Pagal „Volvo Car Group“ filosofiją bet kuris elektrifikuotas automobilis turi būti tiek pat saugus, kaip ir bet koks naujas „Volvo“ modelis. Tai patvirtina naujausi „Euro NCAP“ saugumo bandymai. Naujas hibridinis modelis „Volvo V60 Plug-in Hybrid“ pademonstravo pačias geriausias saugumo charakteristikas per visą hibridinių automobilių su akumuliatorių įkrovimu iš įprasto tinklo istoriją.
Priešpriešinių susidūrimų, važiuojant 64 km/h greičiu, metu, „Volvo V60 Plug-in Hybrid“ saugumas įvertintas 5 žvaigždutėmis, kas įrodo, kad šis modelis yra toks pat saugus kaip ir įprastas V60.
„Mes naudojame vienodus, aukštus saugumo standartus visai savo produkcijai. „Euro NCAP“ bandymų rezultatai parodė, kad mūsų unikalus „Volvo V60 Plug-in Hybrid“ užtikrina tokį patį saugumą, kaip ir standartinis automobilis“, – pažymėjo Janas Ivarssonas, „Volvo Car Group“ strategijos ir saugumo reikalavimų padalinio vadovas. Nepriklausoma Europos naujų automobilių saugumo vertinimo organizacija „Euro NCAP“ (European New Car Assessment Program) įvertina kiekvieno modelio saugumą. Tikrinama keturiose kategorijose, o jose surinkti balai sumuojami. Daugiau informacijos apie „EuroNCAP“ bandymus ir rezultatus galima rasti internetinėje svetainėje www.euroncap.com.
Unikalūs saugumo sprendimai
Akumuliatorių baterijos įmontavimas ir automobilio svorio padidėjimas konstruojant „Volvo V60 Plug-in Hybrid“ pareikalavo unikalių saugumo sprendimų. Buvo pakeista ir sustiprinta kėbulo struktūra, leidžianti tinkamai kontroliuoti avarijos metu atsirandančias deformacijas. „Volvo V60 Plug-in Hybrid“ akumuliatorių baterija patikimai izoliuota ir įmontuota po bagažinės grindimis. Konstruojant „Volvo V60 Plug-in Hybrid“, jo saugumo parametrai buvo bandomi kaip ir kitų naujų „Volvo“ modelių, – pasakoja Janas Ivarssonas. – Atlikome visapusiškus automobilio susidūrimų bandymus esant įvairioms apkrovoms, įskaitant priešpriešinį susidūrimą, smūgius iš galo bei šonų. Mums buvo būtina įsitikinti, kad automobilis su akumuliatorių baterija visiškai atitinka mūsų aukštus reikalavimus saugumui.“ „Volvo V60 Plug-in Hybrid“ turi visą komplektą unikalių aktyvaus saugumo sistemų, pavyzdžiui „City Safety“ bei sistemą kuri aptinka pėsčiąjį ir sustabdo automobilį, kad būtų išvengta susidūrimo su juo.
Paklausa lenkia pasiūlą
Naujojo „Volvo V60 Plug-in Hybrid“ gamybos tempai didėja: pirma limituotos serijos „Pure Limited“ 1000 vienetų partija buvo išparduota anksčiau, nei pasiekė atstovų prekybos salonus. Po pirmos 2013 modelinių metų partijos „Plug-in Hybrid“ gamyba 2014 m. periodui padidės iki 4000–6000 vienetų. Beje, jau vyksta užsakymai šiems automobiliams.
„Volvo V60 Plug-in Hybrid“ – glaudaus bendradarbiavimo tarp „Volvo Car Group“ ir švedų elektros energijos tiekėjo „Vattenfall“ rezultatas. Abi bendrovės finansavo šitą projektą.
Trys automobiliai viename
„Volvo V60 Plug-in Hybrid“ modelio vairuotojui siūlomi trys režimai („Pure“, „Hybrid“ ir „Power“), užtikrinantys optimalaus važiavimo pasirinkimą. Hibridinio režimo metu degalų sąnaudos yra tik 1,8 l/100 km, o anglies dvideginio tarša – 48 g/km (pagal naujas europines judėjimo ciklo normas). Be to, naudojant tik elektros variklį, be jokios taršos, galima nuvažiuoti iki 50 km. Pasirinkus maksimalią galią kartu pradeda veikti 215 AG dyzelinis ir 70 AG elektros varikliai, kurių sukamieji momentai atitinkamai 440 Nm ir 200 Nm. Tada 100 km/h greičiui išvystyti pakanka 6,1 s.