaunamą informaciją apie maršrutą ir eismo sąlygas. Drauge su prisitaikančia greičio palaikymo sistema, efektyvumo pagalbininkas gali pristabdyti ar pagreitinti automobilį esant tinkamoms sąlygoms.

„Audi e-tron“ bus pirmasis gamintojo modelis, kurio pirkėjai jau nuo kitų metų vidurio galės internetu užsisakyti papildomas automobilio funkcijas, kai tik jų jiems prisireiks. Pavyzdžiui, LED priekiniams žibintams galima papildoma išmanioji „matrix LED“ sistema, valdanti tolimąsias šviesas. Taip pat bus galima užsisakyti papildomų pagalbinių ar pramoginių sistemų, tokių kaip skaitmeninis radijas ar „Audi“ mobiliojo telefono sąsaja.

„Audi e-tron“ yra gaminamas aplinkos neteršiančioje Briuselio gamykloje Belgijoje, o pirmuosius pirkėjus Europoje elektromobilis pasieks 2019 m. pradžioje.


Alfa.lt



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama