Pekino automobilių parodoje įvyko naujojo „Lexus ES“ pasaulinė premjera. Naujasis sedanas gerbėjus nudžiugino pasikeitusia išvaizda ir naujomis saugumo technologijomis. Pirmą kartą pristatomas ir „ES F SPORT“ modelis. Septintosios kartos „ES“ yra pirmasis „ES“ modelis, kuris bus siūlomas Vakarų ir Centrinės Europos rinkoms.
„ES“ pokyčiai
Po šeštosios kartos „ES“ sėkmės vidutinio dydžio sedanų kategorijoje, naujasis septintosios kartos „Lexus ES“ juda nauju, ambicingesniu keliu. Naujoji „ES“ važiuoklė leido sukurti dinamiškesnį išorės dizainą ir pagerinti važiavimo kokybę.
„Lexus“ jau pamėgusiems pirkėjams „ES“ modelis atrodys erdvesnis, tylesnis ir saugesnis, o naujus pirkėjus tikimasi patraukti geresnėmis automobilio valdymo savybėmis, geriausiomis klasėje saugos technologijomis ir itin dideliu dėmesiu dizainui.
Vakarų ir Centrinei Europai skirtais „ES 300h“ bus pradėta prekiauti 2018 metų gruodį. „Lexus“ pardavimai Europoje augo ketvirtus metus iš eilės. 2017 m. jie buvo didžiausi per visą įmonės istoriją – per metus parduota 75 000 automobilių. Tikimasi, kad naujasis „ES“ sedanas prisidės prie įmonės siekio iki 2020 metų šiame regione metinius naujų automobilių pardavimus padidinti iki 100 000.
Naujoji platforma, išplėtusi dizaino galimybes
Naujojo „ES“ pagrindas yra visiškai nauja „Global Architecture – K“ (GA-K) platforma, suteikusi galimybę išplėsti vidutinio dydžio prabangaus sedano galimybių ribas. Vyriausiasis „ES“ dizaineris Yasuo Kajino automobilio išvaizdą pavadino „provokuojančia elegancija“.
Naujoji GA-K platforma leido pažeminti automobilio priekį. Sukurtas išskirtinis, stipriai į apačią besileidžiantis siluetas, kuris pasižymi dinamiškomis, bet grakščiomis formomis. Standartinio „ES“ modelio priekyje sumontuotos elegantiškos vertikalios grotelės, o „F SPORT“, pirmą kartą pristatytame „ES“ segmente, puošia juodos tinklelio formos grotelės. „ES“ galinę dalį rėmina griežtos linijos. „F SPORT“ komplektacijos modelyje pridėtas galinis aptakas ir tamsi galinio buferio apdailos juostelė. Automobilio spalvą pirkėjai galės rinktis iš 12 spalvų paletės.
Kuriant „ES“ saloną pasitelkta „Lexus Future Interior“ koncepcija, derinanti į vairuotojo patogumą orientuotą saloną ir didesnę bei patogesnę priekinio keleivio erdvę. Vairuotojo dėmesys koncentruojamas priekyje. Čia glaudžiai sumontuoti centrinis ekranas ir prietaisų skydelis, kurie kartu su projekciniu ekranu ant priekinio stiklo (HUD), visada yra regėjimo lauko ribose.
„F SPORT“ modeliui stengtasi suteikti išskirtinę išvaizdą. Čia pristatoma iki šiol jokiame „Lexus“ modelyje nenaudota metalo atspalvio salono apdaila, įkvėpta japonų kardų kaldinimo tradicijos. „Hadori“ apdaila pasižymi banguotomis formomis, kuriančiomis subtilų trijų dimensijų vaizdą, kintantį priklausomai nuo žiūrėjimo kampo.
Naujos eksploatacinės savybės
„Lexus“ inžinierių komanda, kurdama naująjį modelį, turėjo aiškų tikslą: pakeisti „ES“ įvaizdį. Sedaną, garsėjusį patogumu ir tyliu važiavimu siekta paversti į automobilį, kuris pasižymėtų geriausiomis savo klasėje valdymo savybėmis bei juntama ir girdima jėga. Atspirties tašku kūrėjams tapo GA-K platforma. Priekiniais ratais varomas modelis turi itin standžią važiuoklę. Siekta, kad automobilis greitai ir tiksliai reaguotų į vairuotojo veiksmus.
Dar dinamiškesniu važiavimu pasižymės „F SPORT“ komplektacijos modelis su adaptyviąja nuolatinio kintamojo veikimo pakabos sistema. Prie visų galimų pasirinkti važiavimo režimų, „F SPORT“ taip pat turės „Sport+“ režimą. Važiavimo režimo pasirinkimo funkcija suderina variklio, transmisijos ir pakabos nustatymus.
Ketvirtos kartos hibridinė sistema
„ES 300h“ sumontuota ketvirtosios kartos savaime įsikraunanti hibridinė sistema, užtikrinanti itin efektyvias degalų sąnaudas, operatyvų veikimą ir minimalias CO2 emisijas. Itin efektyvus 2,5 litro Atkinsono ciklo keturių cilindrų benzininis variklis suporuotas su kompaktišku elektros motoru. Bendra sistemos galia – 218 AG/160 kW, o degalų sąnaudos – 4,7 l/100 km.
Bendrą važiavimo kokybę taip pat pagerino pažangesnės hibridinės sistemos kontrolės technologijos, gebančios atkartoti benzininio variklio galios pojūtį. Nikelio ir metalo hibridinė baterija yra žymiai kompaktiškesnė ir sutilpo po galinėmis sėdynėmis.
Benzininis „ES 350“ modelis yra varomas 3,5 litro V6 variklio. Šis itin sklandžiai dirbantis variklis turi patobulintą D4-S degalų įpurškimo sistemą bei įgijo aštuonių greičių tiesioginio perjungimo automatinę transmisiją. O „ES 250“ bus galima įsigyti su visiškai nauju, efektyviu degalų naudojimus pasižyminčiu 2,5 litro keturių cilindrų benzininiu varikliu ir nauja aštuonių greičių tiesioginio perjungimo automatine transmisija.
Visapusiškas saugumo užtikrinimas ir nauja garso sistema
Septintosios kartos „ES“ modelyje sumontuota naujausia „Lexus Safety System+“ saugos sistema. Ji bus įtraukta į standartinės įrangos paketą visuose Vakarų Europai skirtuose modeliuose ir galės būti pasirenkama Rytų Europos rinkai skirtuose automobiliuose.
Šis aktyvios saugos įrangos paketas yra papildytas naujomis technologijomis. „Pre-Collision“ sistema (PCS), anksčiau galėjusi atpažinti artėjančias transporto priemones ir pėsčiuosius, dabar turi dviratininkų fiksavimo dienos metu funkciją. PCS, dėl jautresnio radaro, taip pat fiksuos pėsčiuosius ir tamsiuoju paros metu.
2019 m. „Lexus ES“ automobiliuose taip pat debiutuos „Mark Levinson PurePlay“ garso sistema su 17 garsiakalbių. Garsiakalbiai išdėstyti visame salone pečių lygyje, kad tiek vairuotojas, tiek ir keleiviai galėtų mėgautis nepriekaištinga garso kokybe, nepriklausomai nuo to, kurioje salono vietoje sėdėtų. Naujuoju „ES“ sedanu, kaip ir „Lexus“ flagmanu „LS“ siekiama išplėsti pirkėjų ratą. Septintosios kartos „Lexus ES“ atverčia naują puslapį vieno seniausių ir populiariausių „Lexus“ prekės ženklo modelių istorijoje.