Didžiausias 2018 metų „Ford“ koncerno debiutas – kompaktinis miesto visureigis „EcoSport“ – jau pasiekė „Inchcape Motors“ salonus. Gausia bazine įranga pasižymintis visureigis išsiskiria patraukliu kainos ir kokybės santykiu bei itin plačiomis komplektacijos galimybėmis.
„Miesto visureigių segmentas yra sparčiausiai augantis automobilių sektorius Europoje, todėl naujasis „EcoSport“ be abejonės atkreips stilingo, modernaus, kompaktiško visureigio ieškančių vartotojų dėmesį, propaguojančių dinamišką gyvenimo būdą. Ne veltui „EcoSport“ atsineša drąsų ir viliojantį šūkį, siūlantį gyventi kitaip“, – sako „Inchcape Motors“ marketingo vadovė Justė Šataitė.
Naujajame „EcoSport“ bus galima pasirinkti išmaniąją visų varančiųjų ratų sistemą bei dyzelinį 1,5 litro darbinio tūrio „EcoBlue“ variklį. Tai keturių cilindrų variklis su turbokompresoriumi ir degalų įpurškimo technologija, kurio galingumas siekia 125 AG. Šis tylus ir rafinuotas variklis išsiskiria mažomis degalų sąnaudomis – sunaudoja vos 4,6 l/100 km, o išmetamo CO2 kiekis siekia tik 119 g/km.
Kokybė – praktiškume
Didžiausią klasėje – 190 mm – prošvaisą turintis naujasis „EcoSport“ džiugina plačiu įrangos sąrašu dar žvelgiant į standartinę jo komplektaciją: LED dienos žibintai, odinis vairas, garso sistema su „Bluetooth“ mobiliojo telefono sąsaja, radijas su „Ford SYNC“ sistema, priekiniai rūko žibintai, oro kondicionierius, elektra valdomi priekiniai ir galiniai langai bei kita saugumą bei komfortą užtikrinanti įranga.
Naujasis „EcoSport“ vairuotojams siūlo tiksliai tiek, kiek reikia – nei per daug, nei per mažai. Visos šio kompaktiško visureigio funkcijos ir technologijos turi savo paskirtį ir yra suprojektuotos taip, kad kelionė šiuo automobiliu taptų malonia. „Hill Start Assist“, balsu valdoma komunikacijos sistema „Ford SYNC“ ir kitos išmaniosios technologijos šio visureigio vairuotojui suteiks daugiau pasitikėjimo, o keleiviams komforto bei ramaus mėgavimosi kelione.
Benzininių variklių gamoje išsiskiria šešis kartus tarptautinį metų variklio apdovanojimą pelnęs 3 cilindrų 125 AG „EcoBoost“ bei galingesnė 140 AG „EcoBoost“ jėgainė. Šie varikliai komplektuojami kartu su 6 laipsnių mechanine arba automatine transmisija. Lietuvos pirkėjams, mėgstantiems praktiškus sprendimus, turėtų patikti dviejų varančiųjų ratų automatinė transmisija.
Dėmesys stiliui ir ergonomikai
„EcoSport“ pritaikomas kiekvieno pirkėjo poreikiams – jis gali pasiūlyti įvairių stiliaus, komforto ir asmeninio pasirinkimo galimybių. Akiai malonių proporcijų „EcoSport“ išorės dizainas pasižymi visureigiams būdinga dinamika, modernumu ir kompaktiškumu. Automobilio pirkėjai galės rinktis iš 12 kėbulo spalvų, o asmeninį charakterį suteikti renkantis skirtingų spalvų stogą, langų rėmus, veidrodėlius. „EcoSport“ salonas yra padidinto komforto lygio, intuityvus bei ergonomiškas.
Šalia kitų naujų patogumų: 8 colių įstrižainės spalvotas jutiklinis ekranas, galinė vaizdo kamera, šildomas vairas, aukštos klasės „Bang&Olufsen Play“ garso sistema bei išmanūs daiktų laikymo sprendimai.
Specialusis „EcoSport ST-Line“
„Ford“ išleidžia ir unikalią versiją „EcoSport ST-Line“. Ji papildys sportinio stiliaus ir dinamikos įkvėptų „Ford“ modelių liniją, kurioje jau puikuojasi „Edge ST-Line“, „Fiesta ST-Line“, „Focus ST-Line“, „Kuga ST-Line“, „Mondeo ST-Line“ bei „S MAX ST-Line“ automobiliai.
„EcoSport ST-Line“ išsiskiria „Ford Performance“ linijos įkvėptais buferiais ir šoniniais slenksčiais, specialiais žibintų gaubtais, tamsiais 17 colių ratlankiais. Šio modelio interjeras – išskirtinis: odinis vairas, iš dalies odinės sėdynės su ekologiškos, verstos dirbtinės odos intarpais, nerūdijančio plieno sportiniai pedalai.