Elektronika.lt
 2025 m. balandžio 20 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 - Elektronika namams
 - Buitinė technika
 - Elektronika, technika
 - Biuro technika
 - Fotoaparatai, kameros
 - Kompiuteriai, dalys
 - Kompiuterių periferija
 - Programinė įranga
 - Telefonai, priedai
 - Ryšių sprendimai
 - Navigacijos sprendimai
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Balandžio 20 d. 16:22
Birštonas pristato mobiliąją programėlę gyventojams: dešimtys nuolaidų ir kurorto informacija telefone
Balandžio 20 d. 10:12
KTU aviacijos inžinerijos ekspertai: kokios yra tikrosios lėktuvų katastrofų priežastys?
Balandžio 19 d. 16:13
Ką daryti, kad telefonas nesijungtų prie kitos šalies tinklo
Balandžio 19 d. 10:50
Paaiškino, kokių pokyčių elektros kainoms gyventojams atneša didėjanti gamyba iš atsinaujinančių energijos išteklių
Balandžio 18 d. 20:20
Kompiuteriniai žaidimai jau tapo kasdienybės dalimi: ar tai naujos kartos pramoga, o gal blogis?
Balandžio 18 d. 17:27
KTU ekspertai: domenų varduose – švepluojama, lietuviška programinė įranga – nepageidaujama
Balandžio 18 d. 14:32
„Yukon Group“ žengia į gamtos stebėjimo rinką
Balandžio 18 d. 11:27
Saulės elektrinių galia dažnai viršija namų ūkių poreikius
Balandžio 18 d. 08:32
Verslo klasė elegancijos viršūnėje: Naujasis „A6 Sedan“
Balandžio 17 d. 20:32
Ruošiatės pietauti prie savo darbinio kompiuterio? Štai priežastys, kodėl to geriau nedaryti
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Reklama
 Produktų apžvalgos » Elektronika, technika Dalintis | Spausdinti

„Audi e-tron“ elektromobilis išbandytas kalnų keliuose

Publikuota: 2018-08-08 19:12
Tematika: Elektronika, technika
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Naujasis „Audi e-tron“ elektra varomas SUV sujungia milžinišką galią ir didelį efektyvumą. Jo elektros variklių galia siekia iki 300 kW, 100 km/val. greitį jis pasiekia mažiau nei per 6 sekundes, o vienu įkrovimu gali nuvažiuoti daugiau kaip 400 kilometrų WLTP ciklu. Naujasis elektrinis „Audi“ modelis jau išbandytas ir kalnų keliuose Jungtinėse Amerikos Valstijose.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Naujasis „Audi e-tron“ elektra varomas SUV sujungia milžinišką galią ir didelį efektyvumą. Jo elektros variklių galia siekia iki 300 kW, 100 km/val. greitį jis pasiekia mažiau nei per 6 sekundes, o vienu įkrovimu gali nuvažiuoti daugiau kaip 400 kilometrų WLTP ciklu. Naujasis elektrinis „Audi“ modelis jau išbandytas ir kalnų keliuose Jungtinėse Amerikos Valstijose.

Kilometras nuokalne – kilometru didesnė rida

Didelį elektromobilio nuvažiuojamą atstumą užtikrina ir itin pažangi energijos rekuperavimo sistema, kurios galimybės buvo išbandytos JAV Uoliniuose kalnuose 4302 metrų aukštyje esančioje Paiko viršukalnėje. Čia, kur dar 1987 m. žymiąsias „Pikes Peak“ lenktynes „Audi Sport quattro S1“ automobiliu laimėjo legendinis lenktynininkas Walteris Röhrlis, buvo bandomas elektra varomas „Audi e-tron“, turintis pažangią kintamojo veikimo energijos rekuperavimo sistemą. Leidžiantis 31 kilometro nuokalne ir aukščių skirtumui siekiant 1900 metrų, elektrinis SUV generavo maždaug tiek pat energijos, kiek užtektų nuvažiuoti tokį patį atstumą – energija į akumuliatorius įkraunama iki 300 Nm ir 220 kW siekiančia galia – nė vieno kito serijinės gamybos modelio sistema nėra tokia efektyvi.

„Audi e-tron“ elektromobilis išbandytas kalnų keliuose

Pažangi energijos rekuperavimo sistema

Iki 30 proc. „Audi e-tron“ įveikiamo atstumo užtikrina energijos rekuperavimo sistema, kuri sujungia abu elektros variklius ir integruotą elektrohidraulinę stabdžių kontrolės sistemą. Čia yra trys energijos rekuperavimo režimai: rankinis, automatinis ir naudojantis stabdžių sistemą. Pastarasis režimas veikia itin sklandžiai ir nepastebimai, stabdymą elektros varikliais papildant hidrauline stabdžių sistema. O kadangi daugiau kaip 90 proc. stabdymų vyksta mažesniu nei 0,3 g pagreičiu, tam naudojami tik elektros varikliai ir taip kiekvieną kartą įkraunami akumuliatoriai.

Pasirinkus stipriausią energijos rekuperavimo režimą, elektriniu SUV galima važiuoti nesinaudojant stabdžių pedalu – elektromobilis stabdomas vos atleidus akceleratorių, o ratų stabdžių sistema aktyvuojama tik tada, kai pradedama stabdyti didesniu kaip 0,3 g pagreičiu. „Audi“ yra pirmasis gamintojas pasaulyje, kurio serijiniame elektromobilyje sumontuota elektrohidraulinė stabdžių sistema. Kompaktiškas stabdžių modulis turi hidraulinį vožtuvą, kuris sukuria papildomą slėgį rekuperaciniam stabdymui, o stipraus stabdymo metu vos per 150 milisekundžių užtikrinamas maksimalus slėgis – tokia sistema, palyginti su įprastais stabdžiais, leidžia pasiekti iki 20 proc. trumpesnį stabdymo kelią.

Priklausomai nuo eismo sąlygų, stabdžių kontrolės sistema parenka, ar „Audi e-tron“ bus stabdomas elektros varikliais, stabdžiais, ar abiem sistemomis vienu metu. Išnaudoti visą elektrinio SUV energijos rekuperavimo potencialą padeda standartinėje įrangoje esanti efektyvumo pagalba, kuri vertina eismo sąlygas naudodama radarų, vaizdo kamerų ir navigacijos sistemos duomenis. Taip pat veikdama kartu su prisitaikančia automatine greičio palaikymo sistema, ji gali iš anksto pristabdyti ar padidinti elektromobilio greitį.

Galingi elektros varikliai

Elektrinis SUV stebina ne tik savo efektyvumu, bet ir galimybėmis – dviejų elektros variklių galia siekia 265 kW ir išsiskiria įspūdingu 561 Nm sukimo momentu. Tokia galia gali būti išlaikoma iki 60 sekundžių, todėl galima net kelis kartus maksimaliai efektyviai įsibėgėti iki elektronika apriboto didžiausio 200 km/val. greičio. Pasirinkus S režimą aktyvuojama maksimali galia, kurios metu aštuonioms sekundėms pasiekiama 300 kW ir 664 Nm galia, leidžianti dideliam SUV elektromobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei šešias sekundes.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama